Mommybloggerstopic #4

Blijft fascinered hoe die site “van klein nieuws een zo lang mogelijk artikel maken” tot een heel nieuw niveau heeft gebracht

2 likes

Ik vind het vooral grappig omdat al die influencers boos zijn wanneer ze gevraagd wordt om gratis reclame te maken (aka boek van Mascha), maar zelf hopen ze ook allerlei gratis dealtjes (of deals, in dit geval) te scoren.

16 likes

Ik ging net een too good to go box ophalen en toen ik me omdraaide stond ik ineens op 1,5 m afstand van IVVJ + kind. Ik had wel ff een error van waar ken ik deze mensen van :joy: Binnenkort dus misschien een vlog over de hoofdstad van Brabant :crazy_face:

20 likes

En ik maar denken dat ik de huismuts een keer tegen ga komen :stuck_out_tongue:

1 like

Die heb ik ook nog niet gezien!

Tja, vind een van de reacties in dit artikel wel kort door de bocht. ‘Influencers verdienen bakken met geld’ gaat natuurlijk voor de gemiddelde influenza niet op. Ja, de top tien kan een dakkapel met een #spon wel betalen maar de rest zal niet bovengemiddeld veel verdienen. Als Mas een dakkapel zou plaatsen zouden meerdere mensen via dat bedrijf er ook een laten plaatsen.

Nou ik denk dat het voor de gemiddelde influencer ook wel op gaat hoor… Als je kijkt hoeveel jonge influencers al een huis kunnen kopen.

6 likes

Hallelujah :exploding_head:

1 like

Nouja, ik vraag me af of Inge Marije’s en Elise Joanne’s van deze wereld zichzelf kunnen onderhouden van hun influencer inkomen. Bonnie kon ook alleen een huis kopen met Nick. Dee, Monica, Wil en Tien, Mas, Kelly, etc zullen wel veel geld verdienen maar daarbuiten lijkt het me een lekker 1-1,5x modaal inkomen.

Stel dat het 1,5x modaal is, dan kan je het dus prima betalen. Je moet er alleen voor sparen, en daar houden ze niet van (of ze kunnen t niet).

Andere mensen kunnen het ook zonder dealtjes, dus wat is er zo bijzonder aan influencers?

2 likes

Maar wel een huis van ruim boven de 3 ton en daar komen dan nog kosten koper plus de verbouwingsdingen die ze laten doen bovenop. Weinig mensen die dat van 1 inkomen kunnen kopen, zelfs als ze boven modaal verdienen.

7 likes

Met een (eerstejaars) PhD inkomen konden wij geen huis van 3+ ton kopen hoor. Denk dat Bonnie best goed verdient. maar; ze zitten ook al lang in dat goedkope appartement dus hebben ook goed kunnen sparen denk ik.

6 likes

Ja denk dat we dat idd niet moeten onderschatten. Ze kon het alleen met Nick zn inkomen erbij kopen en wat spaargeld, maar weinig mensen die op 1 inkomen zo’n huis kunnen kopen;) en ik ken ook zat mensen die op 2 normale inkomens max 250.000 ofzo kunnen lenen. Nick zn inkomen was wel echt doorslaggevend iig want ze hadden ook al gekeken op alleen haar inkomen en dan zaten ze in een prijsrange en waar ze niks konden vinden/ liever nog even wachtten.

Edit: bonnie is ook wel echt queen of zuinigheid. Dus die heeft ook denk ik wel lekker gespaard en denk dat haar kostenplaatje van haar onderneming stuk lager is dan van anderen, omdat ze zo zuinig over komt enzo altijd.

Zie nu trouwens pas dat dit het mommybloggerstopic is😅

2 likes

Elise Joanne least de auto met korting. Zulke ‘dealtjes’ helpen toch wel lekker mee. Alles bij elkaar (ook advertenties op haar blog denk ik?) denk ik wel dat het een modaal inkomen is. Maar het blijft gissen.

1 like

Woooow ik zag op mijn ontdekpagina een Reels filmpje voorbij komen van Kae Sutherland met haar dochtertje. Wat een enorm leuk meisje is dat :heart_eyes::heart_eyes:.

Even iets positiefs hoor. Hopelijk mag dit… heb al expres in plaats van “mooi” “leuk” gezegd :grin:

Kae is verder geen mommyblogger maar ze lijkt me wel een enorm lieve en leuke moeder.

3 likes

Nee is verboden, alleen zure kantoortruttenopmerkingen graag.

73 likes

Zie net wel in een instatstorie v iemand bij HC Den Bosch voorbij komen waar 't lijkt of Willem achter de bar staat

1 like

Ja echt dit hè. In mijn hoofd klinkt het als ‘hormeuwn’. Zo lelijk.

6 likes

Ja vind het ook wel bizar eigenlijk. Ook dat ze dat huilen deelde, alsof ze wat moet bewijzen ofzo. En eerlijk gezegd vond ik het gewoon klinken als de meeste babies, of iig hoe mijn baby ook altijd huilde en die had geen koemelkallergie oid.

3 likes

Volgen jullie de filmpjes van Kim kotter trouwens, vind haar heel leuk en sympathiek overkomen in der vlogs!

Deliaskinmaster I can’t, vandaag in der stories ja vergeten taart te bestellen voor de verjaardag van kind morgen wie kan me helpen?? Maw wie kan even een gratis taart voor mij regelen? Dan denk ik meid ga toch even naar de bakker en koop een taart, gebakjes of bak zelf even iets…zoals alle normale mensen zouden doen.

39 likes