Mommybloggerstopic #4

In mijn hoofd was dit nog haar tuin, die was lekker groen wel. Is ze verhuisd ondertussen?

Edit: oh ik zie nu haar stories, al het groen eruit gesloopt dus :sleepy:

3 likes

Ah joh, daarvoor gaat ze toch naar het bos! Kan ze lekker bij de boom zitten en foto’s maken terwijl ze in gedachten in de verte staart. Zeer diepzinnig. Blijkbaar voelt ze dus geen connectie met de bomen in haar tuin. Sad.

11 likes

Ik ken echt niemand die zo’n tuin heeft of zou willen, en vind het zó bizar. Parken in de stad liggen bomvol omdat niemand een graplappie aan huis kan veroorloven, en dan heb je zo’n tuin maak je er geen paradijsje van. Worden die mensen niet blij van een lekker uitbundig bloeiende gouden regen, stokroos, druif, lavendel etc??? Je hebt er echt geen fulltime baan door. :slightly_frowning_face:

29 likes

De gemiddelde parkeerplaats aan de A2 ziet er nog sfeervoller uit dan dit

36 likes

Precies dit, waarom willen deze mensen (Ja even over een kam scheren) altijd een grote tuin en maken er dan een schoolplein van?
Correctie, ons schoolplein had wel bomen en een plantsoen.

19 likes

En een grasveld is op zich toch ook niet zoveel onderhoud? Gewoon af en toe eens het gras afrijden.
En het is sowieso beter voor de natur als je het gras wat langer laat groeien, supermooi wilde grassen en bloemen.
Ik word hier heel erg gefrustreerd van.
Die tegels moet je toch ook schuren en onderhouden?

11 likes

Ik dacht dat ik de enige was. :see_no_evil:
Haat aan onkruid en insecten om het huis.

3 likes

Ach, als maar genoeg mensen hun tuin vol pleuren met lelijke zwembadtegels gaat vanzelf de waterschapsbelasting omhoog / verplichting van x% m2 geen tegels. Denk overigens dat tegels meer onderhoud vergen dan 3 bomen.

Volgens mij geeft Martine echt geen fuck om de natuur.

edit: Maar goed, ik hou dan ook van een kleurrijke tuin met een vlinderstruik, rozen, kersenboom etc, waar (jonge) vogels, egeltjes en hommels op af komen. Nog nooit last gehad van insecten, zo belangrijk vinden ze mensen niet :slight_smile:

27 likes

Biecht: ik zou het ook doen (als ik een tuin zou hebben dan).Maar ik ben ook allergisch voor graspollen,ik woonde een tijd in een appartement met een vijver met een graspark eronder,nou kon de hele lente/zomer niet op mijn balkon zitten :cry:
Ik zou wel een moestuintje willen :heart_eyes:

1 like

Super spannend! Ik ben zo benieuwd wat ze er mee gaan doen! En de reactie van A.nnic

1 like

Hahha, bij mij. Ik heb ze een paar weken geleden gemaild en de opnames zijn voor een deel al geweest.

16 likes

Haha, heerlijk dapper droge reactie na al het bovenstaande. Ik kon het me dus echt niet voorstellen, maar ja, als je een hekel hebt aan planten en beestjes snap ik het wel. Jouw tuin jouw leveh.

3 likes

Hoe kan Martine ooit goed aarden als ze in d’r loeihete tegeltuin staat. Niks in contact met je wortels ofzoiets. Ik snap dat echt niet. Neem dan een appartement met een dakterras ofzo. Mensen met betegelde tuinen verdienen wat mij betreft geen tuin.

55 likes

Het is iets voor haar als ze het zelf niet hoeft te onderhouden :slightly_frowning_face:

6 likes

Niet, maar dan gaat ze vast zeuren of iets met getallen voor bedenken. Lijkt me ook voor haar kinderen niet fijn als je in de tuin gaat spelen dat er alleen maar keiharde stoeptegels zijn.

Het is gewoon openbaar op youtube dus wat wil je?

Vind toch wel gek dat ze kiest voor alleen tegels. Ze is toch altijd zo natuur dit en natuur dat. Vind het zo’n type die ook bomen knuffelt :joy:.

3 likes

Ik ben ook in de war. We moeten volgens haar altijd goed voor de wereld en de natuur zorgen. Maar vervolgens doet ze zelf niet mee :joy: Beste stuurlui staan aan wal blijkt maar weer :sweat_smile:

8 likes

De caravan van Esmee Noelle is zoooo gaaf! Lijkt me heerlijk.

5 likes

Sorry dat ik niet elk uur van de dag op t forum zit! En bij deze, mijn reactie, 17 uur later!!!

2 likes