Ah nahh dan heb ik er zelf een hele negatieve associatie bij gevormd. Misschien omdat het vaak in negatieve context wordt genoemd omdat mensen het niet als ‘goalzzz’ beschouwen. Heb je dan nog een aparte term voor mensen die alleen kinderen opvoeden? Dus zonder ex-partner maar niet bewust (zoals ‘bewust alleenstaande moeders’)
argghhhh ik erger me aan de insta stories van de Huismuts. Volgens mij hoort zij zichzelf zoooooo graag praten?!
Michelle maakt vanavond het geslacht van de baby bekend! Ik denk via instagram?
Fijn dat het goed voor haar voelde om te wachten en nu alsnog te delen. Ik leef echt met haar mee haha
Onder de vlog van Willemijn vandaag. Sorry hoor, maar ik vind dit dus echt bizar. Foto’s gaan vergelijken en dan ook nog eens aan je vriend laten zien ter “controle”. Hoe ver ga je dan? Echt wauw… Kan me echt niet voorstellen dat mensen zo gefocust zijn op een “vreemde” om dit soort dingen helemaal uit te zoeken…
En dan ook nog de drang voelen om dit te delen blijkbaar. Ik zou me eerder schamen als ik dit zo obsessed zou uitzoeken. Maargoed
Wat zal zo’n jong daar nou van denken? Komt je vriendin ineens met screenshots van een wereldvreemde aan zetten om buiken te vergelijken
Nou ook dat. Mijn vriend zou zeggen dat ik dan echt even normaal moest doen…
Sws vindt ie het al weird dat ik influencers volg en op dit forum zit. Dus laat staan als ik zoiets zou doen
In dit topic werden er anders ook behoorlijk wat berekeningen en speculaties op los gelaten die echt niet veel minder ver gingen volgens mij. Minus de screenshots dan misschien.
Waarom iemand ook de behoefte heeft om dat te benoemen… Nu lijkt het net, als je het letterlijk leest, dat ze heel blij is met het nieuws omdat ze het zelf al dacht haha.
Ja of mensen die zeggen: je draagt zus of zo dus het wordt een … wat een onzin. Iemand was daardoor overtuigd dat ik een jongetje zou krijgen. Nou mooi niet vriendin
Kelly C laat in haar Instagram reels gewoon de t-shirts zien met het logo van de school van de meiden, dit vind ik wel echt slecht hoor.
Wauw dit is wel heel erg zichtbaar idd…
Ik vind dat soort opmerkingen echt om te kotsen. En ik blijf erbij: wat boeit het wat voor geslacht je kind is. Als het gezond is en een mooi karakter dan ben je toch een zielsgelukkige moeder of vader? Vind de focus daarop altijd zo raar.
[quote=“Camper, post:5177, topic:20097, full:true”]Ze wordt er zo gelukkig van, dat maakt mij ook weer blij.
[/quote]
dat is toch het belangrijkste. Het ligt er misschien aan dat zelf geen kinderen heb, maar laat je kind lekker gelukkig zijn in zijn/haar synthetische elsa jurk
ze hebben nog een heel leven als volwassene voor zich met volwassen kleren denk ik dan
Michelle Bollen heeft het geslacht gedeeld, nog even geen spoiler voor degene die het nog niet gezien heeft. Fantastische video!
Ah wat lief hoe ze de kinderen erbij betrekken & de zichtbare warmte/liefde. Zonder woorden, zo veelzeggend.
mooi filmpje inderdaad.
Heel mooi!
Het is inderdaad heel gek. Volgens mij is het ook een beetje ontlading? Of dat het steeds meer ‘echt’ wordt.
Misschien gefilmd op een grotere telefoon dan jij hebt?
Zegt Willemijn nou dat ze een influencer helpen met haar strategie? Dus wat Annic bij hun heeft gedaan gaan zij nu bij een ander doen? #coachception