Dat is ook helemaal prima, maar vind het een beetje vreemd dat ze schrijft dat het gezelliger is als haar partner eerst heeft gedoucht voor ze hem ziet. Zal wellicht als grapje er tussen staan (vind de vraag erboven eigenlijk ook een beetje raar… alsof je alleen seks kunt hebben als je samen in 1 bed slaapt), maar vind dat zelf over komen alsof iemand niet goed genoeg is als hij niet eerst heeft gedoucht voor je hem ziet ofzo. Maar goed, dat is natuurlijk mijn eigen projectie erop. Als dit voor hun zo werkt is dat uiteraard helemaal prima.
Ik zit nu even op haar instagram te kijken dus en alhoewel ik dus bv sommige dingen beetje gek omschreven vind, vind ik het heel mooi hoe ze deelt over het langvoeden van haar dochter. Hoe ze dat niet had verwacht, de twijfels die ze soms voelt en schuldgevoel naar haar andere kinderen die ze minder lang heeft gevoeld. Over hoe mooi het is maar ook soms zwaar omdat zij het als enige kan geven etc. Knap hoe je dat zo op een openbaar platform durft te delen, omdat het ook best wel wat tongen los zal maken.
Lees ook dat haar anti-vax blog op mamaplaats is verwijderd omdat ze doodsbedreigingen etc kreeg. En alhoewel ik totaal ander denk over vaccineren dan haar, vind ik dat wel weer heel erg ver gaan. Ze gaat hem nu vandaag op haar eigen blog publiceren, hoop voor haar dat de doodsbedreiging etc dan uit blijven