In Engeland heb je de Argos nog, ik ben nog nooit bij de kijkshop geweest maar klinkt als hetzelfde systeem waarbij je via de computer het artikel zoekt wat je wilt kopen en dan moet je op een briefje de code invullen en dan wachten tot ze het uit het magazijn halen voor je. Catalogue store heet het!
Wel leuk dat ze een keer iets heel anders heeft laten doen. Staat haar best leuk vind ik!
Cynthia incoming in 1 2 3 …
Ik vind het fantastisch…
Nooit aan gedacht, maar ben het wel met je eens of het bedrag van die hele foto of story moet naar de spaarpot van het kind gaan…maar dat geloof ik niet echt
Wil kijkt er zelf niet zo blij mee haha.
Maar ik vind het van Martine wel echt heel geslaagd!
Ze krijgt er wel een heel “ander” gezicht door iig. Ik vind het op zich wel leuk bij haar staan. Maar ben wel benieuwd hoe ze het zelf gaat stylen. Of dat dan ook een beetje lukt haha
Ik denk dat hij amper iets voor elkaar krijgt bij haar.
Hij heeft geen omgangsregeling, ziet Marshall geen vaste dagen maar soms een uurtje. En met de jongste was er gedoe met de achternaam.
Ah, dat wist ik niet.
Kleine kanttekening daarbij is wel dat het kind in kwestie erkend moet zijn door de vader. Anders heeft hij er weinig over te zeggen. Ik weet niet of dat het geval is. Hoop voor hem en de kindjes van wel.
Haha ja ik ook. Denk dat ze het al snel weer in een knotje omhoog doet.
Ja soort eivormig hoofd ofzo krijgt ze er van. Maar zij heeft normaal altijd hetzelfde, dus leuk dat ze eens uit de ban springt.
Huh dit snap ik niet helemaal. Dus zijn ex-vrouw mag geen foto’s plaatsen van hun kinderen, maar zijn nieuwe vrouw wel (van de kids uit het 2e huwelijk)?
Ja idd. Vraag me af hoe dit wettelijk geregeld zou moeten worden of is.
Ja dat kan wel via de rechter, maar dat zal niet zomaar gaan.
Ik volg haar op instagram en ze post daar wel gewoon foto"s van haar kinderen of gaat het om inzet voor campagnes?
Die staan nog op de insta van Anna Liss…
Ik vind dat ze er echt fabulous uitziet!