Mommybloggerstopic #4

Forgive me father for I have tanned

71 likes

Zij is toch niet zo jong? Jaartje of 30 geloof ik.

ja true maar ze is mijn leeftijd en had al vroeg een man, kindjes, huis, toen ook hond en altijd zo netjes op de foto. Oja chille baan waar ze goed mee verdient. Toen woonde ik op kamers met huisgenoten die mn kaas opaten.

15 likes

Ohh hahaha helemaal het tegen over gestelde
:yum:

Sneller dan dit kan je je baby niet gebruiken voor spon of wel? :sweat_smile:

77 likes

Hahaha omg.

Die tekst doet ook overkomen alsof ClearBlue net nieuw is ipv de go-to test die al jaren en jaren gebruikt wordt.

1 like

Klopt, sommige zaakjes hebben ze goed op orde! Mooi huis, steady relatie (denk ik), lieve kinders (denk ik), goede familiebanden en vrienden. Aan de andere kant: studie niet afgemaakt en “makkelijke” weg kiezen door bij vaders in het bedrijf te gaan werken (wat waarschijnlijk ook iets meer oplevert dan dezelfde baan bij een ander willekeurig bedrijf met dezelfde part-time uren), nooit op zichzelf gewoond. Het is maar net waar jij je prioriteiten legt met betrekking tot ‘zaakjes’, haha. Allemaal dingen die ik persoonlijk wel belangrijk vind om mijn eigen zaakjes op orde te hebben.

Als je financiële zaakjes op orde hebben bedoelt, dan lijkt me dat wel terecht. Al kun je nooit in iemands portemonnee kijken, het lijken me geen mensen die iedere maand dubbeltjes moeten omdraaien :wink:

Edit: ze heeft wel haar HBO-opleiding afgemaakt. Excuses :wink:

7 likes

Schermafbeelding 2020-09-01 om 18.37.27

Hoe krijgt EliseJoanne dit uit haar vingers… “mijn rukkers”? Wat?

54 likes

Haha ook met die ‘zo mooi dit’ eronder :rofl:

22 likes

Hahaha

Mommyvlogger: “ik hou van mijn gleuven en mijn rukkers”
Insta fan: “Prachtig gezegd :heart:

70 likes

Handig, hoe kan je dat doen?

1 like

Ze had beter die sponfoto’s niet kunnen maken en die tijd kunnen besteden aan het kopen van een taart.

2 likes

Rukkers? Hahahaha, hoop heel hard dat ze in de war is met rakkers…

9 likes

Doet me denken aan toen ik geen idee had wat het betekende en mijn vader ‘ouwe rukker’ noemde op mijn zevende verjaardag (met een heleboel visite erbij).

85 likes

Hahahahaha hardop om gelachen

1 like
3 likes

Hahaha nu je het zegt. Ik zie die Vakervrolijk echt OVERAL poeslief reageren. En ja het werkt want ik heb haar pagina wel eens bekeken daardoor :joy:

2 likes

Is het wat?

Eerlijk ze houdt wel goed vol want ik herinner me haar nog uit het echte blog tijdperk, toen deed ze dat ook al haha

2 likes