Nee dat hebben wij precies zo! Van mijn vriend zelf uit hoeft het allemaal niet ‘moeilijk’ en ik hou echt van interieur en af en toe wat nieuws. Betekent niet dat ik mijn smaak door zijn strot ga duwen
Haha beetje sturen kan geen kwaad…
Ik ben heel benieuwd of Annic dit weekend nog een vlog plaatst. Op Insta is het heel stil. Wat denken jullie?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hahaha ik ben de koningin van pinterest plaatjes vinden als argumenten bij mn ideeen
Ik denk dat ze nog wel even stil blijft. Sowieso is in haar wereld als je een negatieve comment verwijderd dan is het er niet. Ze zal nu waarschijnlijk denken als ik niks meer zeg dan is het er ook niet
Ze zal wel hopen dat het overwaait.
Die wacht nog een week of 2, komt dan met een nieuwe vlog die start met 1 minuut ‘zoveel negativiteit van die meiden, ik vond het mijn energie niet waard en ik wil er ook gewoon helemaal niks meer over zeggen. Ik ga nu gewoon weer lekker positief verder want ik ben bezig met allemaal leuke nieuwe projecten’ aaaaannnddd were back.
Nog even een volle maan wandeling gedaan voor positiviteit en gaan met die banaan
Ik heb trouwens nog nooit zo uitgekeken naar een vlog van Annic. Ben zooo benieuwd…
Ik denk dat we er niks van merken in de vlog, dat alleen vertelt dat ze zo dankbaar voor alle lieve reacties die ze heeft gekregen en dat ze even vlogpauze heeft genomen om tijd door te brengen met de liefste lieverd en haar kind maar dat ze al weer bezig is met nieuwe projecten waar ze heel veel zin in heeft!!!
Precies dit inderdaad haha!
Een huis zonder boekenkast/plank vind ik sowieso lastig voor te stellen?
- Ik leef mijn leven zonder boekenkast/plank
- Ik leef mijn leven liever mét boekenkast/plank
0 stemmers
Oh wat spannend dat je de uitslag pas ziet over twee dagen! Ben benieuwd
Haha dat ging per ongeluk maar inderdaad spannend!!
Wie houdt er nou weer niet van boekenkasten
Nu geen boekenkast, maar wil er nog wel graag een.
Dit past toch helemaal niet in Willemijns “Scandinavisch wonen” interieur.
Ik vind het ook echt onzin dat je boeken weg zou moeten doen (pardon, pleuren) als je ze een jaar niet gebruikt.
#momsontheloose #losinhethok
Die vrouwen hebben geen humor.