Mommybloggerstopic #4

Hahaha in alle eerlijkheid: ze is een stuk mooier en slanker dan ik. En haar huis zal ook wel groter zijn.

Maar ruilen? Echt niet hoor. Als mijn financiële zekerheid af zou hangen van WC-eend en campagnes waarvoor ik mijn kind(eren) moest gebruiken, zou ik doodongelukkig zijn.
Het feit dat ze zo hard schreeuwt hoe fijn haar leven is, geeft mij het idee dat ze vooral zichzelf probeert te overtuigen.

63 likes

Op deze bedrijfsactiviteiten ben ik ook een partij jaloers.

SPON
SPON
SPON

8 likes

Ik denk dat een kind 100 keer liever naar de opvang wordt gebracht in plaats van schaamteloos ingezet te worden voor spon?!

39 likes

We kunnen veel van Serena zeggen, maar ze komt er in ieder geval eerlijk voor uit zullen we maar zeggen :joy:

(Dat was het enige “positieve” dat ik toe heb te voegen, de rest is al gezegd. Lekker je kiddo’s geen privacy gunnen omdat je ze liever inzet voor spon dan 1 of 2 dagen wegbrengt naar een plek waar ze met andere kindjes kunnen spelen zodat jij fatsoenlijke artikelen kunt schrijven en op die manier je geld verdienen).

10 likes

Maar los van haar precieze teksten, dit is influencer-wise toch gewoon super super dom?! Afgeven op je volgers, terwijl je DANKZIJ die volgers dit leventje kan leven, met al je privileges. Jezus ze vallen echt een voor een door de mand he.

Dat je het denkt begrijp ik nog best wel, maar is er dan geen stemmetje wat zegt: nee Sereen, niet slim, niet handig…

29 likes

Volgens mij gaat t niet helemaal lekker met haar ofzo :sweat_smile:
Anders laat je je toch niet zo schaamteloos kennen.
:face_with_raised_eyebrow::face_with_monocle:

24 likes

Wat erg zeg. Indd echt raar om te zeggen dat ze haar kind echt niet naar het kdv brengt. Mensen die “gewoon” moeten werken hebben geen keus. Ze doet alsof het kdv niet goed genoeg is voor haar kindjes, die zijn te speciaal daarvoor. Ik volgde haar niet gelukkig maar anders had ik ook ontvolgd.

6 likes

Zo na deze krant van haar heb ik haar ontvolgd, zoveel leuke dingen post ze toch niet.

4 likes

Ja dat is het ook, maar ik zie wel meer influencers de laatste maanden roepen dat mensen niet mogen zeuren om iets wat ze gratis kunnen lezen. Ze vergeten even wie ze heeft gebracht waar ze nu zijn…

Volgens mij wordt je wel zuur van dat constante commentaar. Maarja, als ik alles op internet pleur kan ik ook reactie/commentaar verwachten, je kunt ook filteren wat je online gooit en volgens mij krijg je met puur beautybloggen een stuk minder commentaar dan wanneer je je kiddo’s online gooit. En daar kiest ze toch echt zelf voor. Maarja het snelle geld he :woman_shrugging:t2:

Haha mooi, al iets van 5 unfollows (van ons) door deze rant. Wie hield er ook alweer bij Annic de unfollows bij? Ik ben benieuwd of meer mensen haar gaan ontvolgen en of dat doorzet de komende dagen.

Ik volg Annic nog voor de tea, al is die er niet op het moment…

1 like

Woon je ook niet in een tot herenhuis verheven hoekwoning?

6 likes

Classy trashy sereen

147 likes

Wow. Just wow.

17 likes

Ik wacht tot robenrita en de gezusters zich hier tegenaan gaan bemoeien

77 likes

Een mokkel DAT

56 likes

En zo’n grote muil ook meteen. Hou op hoor.

En wauw tijdens het typen van dit bericht werd ik weer uitgelogd haha. Komt dat nou echt door Sneerena?

3 likes

Jeeeeeezus hiervoor dacht ik nog: ok onhandig. Maar dit is idd echt trashy. Mokkel? Wtf.

7 likes

Ik weet niet wat voor plantenvoeding zij heeft gegeten. De tering

160 likes

90 uur per week MINSTENS?

Dat is 13 uur per dag Sereen. Ik neem aan dat ze het opvoeden van haar kinderen dan onder werk schaart want als zij dagelijks 13 uur bezig is met een Instagram post en af en toe een (steeds minder kwaliteit) artikel dan is ze niet bepaald productief.

Ik zou dr adviseren om even te gaan slapen voor ze zichzelf nog verder laat gaan en morgen spijt heeft.

84 likes

Slaaptekort doet veel met een mens. #singlemom #boysmom #plantmom

3 likes