Mommybloggerstopic #4

Ik vind t beeld ook een beetje wijd? Ze zitten een beetje verloren op de bank ofzo

2 likes

Zou ik hem ook mogen krijgen? Ff 2 dagen weinig online en dit topic Ontploft haha.

Ik volg ook twee influencers die samen een kanaal hebben. Beide moeder en een van beide doet de fashion kant en de andere interieur. En het viel me ineens op dat ze bijna nooit vermelden dat ze spon of samenwerkingen hebben.
Ze zijn midden dertig denk ik, geen idee of iemand ze hier volgt maar het kanaal heet Elma en Annemarie. Maar ze krijgen dus heel vaak spullen voor de kinderen opgestuurd maar dan vaak zonder iets te vermelden.

Lijkt me toch vanwege Corona, anders had ze een scherm er tussen moeten doen

Vind die Linda steeds zo actief luisterend reageren steeds dat het juist meer overkomt alsof ze niet luisterend, beetje maf

2 likes

Ik heb (voor mij) een nieuwe mommyblogger ontdekt marilyn.schrijft. Ik volg haar nu een weekje. Maar zij heeft bij elke foto zulke lange teksten, aan het eind weet ik niet meer wat ik lees :joy: Maar dat vind ik nog niet eens het ergste. De kinderen slapen bij haar in bed. En zij en haar vriend slapen nooit meer samen. Ik vind dit toch wel een dingetje hoor! Ligt misschien ook wel aan mij maar vond het erg bijzonder.

3 likes

Ik heb even haar insta gekeken maar vind het ook wel bijzonder. Haar hele leven lijkt zo alleen maar in het teken te staan van haar kinderen? Ook dat ze het kindje van 2 nog borstvoeding geeft & benoemd dat ze het moeilijk loslaten vindt nu het meisje van 5 zelf heeft gevraagd in haar eigen bedje te willen slapen.

Ai en een anti vaxxer.

Ik vind dit zó bizar

Echt ik snap dat er een periode in je leven is dat de kinderen het allerbelangrijkste zijn. Maar het is gezellig als hij eerst heeft gedoucht voor ik hem zie??? Ik kan me dus duidelijk niet voorstellen niet met mijn partner te slapen.

27 likes

Wat een kortzichtig gedoe hier zeg. Er zijn echt zoveel mensen die niet samen slapen omdat iemand snurkt/slaapproblemen/weet ik veel. Dat is toch prima? Ik vind het echt zo ouderwets, dat idee dat je een bed moet delen alleen omdat je een relatie hebt.

52 likes

Ik kan me bij dat soort redenen prima wat voorstellen, ik heb mijn partner ook wel eens naar een andere kamer gestuurd of ben er zelf gaan liggen vanwege snurken, onrustig zijn etc. Zoals geschreven snap ik ook dat er een periode is dat de kinderen voor gaan en je dus bv kiest voor samen slapen met de kids. Maar dat is niet haar eigen uitleg erbij (ja van de kids wel maar vind de opmerking erna een beetje… vreemd).

Wat is er raar aan? Blijkbaar willen zij niet 24/7 samen zijn. Als dat voor hun werkt is dat toch prima.

6 likes

Originele bio

1 like

Ik herken precies wat je allemaal zegt!
Alles haha.

1 like

Is hip toch, zeker half Engels half Nederlands

Dat is ook helemaal prima, maar vind het een beetje vreemd dat ze schrijft dat het gezelliger is als haar partner eerst heeft gedoucht voor ze hem ziet. Zal wellicht als grapje er tussen staan (vind de vraag erboven eigenlijk ook een beetje raar… alsof je alleen seks kunt hebben als je samen in 1 bed slaapt), maar vind dat zelf over komen alsof iemand niet goed genoeg is als hij niet eerst heeft gedoucht voor je hem ziet ofzo. Maar goed, dat is natuurlijk mijn eigen projectie erop. Als dit voor hun zo werkt is dat uiteraard helemaal prima.

Ik zit nu even op haar instagram te kijken dus en alhoewel ik dus bv sommige dingen beetje gek omschreven vind, vind ik het heel mooi hoe ze deelt over het langvoeden van haar dochter. Hoe ze dat niet had verwacht, de twijfels die ze soms voelt en schuldgevoel naar haar andere kinderen die ze minder lang heeft gevoeld. Over hoe mooi het is maar ook soms zwaar omdat zij het als enige kan geven etc. Knap hoe je dat zo op een openbaar platform durft te delen, omdat het ook best wel wat tongen los zal maken.

Lees ook dat haar anti-vax blog op mamaplaats is verwijderd omdat ze doodsbedreigingen etc kreeg. En alhoewel ik totaal ander denk over vaccineren dan haar, vind ik dat wel weer heel erg ver gaan. Ze gaat hem nu vandaag op haar eigen blog publiceren, hoop voor haar dat de doodsbedreiging etc dan uit blijven

1 like

Wat een heftig verhaal dat ze 31 weken zwanger was en niets doorhad. Lijkt mij zo bizar en dat je al die tijd niets hebt gemerkt en ook geen heftige lichaamsveranderingen ziet.

Wel fijn dat alles goed is gegaan!

Zo die blog zit ik inderdaad net ook te lezen. Lijkt me super schrikken ook. Je denkt bent al 2x zwanger geweest, ik weet hoe het voelt dus dit overkomt mij niet (sowieso wie bedenkt nou dat zoiets ze zou overkomen). Wat zul je je dan zorgen maken, maandenlang gewoon alles gedaan en gegeten, nergens rekening nee gehouden. Gelukkig dat alles goed gaat inderdaad!

(En nu is het tijd om mezelf een schop onder mn kont te geven en naar beneden te gaan :stuck_out_tongue_winking_eye:)

1 like

Nou dat idd ! En opeens heb je binnen paar weken een baby op je borst. Ik ga toch maar even een test halen haha

1 like

Ja dat dacht ik ook maar je kan de camera wel iets meer inzoomen toch dat je niet die lege stoelen en banken links en rechts ziet? Maar misschien lekker actief aangeven dat ze zich aan de richtlijnen houden

Men vond het raar dat mijn vriend en ik met aparte dekens slapen. :roll_eyes:

1 like

Hebben jullie dan wel seks?

25 likes