Mommybloggerstopic #4

Als je bedoelt dat het niet zomaar zal gaan omdat hij helemaal een procedure moet starten, ben ik het met je eens. Maar als hij dat doet krijgt hij als biologische vader in beginsel gewoon vervangende toestemming van de rechter om het kind te erkennen. De rechter zal het alleen afwijzen als er ernstige contra-indicaties zijn. Nou weten we niet wat er speelt, maar tenzij er ernstig geweld oid is, krijgt hij gewoon die vervangende toestemming.

Voor de geïnteresseerden; als hij dan ook gezamenlijk gezag vraagt en dat wordt toegewezen. Dan pas kan hij naar de rechter vanwege het online plaatsen van de kinderen.

2 likes

Ik vind haar hier toch echt 50+ lijken.
Verder wel mooi geknipt.

5 likes

Dat is waar. Sowieso is babymarketing echt mega lucratief en heel evil (de frustraties van een hoogzwangere :joy:).

2 likes

Hhahaha ik heb ook gewoon een soort overhemd jurk gekocht bij de primark voor 7 euro. Ga echt niet zoiets aanschaffen wat idd ondergekotst, gezweet, gebloed weet ik veel wat gaat worden.

Die knoopjes gaan ook helemaal tot onder open en dicht en ik vind het helemaal best. Vind dat ook idd alleen maar marketing.

2 likes

Ik denk dat ze een kruin op haar hoofd heeft. Heb ik ook, waardoor een pony/curtain bangs echt een no go is. Maar een goede kapper ziet dat en raadt het dan af om te doen

Edit: oh ik reageer op de verkeerde, sorry. Was bedoeld als reactie op @Hazel

3 likes

Lol inderdaad. En als je t helemaal gratis wil; t ziekenhuis heeft ook OK hemden :joy::slight_smile:. Die zijn van achter helemaal open dus als je die andersom aan doet.
En de mouwtjes kun je lostrekken (drukknoopjes).

3 likes

Willy als je dit leest pleur wat serum in die punten!!

10 likes

misschien lullig maar nu ziet het er echt uit alsof ze is natgeregend, die punten zo slap naast haar hoofd zonder enig volume

8 likes

Ja dat is wat ik zie! Ik denk als de rest van haar haar wat meer volume zou hebben het haar beter zou staan.

1 like

Ik zie ook een verzopen kat.

2 likes

Ja dit dacht ik dus ook!

Ik dacht huh heeft ze haar haar nu al weer gewassen? Zonde als t net mooi gedaan is allemaal :speak_no_evil:
Maar lijk me niet want volgens mij wast zij altijd om het x aantal dagen haar haar.

Op de insta van Esmee Noëlle staat dat ze gisteren uitgerekend zou zijn van hun tweede kindje, maar een miskraam heeft gehad.
Zo verdrietig. Hun relatie is volgens mij vlak daarna verbroken. Wat een zware tijd heeft ze.

2 likes

en zij is er gewoon trots op :woman_facepalming:

4 likes

Zo kijkt ze altijd op selfies… een wereld van verschil met hoe ze er ‘normaal’ uitziet, en dan dus niet in a good way.

Wauw nu je het zegt… Ik vond en vind het echt heel leuk om home-videos van mn eigen babytijd terug te kijken. Maar nu je het zo schetst wat als het in “onze” tijd zo was geweest als nu met mommyvloggers. Ik zou het écht niet chill gevonden hebben als mijn babyfilmpjes door íedereen te zien zijn geweest. Of het nou normale filmpjes zijn of niet… En dan ook nog te bedenken dat dit voor eeuwig op internet staat. En zo niet wie weet hoeveel screenshots ervan gemaakt zijn. Wth

En dan is het ook nog zo bizar dat een wildvreemde schrijft “lieve …”. Over een baby die ze niet eens in het echte leven kent. Wow

5 likes

En bij de zwangerschapsaankondiging maar stug vertellen dat ze heus geen mommyvlogger wordt hoor! Het zal sporadisch tussendoor vast een keer voorkomen, maar verder niet hoor!!

13 likes

Nina Pierson is in verwachting van haar derde kindje!

4 likes

Wat ontzettend verdrietig… zij heeft echt een hele moeilijke periode inderdaad. Haar relatiebreuk die volgens mij alles behalve soepel verloopt en verliep, en dan ook nog eens zo’n groot verlies te verwerken. Rouw op meerdere fronten. Vind het knap dat ze hier zo open over is.

2 likes

:woman_shrugging:

16 likes

:grimacing: oei

3 likes