Mommybloggerstopic #4

Ja maar dat is voor haar gemak, dus dat snappen die planten en de natuur toch gewoon. Wie heeft er nou tijd om 3x per week de tuin te moeten doen? Zeker natuurmensen zoals zei hebben daar écht geen tijd voor.

Wat heb ik zin om te reageren met jouw vraag trouwens :joy:

12 likes

Ze deed alsof ze een heel wetenschap artikel had gelezen over gepeste planten, maar ze linkt in de beschrijving naar een video van de Ikea :zipper_mouth_face:

13 likes

Ik heb me laatst een tijdje zitten vermaken met een Twitter account dat foto’s van dit soort tuin en post, onderhoudsarmoe. Past haar tuin ook wel tussen.

2 likes

Iemand heeft op insta aan Willemijn bij die bbqfoto gevraagd of G erin geshopt is en ze antwoordt met “natuurlijk niet +lachhuilsmiley”, en dat het waarschijnlijk door het filter komt.

1 like

:zipper_mouth_face:

Die ontlading is toch ook echt niet normaal? Hoe hebben ze dan wel niet gereageerd toen ze erachter kwamen dat ze überhaupt een kind zouden krijgen?

Ik vind het ook wel weer zuur van mezelf dat ik hierop zit te zetten zeiken, als zij dat nou leuk vinden :woman_shrugging:t2:

Lisa van Lala heeft na haar antivaxxvraag nu weer een parel van een story. Ze vergelijkt corona met een gewone griep en vindt dat alles toch maar weer zsm open moet. Mensen kunnen zelf wel bepalen of ze ergens naartoe willen/kunnen of niet.

4 likes

Moet de zorg ook kunnen kiezen dat zij voor alle kosten opdraaien joejoe. En de kans is 4 million to 1? Wie heeft dat uit zn duim gezogen?

3 likes

Die meid is volgens mij sws niet zo snugger.

16 likes

Ja dat is eigenlijk al heel snel duidelijk als je haar hoort praten

13 likes

Dat gevoel deel ik, maar ze schijnt wel ‘self made’ te zijn, 2 bedrijven te runnen en meerdere boeken te hebben geschreven. Ik kan het mij haast niet voorstellen. Weet iemand hier meer van? Heeft iemand juice?

Voetballer als vriend toch? Zoiets?

Ik volg haar verder niet hoor, heb alleen wel es wat gezien maar ze komt gewoon zo dom over dus ook geen zin om te volgen.

3 likes

Klopt. Maar ze zegt zelf dus ook onderneemster te zijn.

Wil en Tien gaan dus blijkbaar ook podcasts “uitbrengen”. Lekker vernieuwend ook :+1:t2:

5 likes

Ja ze heeft inlovewithhealth webshop.

Pfff die story over covid. Achja dit soort type kennen we. Ala doutzen. Geloven meer in dat gezond eten helpt en dat je moet doen wat goed voelt voor jezelf en fuck de rest.

Ohh wat is dat toch met mensen. Wouter van Elise vindt drie kittens in een hut ergens en het eerste wat ze doen is: OPPAKKEN.

3 likes

Maar daar hoef je niet heel snugger voor te zijn hoor. Grootste misvatting die er is over ondernemers. Kijk naar de gemiddelde influencer die ons dood gooit met (zelfgeschreven :no_mouth:) boeken, webshops met Ali troep en cursussen. Of al die zogenaamde coaches voor weet ik veel wat allemaal die op Instagram als paddestoelen uit de grond schieten.

3 likes

Lijkt me ook niet meer dan logisch.

Ik denk ook niet dat het gePhotoshopt is, maar dat het een combi is van bewolkte dag, weinig schaduw en gekke filter.

1 like

Ik moet de eerste ‘selfmade’ claimende influencer die echt selfmade is nog tegenkomen.

3 likes

Ik kijk Mascha niet zo vaak, maar vind haar niet echt iemand die claimt selfmade te zijn. (Wat dan weer mijn punt is: dat soort trendwoorden worden imo vaak gebruikt door mensen die helemaal niet zo selfmade zijn)

2 likes