De Scapino bestaat ook nog steeds, misschien is Serena over 3 jaar de kijkshop onder de influencers.
Dat je denkt “hoe bestaat dit nog”, maar het gaat dapper door.
De Scapino bestaat ook nog steeds, misschien is Serena over 3 jaar de kijkshop onder de influencers.
Dat je denkt “hoe bestaat dit nog”, maar het gaat dapper door.
Ik zag net Serena voor me en dacht: wat een besteding van je zaterdagavond eigenlijk. Alleen op de bank, ranten op insta en je volgers uitschelden voor mokkel en dom wijf. Heb nu opeens medelijden ofzo. 
Ja bij Serena merk je echt dat ze letterlijk alles aanneemt wat ze maar kan. Zolang het geld opbrengt, is het goed.
Nou inderdaad. Eigenlijk gaat dit nu al een jaar of twee zo toch? Nadat M geboren was, kwam er eerst af en toe nog wel eens wat leuks online, maar daarna droogde het wel op.
Gaat het Verspon straks zo. Komt er achter dat ze al 2 jaar failliet is
Ja wat de fuck was de kijkshop nou
Want je moest een heel papier invullen alsof je bij de wehkamp ging bestellen maar de spullen stonden recht voor je neus ??
En ook zo’n vreemde selectie producten echt een mindfuck die winkel (Rip)
Ja en ze hadden ook zo’n mysterieus luikje waar die spullen dan uit kwamen
Ze doet wel echt een classic Sure Jan-headtilt in die twee-na-laatste post, gif-waardig.
Hahaha ja daar hadden ze de lelijkste medewerkers verstopt
(Sorry @Shaaar echt fckn awkward nu als jij Komt zeggen dat je altijd daar stond lol)
Echt van die DDR praktijken. Moesten ook iets van 5 stempels op.
Ik ben echt nog nooit bij de Kijkshop geweest en denk nu echt wtf.
Kan ik deze ervaring nog beleven ergens?
Het zijn dingen die je denkt Sereen, en dat mag je best denken. Maar soms is het beter om je gedachten niet (ik herhaal, NIET) uit te spreken, laat staan voor 115k volgers (plus iedereen erbuiten) te posten op insta.
#ikbenlekker
Wow kijkshop, dat is pas nostalgie. Was het nou een rode pen die vastzat aan een ketting of een potloodje waarmee je dan het artikelnummer op moest schrijven?
Echt deze vergelijking is top en zó raak
Alleen mevrouw verspon zal wel zeggen dat tv niet gratis is, want je betaald voor een tvabo. Maar goed, we betalen ook voor internettoegang dus ach 
Wat laat zij zich kennen zeg. Die eerste stories al, maar alles daarna helemaal. Echt heel dom.
Ik vind eigenlijk dat ze ergens in Nederland zo’n vergane glorie winkelcentrum lelijk jaren 80/90 moeten houden en daar 1 vestiging van alle hoogstonsuccesvolle inmiddels niet meer bestaande winkels moeten vestigen.
Zeker nu alles zo wordt opgeknapt mis ik echt zo’n ellendig winkelcentrum.
Telt pas mee als je jezelf lekker vindt hoor
Kun je wel een museum - correctie: “beleving” omheen bouwen toch. Kun je er retro foto’s maken in een Torro of bij dat zwarte speelgoedpaard van de C&A. Zou Nooshin ff bellen.
Ja kun je ipv in een ballenbak in zo’n bak met duizend van die goedkope gympen/turnschoentjes met klittenband of elastiek.