Mommybloggerstopic #4

Ja ik kan mij nog zoiets herinneren. Volgens mij was ze ook anti vaccineren maar misschien haal ik nu iemand anders door elkaar anders sorry

Zo ik heb dit even terug gekeken en deze vrouwen zijn niet goed? Het hangt van gekkigheid aan elkaar. Beide ook niet in staat om een vraag te beantwoorden of een zin af te maken.
Waarom worden geen echte vragen gesteld zoals “maar wat nou als iemand een longinfectie heeft?”.
Heel vreemd

3 likes

Iemand deze video al gezien? Ik vind het geluid echt vreselijk. Zo galmend en schor vaak
Valt me mee dat ze best nog wel serieus het gesprek aan gaan. Niet zo giebelend als anders ofzo

Jaa! Eerste twee kinderen wel gevaccineerd en de laatste dan weer niet. Op dat moment ben ik afgeknapt op haar. Vind haar daarvoor best leuk. Leuk gezin. Ditjes en datjes lekkere CC recepten.

1 like

Ik denk dat zij ook een van de eerste is waarbij je het probleem / houdbaarheid van mommybloggers ziet. Want als je kinderen zeggen: mam ik wil niet meer online. Dan stopt het. En… dan is het denk ik heel lastig in een ander onderwerp met zo succesvol te worden…

Ben benieuwd hoe dat bij anderen gaat lopen komende jaren.

Hahaha ik zie mijzelf al een halfuur in de keuken staan voor dit, binnen 10 seconden ligt dat hele bord op de grond

4 likes

& dat de hond dan je net uitgekerfde 3D roosjes op schrokt :joy::see_no_evil:

2 likes

Here we go

6 likes

Ik soms. Maar vooral omdat mijn vader dit soort dingen ook altijd voor ons maakte en dat vond ik dan echt geweldig om te krijgen :see_no_evil:

Onze kinderen zijn er ook altijd echt dol gelukkig mee! Favoriet is een eierkoek walvis :crazy_face:

1 like

Ik vind Willemijn altijd zo irritant in zulke video’s, ze gaat praat altijd zo over Martine heen.

3 likes

Ik vind t beeld ook een beetje wijd? Ze zitten een beetje verloren op de bank ofzo

2 likes

Zou ik hem ook mogen krijgen? Ff 2 dagen weinig online en dit topic Ontploft haha.

Ik volg ook twee influencers die samen een kanaal hebben. Beide moeder en een van beide doet de fashion kant en de andere interieur. En het viel me ineens op dat ze bijna nooit vermelden dat ze spon of samenwerkingen hebben.
Ze zijn midden dertig denk ik, geen idee of iemand ze hier volgt maar het kanaal heet Elma en Annemarie. Maar ze krijgen dus heel vaak spullen voor de kinderen opgestuurd maar dan vaak zonder iets te vermelden.

Lijkt me toch vanwege Corona, anders had ze een scherm er tussen moeten doen

Vind die Linda steeds zo actief luisterend reageren steeds dat het juist meer overkomt alsof ze niet luisterend, beetje maf

2 likes

Ik heb (voor mij) een nieuwe mommyblogger ontdekt marilyn.schrijft. Ik volg haar nu een weekje. Maar zij heeft bij elke foto zulke lange teksten, aan het eind weet ik niet meer wat ik lees :joy: Maar dat vind ik nog niet eens het ergste. De kinderen slapen bij haar in bed. En zij en haar vriend slapen nooit meer samen. Ik vind dit toch wel een dingetje hoor! Ligt misschien ook wel aan mij maar vond het erg bijzonder.

3 likes

Ik heb even haar insta gekeken maar vind het ook wel bijzonder. Haar hele leven lijkt zo alleen maar in het teken te staan van haar kinderen? Ook dat ze het kindje van 2 nog borstvoeding geeft & benoemd dat ze het moeilijk loslaten vindt nu het meisje van 5 zelf heeft gevraagd in haar eigen bedje te willen slapen.

Ai en een anti vaxxer.

Ik vind dit zó bizar

Echt ik snap dat er een periode in je leven is dat de kinderen het allerbelangrijkste zijn. Maar het is gezellig als hij eerst heeft gedoucht voor ik hem zie??? Ik kan me dus duidelijk niet voorstellen niet met mijn partner te slapen.

27 likes

Wat een kortzichtig gedoe hier zeg. Er zijn echt zoveel mensen die niet samen slapen omdat iemand snurkt/slaapproblemen/weet ik veel. Dat is toch prima? Ik vind het echt zo ouderwets, dat idee dat je een bed moet delen alleen omdat je een relatie hebt.

52 likes

Ik kan me bij dat soort redenen prima wat voorstellen, ik heb mijn partner ook wel eens naar een andere kamer gestuurd of ben er zelf gaan liggen vanwege snurken, onrustig zijn etc. Zoals geschreven snap ik ook dat er een periode is dat de kinderen voor gaan en je dus bv kiest voor samen slapen met de kids. Maar dat is niet haar eigen uitleg erbij (ja van de kids wel maar vind de opmerking erna een beetje… vreemd).

Wat is er raar aan? Blijkbaar willen zij niet 24/7 samen zijn. Als dat voor hun werkt is dat toch prima.

6 likes