Mommybloggerstopic #4

Ja sorry het weghalen van een moedervlekje is ook een operatie :crazy_face: snap dat jij hier misschien goed tegen kan, maar is wel een extreem heftig beeld in een topic waarin je het niet verwacht want wtf heeft dit ineens met mommybloggers te maken

2 likes

Iemand postte hier een website en daar stond het levensgroot op, ook zonder spoiler, ik zet er nog een waarschuwing bij en spoiler het, als je er niet tegen kan moet je niet klikken toch

13 likes

Ja wat moet ik dan nog meer doen? Drie spoilers? Er bij zetten: half opengesneden lijf?

15 likes

Oh. Ik besef me nu pas dat deze post een reactie was op een post van @Crystalfire in een heel ander topic. Ik snap ook niet hoe hij hier terecht is gekomen :sweat_smile:

1 like

Maar als je van jezelf weet dat je slecht tegen dat soort bloederige beelden kan, dan denk je zelf toch ook twee keer na voordat je een geblurd plaatje aanklikt dat ā€œoperatieā€ heet?

6 likes

Ja, sorry, had niet gezien dat dit het verkeerde topic is idd omdat ik het andere had gevolgd dus dacht dat het daar was. Ik vond je ook niet aanvallend hoor, en zo bedoel ik het zelf ook niet.

1 like

Zie nu dat het boek van de Huismuts wordt uitgegeven door Merel van the green happiness. De uitgever staat wel in de KVK maar heeft geen eigen website. Snap nu wel waarom de cover er zo uit ziet: gebrek aan ervaring.

9 likes

Meen je niet! Ik heb serieus gedacht dat het veel wegheeft van de boeken van TGH, qua formaat en lettertypes etc.
Ik had ook echt een totaal andere cover verwacht. Luxer en zonder foto. Vind dit ook geen bijzondere foto voor een cover, ze heeft mooiere!

2 likes

Martine heeft best een grote tuin en die gaan ze dus helemaal betegelen. Er komt geen gras, ik vind dat zo zonde. Lijkt mij voor kinderen ook wel fijn als er wat gras is en niet alleen maar tegels.

23 likes

Hoooooow dat is zo kut want water kan niet weglopen. We moeten gewoon accepteren dat onze leefomgeving onderhoud vergt jongens, als je dat niet wilt moet je maar in een appartement op minstens 2 hoog wonen.

36 likes

Of desnoods gras aanleggen en zoā€™n automatische robotmaaier aanschaffen? (Lees spondeal lospeuteren)
Er zijn zoveel oplossingen tegenwoordig, waarom moet er gekozen worden voor dichtsmeren met beton terwijl dat zo slecht is.

9 likes

Ik moet altijd zo lachen om ā€œonderhoudsvrije tuinenā€ met alleen maar tegels. Echt, ik verwijder 100x liever onkruid uit mijn borders of voortuin dan tussen die pieptegels of piepklinkers op de inrit. Succes met het daar met wortel en al tussen uit krijgen.

32 likes

Ze zullen er wel zoā€™n worteldoek onder leggen om dat ook tegen te houdenā€¦ maar idd.
Ja ik weet niet bepaalde ongemakken waar je moeite voor moet doen horen nou eenmaal bij het leven en ons milieu, die verantwoordelijkheid moeten we gewoon nemen :woman_shrugging:

3 likes

Dat dachten mijn schoonouders een paar jaar geleden ook toen ze de inrit opnieuw gingen leggen. Eindstand; na 3 jaar kwam er toch onkruid tussen :stuck_out_tongue_closed_eyes: het enige wat volgens mij helpt is de tegels echt in beton leggen. Dat zie ik nu bij vrienden van ons wel eens gebeuren, dan kan het water dus Ć©cht niet meer weg en als het een keer hard regent is die hele tuin een grote plas :shushing_face:

Edit; lekker offtopic, maar overigens hebben wij zelf kunstgras, ook niet het allerbestešŸ¤«. Ook daar komt onkruid in, maar dat is wat erin waait en vogels laten vallen enzo dus trek je er zo uit. Verder wel veel borders en planten in de grond.

2 likes

Wat superstom :frowning:

Edit: ja lekker Suikerklontje, door je edit lijkt het alsof ik jouw tuin kut vind hahaha, ik bedoelde de tegels op beton natuurlijk. Kunstgras heb ik geen ervaring mee :slight_smile:

2 likes

Hah, precies wat ik ook dacht. En alsof een paar bomen zoveel onderhoud geven, dat is hooguit 2x snoeien per jaar.
Edit: onkruid tussen tegels weghalen is 100x kutter dan tussen planten.

Als ze straks maar niet gaat zeuren dat het altijd zo warm is in die ā€˜tuinā€™, want daar vraag je gewoon om door alles te betegelen. Of dat het water slecht zal weglopen inderdaad, al hebben ze natuurlijk wel een sloot achter de tuin.

4 likes

Oh dat artikel van de VtdK, heerlijk!

Ik moest vooral heel hard lachen om de ā€œmet olie doordrenkte hydrofiele ( eh? , red.) doek met olieā€.

4 likes

Ze is wel ā€˜klaarā€™ met de ongevraagde adviezen dus we zullen wellicht niet de enige zijn die het zonde vinden :sweat_smile:
Maar met zoā€™n groot oppervlak kan je zoveel toffe dingen doen die echt niet noodzakelijk zoveel onderhoud vragen. En inderdaad, met haar insta-connecties kan ze vast wel een robotmaaiertje gespond krijgen (wij hebben dat - helaas wel zelf voor betaald - en het is HEMELS).
Ze zou een extra terrasje kunnen aanleggen aan de kant van het water en dan een groot grasvlak voor de kinderen. Ideaal speelterrein voor koprollen, handenstand, voetbal, noem maar op :smiley:
Spijtig!

2 likes

Ik krijg na het weekend nog een update van b.oos maar het loopt storm hoor ik

19 likes

Mijn hart huilt ook om de tuin van martine RIP.

21 likes