Mommybloggerstopic #4

Was laatst voor het slapen heel diep aan het nadenken en aan het visualiseren hoe het WC er vroeger uit zag en nu weet ik het weer!!!

1 like

Dat zal het idd zijn :joy:

Overigens ben ik wel benieuwd. Ben jij Kelly Caresse gaan volgen nadat ze jou ging volgen?

• Ja
  • Nee
  • Ze heeft mij nooit gevolgd

0 stemmers

Heeft ze je daarna ook weer ontvolgd?

• Ja
  • Nee
  • Ze heeft mij nooit gevolgd

0 stemmers

Heeft dit ritueel van volgen-ontvolgen zich meerdere keren herhaald?

• Ja
  • Nee
  • Je luistert niet, ze heeft me nooit gevolgd!

0 stemmers

1 like

Vind het echt van die simpele dorpsmeiden idd.
Maar ook vreselijk degelijk en een vooral nogal simpel.
In combinatie met die papa sjenkie is het echt helemaal om te janken.

Kan het gewoon niet aan. Krijg er echt letterlijk de kriebels van :joy:

6 likes

:cold_sweat: kan je je toch niet voorstellen dat iemand dat zegt hè.

1 like

Bizar joh!
Gewoon uit interesse; negeer je dat, heb je inmiddels een gevatte opmerking terug - snap ook goed als het je overvalt en je gewoon met je mond vol tanden staat

Dit ga je snappen wanneer een van je vriendinnen ineens een Kelly wordt.

3 likes

Hey dames, zondagavond alweer. Wie van jullie vertrekt morgenochtend uit zijn/haar sociale huurwoning om met piepende banden je fiat punto 2001 voor het kdv stop te zetten en je kroost daar achter te laten, zodat je kan werken voor een slavenloontje? Let me know, is voor me scriptie. Gr.

68 likes

Ik niet. Ik woon in een herenhuis

44 likes

Toevallig ik ook. Echt een mooi, smal huis in de hoogte gebouwd. Ik deel het samen met honderd andere gezinnen, heel efficiënt!

90 likes

Ja maar jij hebt geen simsalabim plant, dus je telt niet mee.

13 likes

Ben jij ook heel knap?

15 likes

Ik heb geen kids maar ik denk dat ik er morgen gewoon random 1 van straat pluk en bij een random kdv af zet. Anders voelt het net alsof ik het leven van een influencer heb als ik dat niet doe.

32 likes

Dit zeg je alleen maar omdat je jaloers bent mokkel

18 likes

Dan ben je echt ge-influenced door de influencers, top. Ik trek ze gewoon uit het kinderzitje van ma of pa en doe ze in mijn deliveroo rugzak achtig iets

3 likes

Hahaha :joy: Ja precies weg met die dure draagdoeken. Een rugzak is veel hipper om een kind in te dragen.

1 like

Ah goede! Misschien wil Sereen mij wel een stekje sponsoren. Kan ik ook eindelijk op IG zetten #gekregen en #weggegeven #dagvandeleidster

2 likes

Een collega van mij doet dat ook. Ze laat dan een foto van zichzelf zien en zegt dan zelf dat ze kk knap is, of fucking lekker. En dan zegt ze dat ze een dm kreeg van een gozer, omdat ze fucking lekker is. :woman_shrugging:
Geen idee waarom mensen zo zijn maar ze bestaan.

8 likes

Als je in een meubelzaak werkt? Haha

Dit gierige bakje chips kan toch maar van één iemand zijn.

96 likes