Koude baarmoeder… Is dit de baarmoeder van een ijskonijn?
Die mrs keizer komt me echt de strot uit. Zij heeft echt geen ene flikker te doen joh.
Omg, ik heb altijd al koude voeten en raak maar niet zwanger. Misschien moet ik als proef maar m’n baarmoeder warmer maken.
Alleen mensen die A. volgt kunnen reacties achterlaten, haha.
Overigens, waarom heeft ze zelf dan nog geen 2e kind?
Edit: dacht trouwens dat het weer over mamaworden in die post ging (dat was de andere van vandaag ). Vandaar die opmerking, ben gewoon geconditioneerd om te zien annic =mw/bullshit
Zij is de reden dat ik de vlogs van Simon van Nick niet meer kijken. Wat vind ik haar vervelend
Ik ben ongesteld en heb het gevoel alsof mijn baarmoeder in de fik staat. Wat zegt dat dan?
Is allemaal mindset weet je. Je trekt die warmte aan
Haha probeer het eens Ik ben overigens toen wel steeds thuis op sloffen gaan lopen en dat beviel me wel. Geen idee of het uiteindelijk heeft bijgedragen maar warme voeten voor de verandering was weleens leuk.
Ik wil dan ook wel een koude baarmoeder.
Zei zeiden via insta dat je ervoor moet betalen zodat ze het spon-vrij kunnen doen/houden… Ofzo…
Alsof je het over de duivel hebt
Vitamine supplementen. Had ze ook via de huisarts kunnen aanvragen, oh wacht. Er was geen aanleiding toe.
Er kwamen natuurlijk meerdere dingen uit die ik miste
Ah, gelukkig weet ze wel hoe het werkt
Beide moet toch gewoon verkapte spon zijn toch? TOCH? Lizet Greve en Elise Milou.
Ook met beide zo’n selfie foto, kan geen toeval zijn.
Eén druppel bloed en Linda kan zien dat de darmwand beschadigd is. Waarom trappen mensen daar toch in
Omg dit kan toch niet echt zijn. Darmwand beschadigd op basis een druppeltje bloed en dan supplementen slikken om het op orde te krijgen.
Túúrlijk is het spon, geloof er geen fluit van dat dit opeens toevallig op het pad van volgerrijke influenza’s terecht komt als langverwacht orakel. Man man, de hashtag #gehersenspoeld mist nog, dames.
Haha ik wilde het zelfde typen. Ik wil graag een test doen! Heb een auto immuun ziekte, ben benieuwd of ze dat ook kan testen en misschien wel genezen!
Natuurlijk kan dat, hallo jij hebt zeker alleen vertrouwen in de wetenschap ofzo, als je eindelijk het juiste sapje achterover hebt gegoten, piep je wel anders.
Sowieso die Lizet, hele lijst met klachten en dan denkt ze niet ‘‘oh shit, laat ik maar is een afspraak bij de HA maken’’. (I know, spon, maar toch.) Mag toch hopen dat volgers niet zo in de gloria zijn en eerst nadenken??