Ja ik denk het wel… Aangezien ze schrijft dat de kinderen het later allemaal terug kunnen zien zal het in elk geval over een influencer gaan (want ik mag hopen dat andere moeders hun klaagzang niet achterlaten op een medium dat jaren later nog te raadplegen is)
Ik vind het wel nogal ongepast want 1) echt klagen over haar kinderen en het moederschap doet Serena niet en 2) het is toch wel even wat anders als je #singlemom bent van 2 jonge kinderen.
Anyway, love Debby. Zij is pas écht lekker. En schaamteloos ook. Gisteren weer een story vanaf de loopband met stuiterende boobies vol in beeld. (Kunnen haar kinderen overigens ook terug zien)
Zat wat random te scrollen door social media maar Annic heeft gewoon al 2 maanden geen vlog gepost en al 3 weken niks op instagram gepost.
De post van Janne () staat er nog wel.
Even ter info en vermaak.
Zal het niet meer in het algemeen bedoeld zijn. Het is toch een beetje een trend dat moeders op Instagram eerlijk zijn over hoe zwaar het allemaal wel niet is. Zowel influensers als moeders in de reacties op die berichten.
Je hebt helemaal gelijk. Ik vond Serena altijd leuk, maar nu… wat een achterlijk en arrogant mens. Serena zit in een “bijzondere” positie. Het gros van de moeders verdient geen bakken met geld met een simpele foto (waar je niet eens je hersens voor hoeft te gebruiken). Maar ook het gros van de moeders buit haar kinderen niet uit, zoals Serena dat wel doet. In mijn ogen ben je een betere moeder als je je kind naar het KDV brengt en laat zien dat je hard moet werken voor je geld ipv geld binnenslepen met je kind inzetten als reclamezuil. Mijn kinderen vonden het altijd een feest op het KDV en gingen er graag naartoe. Ze hadden er ook hun vriendjes, thuis hadden ze alleen mama. Dus wat nou zielig? Serena moet eens met haar voetjes op de grond staan. En wat nou mooi? Wie maakte er nou foto’s van haar niet perfecte lichaam en nu deze uitspraak? Doe even normaal. Bovendien echte schoonheid komt van binnen, maar de uitspraken van Serena zijn foeilelijk. Hopelijk laten haar volgers haar vallen en gaat ze nog eens achter haar oren krabben.
Ja dat zou eigenlijk ook wel kunnen
Je kunt jezelf toch ook mooi vinden als je geen perfect lichaam hebt ? Ik vind deze uitspraak onder de gordel. Ik ben absoluut geen Serenafan, maar ik ben blij voor haar dat ze blij is met haar eigen uiterlijk.
Ik zie het ‘geklaag’ inderdaad bij elke insta mommy voorbij komen. En prima dat mensen ook laten zien dat het niet alleen maar de roze wolk is, maar ondertussen zie je zoveel geklaag voorbij komen dat het alleen maar negatief lijkt te zijn. Want alle insta mommy’s doen er aan mee dus als je er 5 volgt zie je 5x al die klaag of kijk mij grappend klagen berichten voorbij komen.
Volgens mij begrijp je niet wat ik hiermee bedoel. Serena postte een foto van zichzelf in bikini (volgens mij kort na de bevalling van haar jongste kind). Met deze foto maakte ze een punt door te zeggen dat het niet uitmaakt of je een velletje of grammetje meer of minder hebt of iets in die trant. Maar nu met haar Instastory doet ze net alsof haar volgers lelijk zijn en jaloers zijn op haar schoonheid. Ik vind dat weer een ander verhaal.
Dan heb je je bericht misschien niet zo handig geformuleerd. Ik las het namelijk alsof je zegt, ze vindt zichzelf niet perfect (niet knap?) en nu vind ze zichzelf ineens vet lekker. En dat je dat raar vindt.
Ik zie de storie nog staan? Maar ik vind het ook vrij bijzonder. Dat ze vaak de vraag krijgt om niet over te gaan op kunstvoeding en gaat ze zo’n heel relaas houden. Daar hebben wij toch niks mee te maken? Ze zit zich nu helemaal te verantwoorden tegenover haar volgers, zo’n onzin.
Eens dat ze haar volgers geen verantwoording schuldig is, maar ik kan me heel goed voorstellen dat ze die vragen krijgt.
