Mommybloggerstopic #4

Valt me op dat eline joanne en michelle ineens insta vriendinnen zijn en elkaar telkens taggen en op elkaars posts reageren.
Vind hun echt niet bij elkaar passen

2 likes

Michelle onder haar nieuwe oempa loempia foto: Ik schreef vandaag een artikel waarvan ik heel lang riep dat ik het niet zou schrijven. Omdat ik niet ‘die ene die het altijd over haar miskramen heeft’, wil zijn. Ik ben tenslotte zo’n voorstander van positiviteit. Maar ze heeft het daar best vaak over toch?net zoals dat ze blijft benoemen dat ze meer heeft meegemaakt maar dat niet wil delen en zo heb ik ook al minimaal acht keer geleden dat iemand haar die miskramen gunde. Deel het als je die behoefte voelt, prima toch maar doe dan niet alsof je dat niet doet . Elise is volgens mij best vaak even goede vriendinnen geweest met bloggers. :no_mouth:

7 likes

Is een influencer kwaal zegt maar weer hoe nep die wereld is.

8 likes

Dat klopt maar zij en Kelly zijn aanvoerder

2 likes

Ik ben een blauwe maandag blogger geweest en toen kreeg ik onder alles wat ik poste een hele uitbundige reactie van Kelly (ik ken haar helemaal niet en volgde haar ook niet) en na een tijdje stopte ik met regelmatig posten en toen heeft ze me direct ontvolgd :joy:. Het is maar waar je zin in hebt.

9 likes

O, wat was dat achterlijk.

5 likes

Ok Willemijn heeft zelf 492 kussens bewaard maar ze gaat Djurres halve doos boeken en landkaarten stiekem ‘wegpleuren’. En een boekenkast mag niet want ze houdt niet van boekenkasten.

Maar ze bedoelt het natuurlijk
image

35 likes

Oh dit zou iemand niet bij mij moeten flikken. Gelukkig getrouwd of niet, je gaat niet zomaar iemand anders spullen weggooien.

28 likes

Ik vond dit ook echt BI-ZAR ja! Zeker niet “hilarisch”. Als mijn vriend dit met mijn spullen zou doen, zou ik echt woest zijn!

Laat hem lekker zelf zijn spullen uitzoeken en weggooien wanneer hij daar zin/tijd voor heeft? Omdat zij NU aan het opruimen is, betekent toch niet dat hij ook a la minute alles moet uitzoeken en weggooien? Zij had er ook 2 jaar lang geen last van, achter dat schot. Dan kan die doos er ook nog wel een tijdje langer zijn/staan toch? Net zoals al haar kussens idd…

6 likes

Heb je ook niet nodig met dat pdf-je van 10 pagina’s met smakelijke taartrecepten.

63 likes

Ook zo stoerrrrrr dat onze Wil woorden zoals ‘meuk’ en ‘pleuren’ heeft opgenomen in haar vocabulaire. Dit komt heel nep over bij haar.

Thats what i thought

Deurknop.

3 likes

Huh?

Damn :fire::sweat_drops::joy:

1 like

Ik kom er door dit forum achter dat er godsonmogelijk veel mommy influencers zijn

21 likes

Ik zou echt woest worden als iemand mijn spullen zomaar weg gooit terwijl ik gezegd heb dat ik nog gebruik.

Ik ben ook van mening als je een jaar een doos niet aangeraakt hebt, je deze best weg kan doen. Alleen in dit geval geeft Djurre duidelijk aan pas nog een boek gebruikt heeft, maar omdat Wil een boekenkast stom vindt (?) moeten die boeken maar weg. Onbegrijpelijk

13 likes

Ik zie best vaak bij influencers dat ze zeggen ‘ja dit is ONZE smaak’ maar dan gaan ze winkelen en dan zie je de significant other alleen maar andere dingen aanwijzen of zuchten bij weer iets wat terracotta is :joy:

3 likes

Dit is zo waar! Ik snap dat gewoon niet, je woont er toch samen, dan moet het toch ook naar de smaak van beide zijn?
Ik ben nu bezig met een huis samen inrichten en kan me gewoon niet voorstellen dat ik er iets in zet wat m’n vriend niet leuk vindt. Ik kies wel bijna alles uit, maar check alles bij hem. Zou niet in me opkomen dit niet te doen

zo gooide ik van de week nog bijna 150 euro bij het oud papier… ben heel blij dat ik die map toch even inkeek

5 likes