Volgens mij kan Kelly niet meer tellen. In haar Reels (die er weer hetzelfde uitziet, gaaaaaaaap) staat er :3 vooroordelen, maar er komen er 5 in beeld. Uiteraard ook weer helemaal onderaan (en dus onleesbaar) in beeld.
Maar hatewatchen⊠irritainment⊠we hebben allemaal onze behoeftes
Ik heb een vriendin die naar een coach ging en nogal into haar was. Er was alleen niet echt aandacht voor een onverwerkt trauma en het is niet goed uitgepakt. Nu is ze naar een professionele therapeut gegaan voor PTSS.
Meer kleur is meer beter!
Ik heb serieus uitgezocht/geprobeerd regenboog muisjes te maken, en dat is nog best een klus kan ik je vertellen. ik ben nu op zoek naar bakkers die nog zelf muisjes maken (SUPER ZELDZAAM, iedereen koopt het in bij de groothandel), dus het is nogal een langzaam proces. haha ik weet niet of je afbeeldingen kunt blurren/spoileren anders had ik er een foto bij gedaan haha
Wij wisten van tevoren het geslacht niet, dus toen dochter geboren was, moest mijn vriend snel naar de winkel. Daar waren de roze muisjes op, dus blauwe gehaald. Smaakt toch hetzelfde
Overigens alleen voor mijn neefje en nichtje gehaald, voor hen hoort beschuit met muisjes er echt bij, vind het zelf complete onzin en niet te vreten.
Kan je niet blauwe en roze muisjes door elkaar gooien? Eventueel met de groene rotterdammuisjes en oranje koningsdag muisjes erbij, dan kom je een heel eind haha.
Bij de geboorte van mijn buurjongetje hadden de ouders roze muisjes omdat zijn zus dat mooier vond haha.
Blijkbaar sturen mensen Willemijn berichten met âik hoop zo dat het nu een meisje wordt!â
Wtf. Doe normaal, jij hebt helemaal niks te hopen over het geslacht van andermans baby
Zo goed dat ze dit deelt. Ik snap echt niet dat mensen dit zeggen tegen iemand die haar kind is verloren. Ăberhaupt om te âhopenâ op een bepaald geslacht. Het boeit echt niks. Je leven wordt er niet anders van of het nou een jongen of meisje is. En de liefde voor beide is evenveel lijkt meâŠ
Niet netjes al die reacties nee, maar ze hebben tijdens de zwangerschappen (voor die van K.) van zowel Willemijn als Martine vaak de nadruk gelegd op âOeeeeeh zal het een meisje zijn.â âNeeee hihihi, wij maken alleen maar jongensâ âOeh Tien het is je gelukt, een meisje!â.
Ik ben helemaal team âmaakt-niet-uit-wat-het-wordt-als-het-maar-gezond-isâ hoor.
Ja sorry, dat stond er eerst ook hoor, maar toen veranderde ik die zin naar zowel Martine en Willemijn (ik zet het weer even terug). Maar ik denk dat een aantal éénhersencellige volgers dat niet beseffen en daardoor dat soort opmerkingen maken.
Dan mis je het punt volledig. Dat was voor ze van een kind moest bevallen dat niet levensvatbaar was. Nogal logisch dat je na zoiets anders gaat denken over geslachtsvoorkeur.
Dat staat er ook toch?
Edit: het gaat mij er in dit geval niet over wat W&T zeggen/hebben gezegd, maar hoe hun volgers daarop (achterlijk) reageren.
Jij zegt: MAAR ze hebben de nadruk er op gelegd datâŠdus ik lees daar een vorm van verdediging naar de reacties.
Ah snap ik, maar zo bedoel ik het absoluut niet.
Het is maar goed dat ik geen duizenden volgers heb op instagram want zodra ze dit soort shit gaan zeggen zeg ik mn influenza baan op.
A la Serena waarbij haar stories wederom vol staan met #spon. Donât you try om er iets van te zeggen!!
Zijn deze nog ergens te koop???
Ik heb ze hard nodig voor in oktober
Je wil toch gewoon dat je kind gezond is? Voor het kind zelf?
Beetje ver gezocht dit hoorâŠ
Lol⊠allemaal ff klikken op dr foto dan kan ze dr hypotheek betalen!
Story van EliseJoanne. Heb de foto weg gehaald want kids en het is een story. https://instagram.com/stories/elisejoanne_nl/2404041947175436549?igshid=hrwnb4i0m07n
Het is wel een trend aan het worden onder de influencers om op het algoritme te bashen en om likes te smeken.