Ging Billie rose niet om de 14d op woensdag een vlog plaatsen? Where is the vloggggg?
Nog steeds hetzelfde boek. De verkoop verloopt wellicht nog niet zoals gepland want ze moedigt iedereen aan om zeker te pre ordenen want er worden maar een paar boeken extra gedrukt en wie weet zijn ze dan uitverkocht en komt er een tweede druk, maar dat kan wel weken duren en dan heb je het niet in huis voor kerstmis!!! Dus pre order plaatsen is de boodschap people!!!
Wie heeft de Mariah Carey-gif?
Ik heb het idee dat ze niet per se het aantal likes bedoelt (want die ene foto had 25 likes maar was ook nét gepost) maar die negatieve berichtjes in de DM.
Die zijn ook gewoon superstorm natuurlijk.
Als Lois ergens over zeikt is ze op haar leukst vind ik .
Liever dit dan al die âmerkjesâ.
Overigens vind ik âde schoorsteen moet ook rokenâ wel heel raar. Zij kan veel meer dan influencen. Denk stiekem ook wel eens dat ze van haar werk in de horeca veel gelukkiger werd.
Sinds het bespreken van Sarah hier over dat ze zoveel deelt, heeft ze eigenlijk niks meer gedeeld over wat speelt. Eerder was dat bijna dagelijks
Wat speelt er dan? Ze deelt toch gewoon veel over de baby, maar niet iets verder aan de hand toch?
Oooh zo, ik dacht iets als stoppen met werken, relatiecrisis oid.
Je mist nog hun nieuwbouwhuis, tijdelijke woning en verkoop huis van de moeder van Scarlet. Echt bizar hoeveel er in hun leven speeltâŠ
ja eens!
Ik volg ze niet precies, maar wat is er met de moeder van Scarlet? Als ze dat gedeeld hebben?
Volgens mij heeft die moeder een hersenbloeding gehad.
Ja, geloof het ook. Nu zit ze in een verzorgingstehuis. Lijkt me heel zwaar en verdrietig om je moeder ineens zo te zien.
Oh jeetje dat is wel heel naar en heftig inderdaad
Overal bij die teststraten hangen âcamera verbodenâ bordjes. En Elyse heeft het rustig gefilmd.
Maar voor vloggers gelden die regels niet, want die hebben hun eigen regels.
Jezus hoe erg kunnen Elise en Wouter zich aanstellen. âwe hebben echt een goeie griep te pakkenâ je bent verkouden. Je hebt geen griep, stel je niet zo fucking aan.
Oh ze zijn ook gewoon aangedaan dat ze geen corona hebben. âheb ik dus een normaal griepjeâ zei ze met een trillend lipje.
NEE je hebt geen griep je bent gewoon verkouden net als 68% van de bevolking in september, helaas snowflake
Oh en ooooooh die outfit van Wouter als hij zich laat testen, ali express Waylon called, hij wil zn hoed terug.
En dat Wouter dan ook van die stomme grapjes maakt met âik heb het!!!â (Big smile). Beetje misplaatst in deze tijd
Ik vond die twee zĂł leuk, maar kan vooral Elise nu echt niet meer uitstaan. Is net een karikatuur geworden. Met haar wasparfum