Mommybloggerstopic #4

Het zijn dingen die je denkt Sereen, en dat mag je best denken. Maar soms is het beter om je gedachten niet (ik herhaal, NIET) uit te spreken, laat staan voor 115k volgers (plus iedereen erbuiten) te posten op insta.

#ikbenlekker

22 likes

Wow kijkshop, dat is pas nostalgie. Was het nou een rode pen die vastzat aan een ketting of een potloodje waarmee je dan het artikelnummer op moest schrijven?

52 likes

Echt deze vergelijking is top en zó raak :raised_hands:t3: Alleen mevrouw verspon zal wel zeggen dat tv niet gratis is, want je betaald voor een tvabo. Maar goed, we betalen ook voor internettoegang dus ach :stuck_out_tongue:

Wat laat zij zich kennen zeg. Die eerste stories al, maar alles daarna helemaal. Echt heel dom.

27 likes

Ik vind eigenlijk dat ze ergens in Nederland zo’n vergane glorie winkelcentrum lelijk jaren 80/90 moeten houden en daar 1 vestiging van alle hoogstonsuccesvolle inmiddels niet meer bestaande winkels moeten vestigen.

Zeker nu alles zo wordt opgeknapt mis ik echt zo’n ellendig winkelcentrum.

70 likes

Telt pas mee als je jezelf lekker vindt hoor

1 like

Kun je wel een museum - correctie: “beleving” omheen bouwen toch. Kun je er retro foto’s maken in een Torro of bij dat zwarte speelgoedpaard van de C&A. Zou Nooshin ff bellen.

19 likes

@Oprah Leeuwenhart moet nodig naar de Makado

11 likes

Ja kun je ipv in een ballenbak in zo’n bak met duizend van die goedkope gympen/turnschoentjes met klittenband of elastiek.

7 likes

Wauw Serena wauw. Ik kan me opeens heel goed voorstellen hoe naar ze tegen Zielsvel is.

36 likes

Al draagt een aap een gouden ring…

4 likes

OMG was daar een gender reveal?

38 likes

Kunnen volwassen vrouwen (en mannen maar die heb ik het nog niet zien doen) alsjeblieft stoppen met dit soort dansjes en ondertussen allemaal vage wijsheden of tips ‘aantikken’. Ik word er helemaal mee dood gegooid op Instagram. Wat een ellende. Minstens zo erg als Tiktok.

8 likes

Nee een concert van Rapper Sjors en André Rieu

3 likes

Ik heb het niet heel nauwkeurig gevolgd (te laat ingestapt) maar Serena is al van 115K naar 114K volgers gegaan.

12 likes

Goeie cover dit hoor, maar we weten toch allemaal dat Serena op dit forum onder de naam Betty te werk gaat :smirk:

21 likes

Ik volgde een best leuke mommy instagrammer totdat er ineens 6x per dag awkward tiktok dansjes op mijn instagram timeline van haar voorbij kwamen. Inclusief knipogen en tong uit de mond op een kijk mij eens gek doen manier. Na 3 dagen die onzin voorbij zien komen gelijk op ontvolgen gedrukt. Ik ging er helemaal slecht op

2 likes

image

21 likes

Ze werkt een paar dagen per maand aan de contentfotos. Dan nog af en toe wat typen en klaar is kees. En natuurlijk ook even benoemen dat ze vooral niet naar Kdv gaan.

23 likes

Ik vind laviesanne e.d. het eerste filmpje nog wel grappig, maar er zit maar zoveel rek in dat concept en die is er volgens mij wel uit

BETYT

11 likes