Sinds wanneer is een hoekhuis een herenhuis Of bedoeld ze haar jongens die de heren in het huis zijn.
Hahah en stort ondertussen wel gewoon mijn salaris want wees blij dat ik er af en toe ben.
Prima als zij zo wil denken maar ik vind het ook ronduit schofterig naar alle ouders die haar volgen die wel hun kids naar de kdv moeten brengen omdat ze moeten werken om hun huur/hypotheek te betalen ĂŠn voor hun kinderen te kunnen zorgen. En dus niet hun kinderen maar uit buiten voor een paar honderd euro. Sowieso zit niet iedereen in de positie om dat te doen want met 10 volgers heb je al geen andere keus dan gewoon naar je werk gaan.
Hahahahaha âwant ja, ik zie er verdomme ook nog eens goed uitâ
Het zelfmedelijden en de arrogantie druipt er vanaf.
Bah, wat kan zij toch enorm onsympathiek zijn.
Nou het is bij lange na geen jaloersheid, zou niet met haar willen ruilen. Puur de toon waarop, haar volgers zijn de reden dat ze haar leven kan inrichten zoals ze dat nu doet, beeeeeeetje âwaarderingâ i.p.v. zoân savage sneer mag wel, kom nou zeg. Bij deze, unfollowed.
Ben inderdaad jaloers op alle schijtluiers met spetterkak joejoe
Marshal zijn gezicht is hier zichtbaar misschien even wegknippen?
Dat mens is echt koekwaus
Je hebt helemaal gelijk! Had ik niet opgelet. Ga het meteen aanpassen.
Ze denkt dat mensen jaloers op haar zijn door haar uiterlijk?
Waar komt dat ineens vandaan dan?
Hahaha herenhuis ook echt maargoed ik kan ook een jaar slecht presteren op mijn werk, de rekening komt altijd later. Uiteindelijk zullen mensen haar minder gaan volgen en heeft ze geen bereik meer als wandelende reclamezuil.
My God ik zou zoveel spijt hebben de dag erna als ik zoân stories zou posten. En dan nog zeggen dat ze er OOK nog eens goed uit ziet zeg. Allen jaloers zijn, nu aub!!
Ik heb het gevoel dat ze met die stories vooral zichzelf probeert te overtuigen.
Ook jammer van de dt fouten: ik leidT ???
Daar ben ik dan toch in ieder geval niet jaloers op
Hhahahahaha echt dit idd
Serena: post totaal out of the blue een rant voor haar volgers over dat haar volgers Veeleisende zeikerds zijn
Ook Serena tijdens haar rant: âik ben blij dat de meeste mensen mij volgen omdat ik leuk en positief benâ
Ik dacht er al langer over na, maar mijn unfollow heeft ze ook. Volg haar volgens mij al 13 jaar ofzo!? Bye gurl.
Ho ho, ik ben Betty niet.