Mommybloggerstopic #4

Vgm had iemand haar gestuurd: ‘Fijn dat het een meisje is, dan kun je nu stoppen’

4 likes

Ja geen leuke reactie maar ik zou er geeneens drama van maken. Ik hoorde ook zo vaak na een jongen en een meisje zo koningskoppel jij bent klaar. Ja gewoon domme opmerkingen, krijg je zo vaak

11 likes

Snap hier ook niet veel van, wensen dat je een gezond kind krijgt is toch de normaalste zaak op aarde lijkt me? “Oh het maakt me niet uit als het kind eruit komt met een ziekte/handicap” is niet realistisch, niemand wil dat.

2 likes

Er zijn natuurlijk echt wel mensen die na meerdere meisjes of jongens ‘doorgaan’ voor een kindje van het andere geslacht. Blijft echter ongepast om hier als buitenstaander vanuit te gaan of naar te vragen. Maar die vibe had ik ook echt totaal niet bij Michelle. Had juist het idee dat ze even om moest schakelen toen ze erachter kwam dat ze een meisje kreeg en niet weer een jongetje.

Nou, dit ja.
Waarom moet daar nu meteen weer zo’n ding van gemaakt worden? En dan ondertussen blijven gillen dat ‘het haar echt niets doet hoor !1!1’.

Echt, focus je gewoon op die honderden jubel reacties in plaats van dat gejank om 1 kutopmerking.

6 likes

Vind het onnodig dat Michelle er steeds over door gaat. Haar punt heeft ze inmiddels al 100 keer gemaakt, dus als ik haar was had ik zoiets van lekker laten gaan die opmerkingen. Can’t win them all.

@Frenky juistem haha, zelfde strekking

3 likes

Nou dit idd en vooral voor je kind wens je toch dat hij/zij gezond is.

7 likes

Annic (Kwannic/Kwakzalverij Annic) heeft nog steeds geen vlog, laatste is 3 maanden geleden.

En haar post over Boos / mamaworden heeft 3740 likes en de reactie van Janne Schuijn 5000+

De uitzending van Boos trouwens bijna 500.000.

77 likes

Ja dat denk ik ook elke keer maar dan denk ik weer aan Royce en die stomme smoesjes van annic over wetenschappelijk onderzoek en vrouwen helpen en vrouwen op het forum wegzetten als jaloerse domme meisjes dan :nauseated_face:

22 likes

Zonder de scam had ik ook gefeest als de vlogs zouden stoppen. Heeft niet alleen met mamaworden te maken maar ook haar samenwerking met Manf.ield en haar kind van 2 het gezicht maken van de kinderlijn. En dit is een tijdelijke stop, tot ze denkt dat het is overgewaaid. Maar het volgend onderwerp is ongetwijfeld een succes en ze krijgt zoooveel positieve reacties en ze doet dit allemaal voor andere en ze heeft er zelf geen baat bij. Echt heel inspirerend hoe ze andere kan helpen.

Maar eindstand ben ik van mening dat er bij haar niet genoeg kan klappen. Ik gun haar de dood niet of een echtscheiding maar mag hopen dat adverteerders zoals Hello Fresh, Manfield en 60 andere goed nadenken voordat ze Annic aan hun bedrijf koppelen. Want die walgelijke praktijken/geldklopperij vergeten sommige mensen maar vele ook niet.

14 likes

Ugh dit idd. Ik volg haar sinds het begin en zij voelde destijds als een lekkere nuchtere meid. En nu lees ik al maandenlang in iedere post, ik kan het niet geloven dit, zo bijzonder dat, veel van hetzelfde. Of ik klaag nooit maar afgesloten met weer melancholisch gejank. Begrijp me niet verkeerd ik voel precies wat zij omschrijft voor mn eigen bloedje, maar bij haar heb ik het idee dat al haar posts en teksten hetzelfde zijn. Vind t minder leuk om te volgen (de vlogs uberhaupt niet trouwens)

4 likes

Krijg er geen ‘huis’ gevoel van, zoals hier al vaker gezegd wordt echt een hotel lobby.

10 likes

Ze leeft in een soort beige/terracotta bubbel en past dit op alles toe. Ik zou ook nooit in haar interieur kunnen wonen, het voelt voor mij alles behalve huiselijk. Ergens best zonde dat ze niet verder is gegaan met die opleiding, vond haar voorheen ook veel origineler in mixen en matchen. Nu lijkt het wel hoe duurder, hoe beter.

3 likes

[quote=“Ovenschaal, post:5314, topic:20097, full:true”]Als iemand zich niet aanpast aan de klant is zij het wel, ze doet gewoon haar eigen smaak.
[/quote]

Zo nogal! Kijk hoe ze dat huis van Co heeft verpest :woozy_face: dat is nu ook zo’n donker hol?

5 likes

Zag op insta dat ze nieuwe gordijnen heeft gekregen en dan adviseert ze je eerder voor een meer budget bank te gaan dan budget gordijnen. Ze heeft nu een raamdecoratie module aan dr ‘homeschool’ toegevoegd want na een paar gesponde gordijnen weet je daar natuurlijk alles over

8 likes

pfpfpff Sanny heeft ook Vestingh spon net als Huismuts. Laat haar ook toevallig Mushroom kiezen als kleur… net als op Co haar muur…Koningin Influencer die huismuts, cringe

4 likes

Sanny heeft ook haar eigen planner. Kost even 49,95 maar je krijgt er wel een armbandje bij :rofl:.Echt wel duur. Niet normaal!!

2 likes

Ik zou ook wel influencer willen zijn :wink: Bakken geld verdienen met… ja met wat eigenlijk? Werken kun je het niet noemen. Een reclamezuil zijn?

3 likes

Ja haha, lekker makkelijk praten als je dure smaak toch wel wordt gesponsord…

1 like

Als je de swipe up doet zie je dat het over mom you’ve got this gaat!