Same! Beetje jammer dat we dat nooit zullen weten
Net als “it’s a wrap”. Daar kan ik me zo aan ergeren. Zeg gewoon klaar is kees of het zit erop. “Als in” vind ik ook zo irritant. Zeg gewoon zoals.
Snel screenshots maken dus (grapje)
Kelly Caresse be like: “last minute weekendje weg!!” 2 uur later “#uitgenodigd”
Dat is snel gefixt dan
Volgens mij is dit puur de filter hoor. Ze krijgen een soort licht randje om de contouren waardoor het lijkt of ze erin geplakt zijn maar dat is echt niet zo.
Waarom zou ze in hemelsnaam zoveel moeite doen om hem erin te plakken als ze die foto gewoon kan maken zoals het is?
Ze zegt: ik kan bijna niet geloven dat ik dit filmpje maak.
Ik ook niet, Tien. Plantenliefhebber. Wat een mismatch.
Is het spon?
Anders kan ik echt niet bedenken waarom ze dit een goed idee vond
Plantsome. Uiteraard.
Natuurlijk
Onder haar voeten zit schaduw, zoals je zou verwachten bij een buitenfoto. Heel klein beetje, wss was het bewolkt. Kind en bbq hebben totaal geen schaduw…
Er was inderdaad een uitbraak van mazelen, naar volgens mij was er maar 1 persoon overleden maar zij had onderliggend lijden. Dus gok dat het voor de anti-vax niet uitmaakt want steunt hun theorie dat de gezonden en sterken gewoon zullen overleven.
Edit: Gaat over dezelfde persoon als @Shenanigans
Als je dacht dat een festival in je tuin of overvliegende vliegtuigen over the top gender reveals waren: https://twitter.com/crowngaurav/status/1304039159871537152
Dan heb je echt geld teveel
Ik vond het al heel wat dat ik onze ouders een supermarkt muffin gegeven heb met topping uit een pakje en waarin ik muisjes had gestopt als de verrassing.
Ja daar ga ik weer, straight into een existentiële crisis.
95000 dollar voor deze achterlijke BULLSHIT WHAAAAAAAAA
Je zou het maar nodig moeten hebben… over the top gebaren enzo.
Wel een knappe man
Die plantenvideo van Martine… Ze heeft een onderzoek gelezen waarin planten gepest werden. De plant die positieve woorden hoorde, kreeg bloemen en deed het super goed. De gepeste plant deed het helemaal niet goed.
Wat???
Dan zal ze zich wel mad schuldig voelen dat ze alle planten uit haar tuin vermoord heeft om er een schitterend tegelfestijn van te maken. Hoe zullen die planten zich wel niet hebben gevoeld?!?!