Mommybloggerstopic #4

En de traktatie van kind was geheel in huisstijl beige

Ik kan dus echt niet geloven dat dit waar is, als in; dat mensen écht zo zijn… wat een wereld leven we in.

Wat erg :frowning: Hoe kan iemand zo zijn … en ook nog eens delen op insta…

Lekker brunen onder de zonenbank

1 like

Ik denk nu van het bakken in de zon (ooh ik durfde dat echt niet hoor deze zomer, veel te bang voor een zwangerschapsmasker haha, heel de zomer met factor 50 gesmeerd en een pet op als ik niet in de schaduw kon zitten), maar zij wonen in een dorp naast dat van ons en de “roddel” is wel een beetje dat ze zodra dat niet meer kan niet vies is van een zonnebankje :wink: maar of ze dat zwanger ook zou doen? Geen idee. Maar zo bruin wordt je niet van in de schaduw zitten en een insta-filtertje :shushing_face:

8 likes

Ze steekt ook altijd zo oranje af naast anderen op haar foto’s, ben altijd verbaasd dat het haar zelf niet opvalt. Laatst ook een story in de Efteling, ze leek wel een oempa loempia, snap niet dat je dat zelf niet ziet. Volgens mij is het een combi van zon(nebank), bronzer en een filtertje.

32 likes

Oempa loempia hahahaha

116 likes

Same, same. Een beetje bruin is mooi, maar zij is zo onnatuurlijk gebruind, zonde. Wel een hele mooie meid verder!

1 like

Dit is geen kleurtje van de zon hoor, inderdaad een paar sessie zonnebank of een slechte spraytan.

2 likes

Jezus is zij 27 :sweat_smile: Lijkt wel 37 met die neppe kleur

18 likes

Ook dat valt wel mee, Michelle heeft ook aardig wat leed gedeeld dus ik kijk helemaal niet naar haar in de picture perfect vorm

2 likes

Ja, ik volg haar niet maar ik denk dat het een hele sterke vrouw is die ook snel volwassen is geworden door een aantal dingen. Volgens mij is ze best streng voor zichzelf (veel te streng). Door haar voel ik mij juist heel onvolwassen en ongedisciplineerd maar dan denk ik ook vaak ah ja het zijn maar foto’s

4 likes

Ik ken haar verder totaal niet
Maar schrik wel vaker van leeftijden van de influencers (Willemijn …)

1 like

Ik had net even momentje dat ik dacht ‘oh fuck er zijn dus mensen net zou oud als ik en al zwanger van hun 3e kind’ wtf

31 likes

Eerlijk gezegd ben ik blij dat ik dat niet zo had op die leeftijd en zie ik dat niet als picture perfect, dus daar zijn de meningen ook over verdeeld. :grimacing:

25 likes

Ik haar nieuwste stories heeft ze een “normale” kleur.

Doet mij denken aan pensionados die overwinteren in Spanje, hahaha.

5 likes

Zo dat is een leren bank in 10 jaar tijd.

17 likes

Daar lijkt het idd mee te vallen. Hopelijk is het filtertje in combinatie met de toon van haar huid de boosdoener😅

1 like

Dit dus