Vast een cometien show. Leg je tena lady maar vast klaar
Ik deed afgelopen vrijdag mee met een liveshow van Chickslovefood. Via YouTube kon je gewoon gratis meedoen, super leuk. Jammer dat ze het gewoon kopiëren, maar er wel weer geld voor gevraagd moet worden.
Deze sla ik over
Dan mag wat mij betreft het niveau wel iets omhoog
Ja tuurlijk, want vooral Martine is de afgelopen weken hilarisch met haar gekke stukjes in de vlog.
Alleen een beetje ongemakkelijk voor de kijkers, maar oke.
Wat was dat dan voor show?
Je kon met de show mee koken (drie gerechten), een quiz met veel prijzen, het lanceren van het nieuwe boek en wat persoonlijke dingen.
Wat doet ze dan?
“Gek”. Van die rare bekken trekken en rare dansjes om alles van zich af te schudden. Met haar kont een raam schoonmaken. Beetje kijk mij eens grappig zijn hihaho. Ik vind het heel nep en gemaakt over komen in plaats van spontaan.
Kopiëren is misschien niet helemaal het goede woord. Niet echt origineel. Chicks love food misschien ook niet. Voor mij wel, want had het concept niet eerder gezien.
Vraag me af waarom je bij W en T wel moet betalen.
Sloggies.nl op speeddial voor als je eruit scheurt
Ze zijn toch niet de eersten met een live show? Het valt me mee dat ze nog geen podcast opgezet hebben. Ik mag wel hopen dat de deelnemers aan de show er echt iets aan hebben. Heel benieuwd wat de inhoud is.
Mijn acupuncturist had het hier ook altijd over. Warme voeten = warme baarmoeder, of zo.
Die link ook ‘gratis-koude-baarmoeder’
Gratis af te halen, koude baarmoeder, zgan
Ik dacht evens heeft iemand een komische parodie geschreven op het hele A verhaal. Maar nee dus
Misschien een beetje laat maar ik zie dit nu pas.
Hoe durft ze dit te zeggen😂 alleen maar lofzang.
Haal dat bord eens voor je kop vandaan Annic.
Als ik nog 1 influenza het woord magisch zie gebruiken word ik gek!!
Ik ga stuk wat is dit?! Hahahaha.
Ik dacht dus ook een parodie.
Overigens vind ik het ook niet om te lachen want blijkbaar ben ik een aantal keren niet zwanger gebleven doordat mijn baarmoeder in de vrieskou zat. Soort van eigen schuld dus?
Hou toch op man.