Mommybloggerstopic #4

Even een leuk feitje om de algehele sfeer op te krikken: Een wc-bril bevat gemiddeld 400 keer minder bacteriën dan je toetsenbord :open_hands:

34 likes

Wuahahah ik durfde het niet te zeggen want ik ben inderdaad een van die mensen die elke dag hun wc schoonmaakt maar gezien de uitkomst van de poll ben ik ook de enige hier.

Ik doe elke dag een doekje eroverheen en wc eend en een keer per week de muren enzo.

4 likes

Ik mis de optie “als hij vies is / als het nodig is” :stuck_out_tongue:

@Frenky of je telefoon… brrrrr.

9 likes

Ohja shit! Niet over nagedacht. En @Suikerklontje die optie mis ik zelf ook :rofl: Ik probeer er iedere week aan te denken maar ik heb geen vaste dag en tja als die er schoon uitziet dan laat ik het wel eens, en als die vies is dan is het een goed moment om weer ff te schrobben. :stuck_out_tongue:

3 likes

de muren, moet dat ook nog… :sweat_smile: haha ik ben echt een unsuccesful adult blijkbaar.

16 likes

Telefoon ontsmet ik dan wel weer wekelijks :joy:

1 like

Ik kijk nu de vlog van Michelle Bollen en ineens valt haar gedrag voor mij op z’n plek. Ze is jarig in de vlog en 27 geworden. In mijn hoofd was ze veel ouder, doordat ze zwanger is van de 3e ofzo? Lekker zelf aannames maken, maar ze was gewoon wat vroeger met kindjes. Maar nu snap ik sommige dingen waar ik me aan erger bij haar.

Ja ik doe dit ook. Elke dag even een doekje over de bril en rand e.d., bleek erin voor ik ga slapen. Dat is toch niet zo heel veel werk? Of bedoelen mensen dat je het hele apparaat gaat schoonmaken? Want dt doe ik dan weer nauwelijks.

2 likes

Hoe?

(Ik maak veel dingen elke dag schoon omdat ik het dan minder werk vind, maar de ‘echt vieze dingen’ zoals telefoon en toetsenbord vind ik eng/bang te beschadigen.)

1 like

met een watje met pure alcohol

soms is dat watje echt goor zwart, zon ding kan echt vies zijn.

3 likes

Ik gebruik altijd van die brillendoekjes (die je gewoon bij Kruidvat etc kan halen) om m’n telefoon schoon te maken, werkt mega fijn en snel.

2 likes

Ik vind de wc schoonmaken echt 0 moeite? Heb gewoon een stapel doekjes, allesreinigerspray en wceend in de wc staan dus dat duurt misschien 1 minuut. Ik ben altijd bang dat mensen onverwachts langskomen en dat de wc dan vies is :sob:

2 likes

Ik doe dat eigenlijk ook, bedenk ik me nu. Dat zit zo in m’n routine dat ik er niet eens over nadenk.
Voor ik ga slapen gaat de vaaswasser aan, doekje over de bril en scheutje bleek in de plot, doekje over tafel en het aanrecht. Dan is alles lekker fris als ik wakker word.

2 likes

Er staat toch nergens dat hij denkt het in een zes weekse cursus te kunnen fixen? Rachel schrijft zelfs dat zij tegen die tijd een stap opzij zal doen. Ben allergisch voor manifesteren en LoA maar meteen dAt GaAt zOmaAr NiEt als je niet weet wat iemands plannen zijn is wel het andere uiterste.

België sluit ik niet uit voor de toekomst, maar volgens mij kan ik dan niet zomaar het concept copy-pasten, mijn indruk is dat Belgen wel echt andere wensen hebben qua lingerie (bijvoorbeeld dat je in België niet “te goedkoop” moet zijn omdat veel mensen dan denken dat het wel niet goed zal zijn)
Voor de mensen in België die op dit moment goed advies willen in een winkel: Talio in Aalst en BOObs by Elisabeth in Lubbeek geven op dezelfde manier advies als SuperBra.

8 likes

Influencers…

4 likes

Ik vind het geluid van de video’s van Willemijn en Martine altijd erg zacht en hol klinken. Kan het gewoon niet goed verstaan. Voor zover ik weet heb ik geen gehoor problemen. :sweat_smile::crossed_fingers:t2:

Haha 40k, schaamteloos! Vroeg me toen bij Dee ook af of echt iemand bouwmaterialen bij een specifieke website gaat kopen, omdat zij het noemt in haar vlog. Lijkt me nou niet echt dat zij de doelgroep heeft die daarin zijn geïnteresseerd.

3 likes

Weet ik… mijn reactie was meer met een knipoog bedoeld. Ik maak idd nergens uit op dat hij/zij denkt dat het zomaar gefixt zal zijn. Zij heeft het over ‘omscholen’ dus dat geeft wel aan dat hij weet dat hij een opleiding nodig heeft.

1 like

#bijdebakker

hoe ironisch dit

1 like