Mommybloggerstopic #4

Originele bio

1 like

Waarom zijn die bio’s in het Engels als alles verder in het Nederlands is. For the spon companies?

4 likes

Ik herken precies wat je allemaal zegt!
Alles haha.

1 like

Is hip toch, zeker half Engels half Nederlands

Dat is ook helemaal prima, maar vind het een beetje vreemd dat ze schrijft dat het gezelliger is als haar partner eerst heeft gedoucht voor ze hem ziet. Zal wellicht als grapje er tussen staan (vind de vraag erboven eigenlijk ook een beetje raar… alsof je alleen seks kunt hebben als je samen in 1 bed slaapt), maar vind dat zelf over komen alsof iemand niet goed genoeg is als hij niet eerst heeft gedoucht voor je hem ziet ofzo. Maar goed, dat is natuurlijk mijn eigen projectie erop. Als dit voor hun zo werkt is dat uiteraard helemaal prima.

Ik zit nu even op haar instagram te kijken dus en alhoewel ik dus bv sommige dingen beetje gek omschreven vind, vind ik het heel mooi hoe ze deelt over het langvoeden van haar dochter. Hoe ze dat niet had verwacht, de twijfels die ze soms voelt en schuldgevoel naar haar andere kinderen die ze minder lang heeft gevoeld. Over hoe mooi het is maar ook soms zwaar omdat zij het als enige kan geven etc. Knap hoe je dat zo op een openbaar platform durft te delen, omdat het ook best wel wat tongen los zal maken.

Lees ook dat haar anti-vax blog op mamaplaats is verwijderd omdat ze doodsbedreigingen etc kreeg. En alhoewel ik totaal ander denk over vaccineren dan haar, vind ik dat wel weer heel erg ver gaan. Ze gaat hem nu vandaag op haar eigen blog publiceren, hoop voor haar dat de doodsbedreiging etc dan uit blijven

1 like

Wat een heftig verhaal dat ze 31 weken zwanger was en niets doorhad. Lijkt mij zo bizar en dat je al die tijd niets hebt gemerkt en ook geen heftige lichaamsveranderingen ziet.

Wel fijn dat alles goed is gegaan!

Zo die blog zit ik inderdaad net ook te lezen. Lijkt me super schrikken ook. Je denkt bent al 2x zwanger geweest, ik weet hoe het voelt dus dit overkomt mij niet (sowieso wie bedenkt nou dat zoiets ze zou overkomen). Wat zul je je dan zorgen maken, maandenlang gewoon alles gedaan en gegeten, nergens rekening nee gehouden. Gelukkig dat alles goed gaat inderdaad!

(En nu is het tijd om mezelf een schop onder mn kont te geven en naar beneden te gaan :stuck_out_tongue_winking_eye:)

1 like

Nou dat idd ! En opeens heb je binnen paar weken een baby op je borst. Ik ga toch maar even een test halen haha

1 like

Ja dat dacht ik ook maar je kan de camera wel iets meer inzoomen toch dat je niet die lege stoelen en banken links en rechts ziet? Maar misschien lekker actief aangeven dat ze zich aan de richtlijnen houden

Men vond het raar dat mijn vriend en ik met aparte dekens slapen. :roll_eyes:

1 like

Hebben jullie dan wel seks?

25 likes

Aparte dekens hebben is de beste uitkomst ooit

25 likes

Ja vooral dit idd. Of ze zegt dingen vóór de ander, laat ze niet uitpraten. Ook in die Q&A met Djurre. Een vraag voor hem, hij kan één woord zeggen en zij geeft de rest van het antwoord… Hallo, het was een vraag voor hem?!

8 likes

Hahaha hoe zegt M.arlieke K.ok.s vegetarisch en quinoa. Vegatarsjjj en kunoa wtffff. Vanaf 15.30 in haar vlog ongeveer. Maarja zij zegt ook vaak de kinderdagverblijf

Ja dit stukje is echt vreselijk. Gelukkig is dat alleen het voorstukje :sweat_smile: in de video zelf vond ik het meevallen hoe ze zijn/doen

2 likes

Pfff ik kan dat gewoon echt niet begrijpen.
Het schijnt vaker voor te komen maar hoe dan???!

Woooow 23 en 3 kinderen. Respect, ik kan niet eens goed voor mezelf zorgen joh

7 likes

Zo af en toe apart slapen oke… maar permanent. Ik weet niet. Maar dat is ook mijn mening! :wink:

Ze noemt haar kinderen trouwens ook eikels :sweat_smile:

1 like

Ik ken haar natuurlijk niet, maar vanuit dat account lijkt haar hele identiteit te hangen aan het moeder-zijn. Maar misschien dat dat ook te maken heeft met haar leeftijd? Ze is 23 en heeft 3 kinderen, dan was ze hartstikke jong moeder, in een fase waarin de meesten van ons nog op zoek zijn naar onze identiteit, stijlen uitproberen, bij verschillende groepen horen. Ik kan me goed voorstellen dat op die leeftijd het ‘moeder zijn’ dan makkelijk je identiteit kan worden. En helemaal met mommyblogger ambities, dat ze daarin een groep heeft gevonden waar ze zich in herkent en hun ‘stijl’ overneemt: dezelfde filter, dezelfde content (en dertig foto’s van dezelfde fotoshoot maar dat terzijde).

10 likes

Ja want je Instagram = je identiteit.

2 likes