Mommybloggerstopic #4

Ook echt dat Wouter nog cool loopt te doen tijdens het testen tegen die medewerker. Dat ie het filmt voor op Youtube enz. Wat een kwal is het ook :face_vomiting:

15 likes

Huh ik zie geen vlog van Elise? Heeft ze hem verwijderd?

Ja hij is ineens weg

Jaa viel mij ook ineens op. Ben benieuwd wat ze gaat verwijderen :face_with_monocle:

Ik hoop Wouter in die afzichtelijke outfit

haha nu ben ik zo benieuwd naar die outfit. weet echt niet wat ik me er bij moet voorstellen.

1 like

Een cowboyhoed en een cowboy Billie Boem sjaaltje om de nek

1 like

Dit

11 likes

Past goed bij een trainingsbroek, schijnbaar(?)

Monica had toch pas ook in haar vlog gefilmd dat ze getest werd? Sindsdien durf ik nu ook echt niet te testen :joy: Zij reageerde zo heftig!

Ik kan overigens wel echt beroerd zijn van een zware verkoudheid. Zeker als je holtes helemaal vol zitten en je ook nog last van je keel hebt. Daarbij komt voor Elize nog het slaapgebrek erbij, omdat de jongens ook niet lekker waren. Blijf ik ervoor thuis van mijn werk? Vroeger voor coronatijd niet nee, paracetamol erin en gaan! Maar liep er dan wel vaak echt als een zombie bij. Als je de hele dag thuis zit, kan ik mij wel voorstellen dat je er meer aan toegeeft en je dus redelijk lamlendig kan zijn.

1 like

Kon de schijnbare teleurstelling van Wouter en Elise over de negatieve testuitslag echt niet uitstaan gewoon. En dan heb je twee baby’s

10 likes

inderdaad, bij mij viel het ook 100% mee, ben echt een aansteller, maar hier had zelfs ik geen moeite mee.

4 likes

Hier hetzelfde. Je doet het niet voor de lol maar het stelt echt weinig voor

4 likes

Mijn dochter (net 1 jaar) is in mei ook getest en ze deden dat echt heel lief, met veel beleid en ze gaf geen kik. Maar in de video van monica bleef die stok wel lang hangen moet ik zeggen🤪

Nou ik ben absoluut geen pieperd, maar ik vond de coronatest echt naar. Ik begin sowieso snel te kokhalzen, maar hier helemaal. En daarna die staaf nog in je neus. Ik begon meteen te tranen en te proesten. Voelt echt heel naar.

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.