Mommybloggerstopic #4

Ik krijg echt Kanye West vibes hiervan.

10 likes

Kleding in deze kleur zou bij sommige mensen echt verboden moeten worden

23 likes

Maar vijf dagen geleden postte Serena nog een filmpje op instagram over Marshall zijn eerste dag op de peuterspeelzaal…

10 likes

Ze brengt ze niet naar het kdv, maar naar haar moeder.

… … … wat.

10 likes

Ja god ik heb dus een steunkous en voel me alles behalve sexy met die vieze kleur :joy: (eigenwijs, bijna nooit aan. Maar dat is weer een ander verhaal)

1 like

En soms george.

3 likes

Ja denk dat ze echt een enorme b*tch kan zijn als je iets doet wat haar niet bevalt. Wtf zeg

4 likes

Maak dat maar midden 40
Meeste mensen van in de dertig zijn echt niet zo oudbollig

9 likes

Zij doet tenminste nog wel eens wat grappigs qua editting of perspectief. Ons Kelly staat daar suf tekst aan te wijzen terwijl ze “danst”: laat je niet verleiden tot onnodige aanbiedingen, ga af en toe naar een andere winkel
Like what the hell…
BRILJANTE tips. Dit is gewoon internetvervuiling. Deze content hoeft helemaal niet te bestaan.

22 likes

Hee sherlock :male_detective:‍♂

Haha love it hoe streng je bent.

1 like

Ja ik moet wel! Dat is ook gewoon niet geschikt voor reels. Ze kon haar tips prima kwijt onder een foto van een zak boodschappen, desnoods gesponsord door een supermarkt dat maakt me niks uit.
Het is ook niet persoonlijk.

7 likes

Hahaha Serena ‘ik ben nu weer zen’ dan wil je dr niet zijn als ze boos is

1 like

Ik las in een ander topic dat hier een relletje gaande was.

It did not disappoint! Zo veel plaatsvervangende schaamte.

161 likes

Ik zat net in de serena tunnel en las een linda artikel uit juni en toen had ze nog 118.000 volgers. Maar mensen ontvolgden haar toen omdat ze BLM support.

Terwijl je zo ziet dat ze deels Indisch is dus dat ‘‘white passing’’ is echt niet correct imo… maar doen alsof Indos/nageslacht van Indos nu nog last hebben institutioneel racisme? Euh, nu niet meer, dat was 50 jaar geleden zo…

Ben jij Indisch/indo?

Anders denk ik eigenlijk niet dat je dat statement kan maken over een groep.

58 likes

Op welke manier zijn angel raterman (?) en Serena aan elkaar gerelateerd ook alweer? Moest even heel hard nadenken waar ik die Serena af en toe voorbij zie komen maar dat is dus in angel haar stories

Zijn gewoon vriendinnen toch?

Ja maar je kind naar de psz brengen is zooo anders dan het naar een kdv brengen. Hoorwrwrr.

:roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

10 likes