Als een vriendin in het echte leven zo vaak zou “klagen” over borstvoeding zou ik op een gegeven moment ook aan die vriendin vragen of ze als eens KV overwogen heeft.
In dit geval deelt SR veel klachten op insta en snap ik ergens wel dat mensen er naar vragen. Niet dat het ze ook maar iets aangaat, maar doordat zij zoveel deelt, snap ik de drang van mensen om er naar te vragen wel.
Ik begreep haar story juist alsof dat volgers jaloers zouden zijn op haar uiterlijk, niet per se dat haar volgers zelf lelijk zijn. Dat is wellicht iets wat ze impliceert, maar zo had ik het zelf niet geïnterpreteerd.
Ik denk dat Sarah sowieso in mijn allergie zone zit qua alles en nog wat. In het begin dacht ik goh fijn dat ze zo eerlijk is, ik vind namelijk vaak dat elke influencer wel alleen maar het perfecte mooie plaatje laat zien. Binnen twee weken alweer in de make-up en je kleding van vóór de zwangerschap een koffie drinken met vriendinnen… maar nu ben ik elke post zo zat en denk ik meid, je mag ook wel eens wat voor jezelf houden. Dat gezegd hebben vind ik het wel fijner dat influencers wel de eerlijke kant laten zien op een niet zeur manier. De tijd dat Rebecca naar de kliniek moest voor postnatale depressie vond ik bijvoorbeeld weer heel fijn om te zien, of toch Mascha met de slechte start.
Hm misschien omdat ik een paar maanden geleden zelf ben bevallen dat ik het anders zie… ik lees namelijk alleen maar hoe geweldig en leuk en mooi alles is. -behalve bij Sarah dan- Maar misschien zijn dat mijn hormonen die het anders opvatten.
Ik hoorde vanochtend dit liedje op de radio en toen moest ik aan Serena denken.
Samenvatting
Als ik jou hoor zingen,
Dan heb ik een mooie stem.
En door de stiltes die er vallen,
Lijk ik opeens ad rem.
Jouw batterij van suffe vrienden,
Maakt de mijne rete hip.
En als jij jezelf wegcijfert,
Krijg ik een ego-trip.
Ik vind jou niet zo bijzonder,
Bijzonder, maar mezelf des te leuker en interessant naast jou.
Ik ben je allergrootste fan,
Want naast jou ben ik de leukste, fijnste, beste die ik ken.
Jij bent rustig, ingetogen,
Dat maakt mij gepassioneerd.
En naast jouw simpel ‘voor of tegen’,
Lijk ik genuanceerd.
Jouw verlegen doen en laten,
Maakt mij een amicaal.
En naast jouw magere salaris,
Krijg ik een kapitaal!
Want naast jou ben ik de beste, gaafste, coolste,
Hipste, stoerste, liefste, vetste, fijnste, slimste
En de aller aller leukste die ik ken.
Jij, zo stabiel,
Dus ik een beetje gek.
Omdat jij nooit zoveel zegt,
Voer ik een heel gesprek.
Door jouw serieuze ogen,
Kijk ik altijd heel blij.
Wat jij niet bent,
Dat zien ze dus in mij!
Want naast jou ben ik de beste, gaafste, coolste,
Hipste, stoerste, liefste, vetste, fijnste, slimste
En de aller aller leukste die ik ken.
En ik ken veel mensen,
Heel veel mensen,
Leuke mensen,
Mooie mensen,
Slanke mensen,
Hippe mensen,
Slimme mensen,
Fijne mensen,
Maar ik blijf de leukste,
De aller leukste,
En bedankt dus,
Ja graag gedaan, joh,
Ik ben de leukste,
Ik ben de leukste,
Etc.
hahahahaha sorry maar is jouw post grappig!! hahahhahaha
De laatste maanden niet inderdaad. De laatste spon met kind is van begin Juni. Maar onderstaande foto’s zijn van November t/m begin Juni.
Allemaal gekregen, ad, collab maar meeste zijn give aways.
Oh yes, dat is wat ik nodig heb ik me leven.
Nu. al. zin. in!
Het bevallingsjurkje
Dat je dan zelfs moet nadenken over Je sponfoto. Sjezus.