Mind = blown
Heel leuk filmpje idd. Vooral zo schattig als hun zoontjes elkaar knuffelen
Ah, wat een lieve video bij Michelle. Heel leuk gedaan.
Voor wie de video niet kan/wil kijken maar het wel wil weten:
Ze krijgen een
Meisje!
Wil lijkt het geslacht van de baby ook te delen in haar IG story. Ze probeert het nog recht te breien maar ik denk dat het duidelijk is haha.
Ik vind het filmpje echt saai. Maar goed, dit soort dingen is toch alleen leuk voor familie en vrienden?
haha ik denk er ook precies zo over!
Nah ik denk dat bijna iedereen hier het met je eens is haha
Ik snap dat hele hysterische ook niet hoor.
Heb zelf ook wel 2 gender reveals gedaan met familie. Vond het gewoon super leuk om samen met de aanstaande opaâs, omaâs en tantes achter te komen. Geeft voor mij persoonlijk meer vorm ofzo aan de zwangerschap. Ook omdat de eerste maanden nog een beetje onzeker zijn en dan ben je uit de â12 weken grensâ en dan weet je wat het is.
Ik begrijp ook de hele heisa rond geslacht niet. Tuurlijk is het leuk voor de ouders zelf om te weten of ze een dochter of zoon krijgen, maar voor de omgeving is dat toch echt niet zoân big deal? Ik lig er alleszins echt niet van wakker of vrienden een jongen dan wel een meisje krijgen, dus zit ook echt niet te wachten op gender reveal parties
Dat lijkt me oprecht heel erg leuk, maar niet al die toeters en bellen.
Ik vind het op zich nog niet zo gek. In deze context wordt volgens mij wel vaker over ze gesproken. Maar die 2 stories daarna maken het wel twijfelachtig of ze nu écht een typfout heeft gemaakt of dat ze geen speculaties wilde opwekken wat nu wel gebeurd is
Ik ben hier ook echt niet commercieel genoeg voor. Ik zie wel wat eruit komt.
In de vlog heeft ze het wel over âhandjes voor zân mondje â.
Wij zeiden trouwens ook altijd hij en zân (wisten geslacht niet tot geboorte). De verloskundige zei toen: een baby is een jongetje tot het een meisje is haha.
Dus het is altijd zijn/hij, tot we anders weten zegmaar
Mijn moeder en schoonmoeder vinden gender reveals zoiets stoms, elke keer als het erover gaat worden ze helemaal bozig. Wel lekker no pressure voor ons, mocht ik ooit zwanger zijn
Ik snap al die toestanden echt niet hoor.
Je bent zwanger. Er komt dus nageslacht.
Is een meisje leuk? Ja.
Is een jochie leuk? Ja.
Dat hele gedoe eromheen met raketten en ballonnen en taarten vind ik zo dramatisch.
Ieder zân ding, nmsvpe.
Oh vet, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
On topic: hoe langer ik stil sta bij commercialiteit en influencers die vanalles aanprijzen (of overladen worden met babytroep) hoe misselijker ik er eigenlijk van word. Dat de hele wereld in de fik staat is super urgent, en juist met babyâs zou je je toch kunnen realiseren dat het belangrijk is de aarde voor toekomstige generaties goed achter te laten. Maarja, de boterham is makkelijker verdiend met #spon. Dus meer meer meer troep is het devies (en o wee als we jongetjes en meisjes hetzelfde soort speelgoed of dezelfde kleur kleding geven) OK einde rant. (voor nu)
En ff een bosbrand tussendoor⊠why not
Omg ja! Dit heb ik ook eens gelezen! Echt straatje mevr ten Duis dat hoor
mamatothemax gaat stoppen met vloggen en mama-influencer zijn. Dâr bloomingblends olie industrie zal wel genoeg opbrengen nu. Maaaar uiteraard moet het enorm uitgesmeerd worden gebracht op dr fb en insta. Gister eindigde ze met de cliffhanger: âDus morgen dag 2 waarin ik antwoord geef op de meestgestelde vraag van het afgelopen half jaar:
Wanneer ga je weer vloggen?â
wij hebben het geslacht van ons kindje gewoon in conversatie verteld âja want als ze naar school gaat - het is dus een meisje - danâŠâ
en dan zeggen mensen ook echt âOOOO een meisje GEFELICITEERDâ
maar gefeliciteerd met wat? dat het geen jongetje is?
vind het maar een verhaal apart