Mommybloggerstopic #4

Hahahahaha vooral die onderhoudsarme hond

@anon50301661 de nieuwste weekvlog op wil&tien “112 gebeld + de tip tegen fruitvliegjes “ (maar dan met HOOFDLETTERS want echte infleuncer)

28 likes

Ik heb maar een reactie achter gelaten op haar vlog. Ben benieuwd hoe lang hij blijft staan. :slight_smile:

4 likes

van Wilvantien

Hadden onze woorden maar tuinen kunnen aanleggen!

24 likes

Helemaal eens. @Vanjie Je kunt toch ook gewoon vanalles doen. Waarom eerst kijken wat de meeste invloed heeft? Het is niet zo dat je maar één of twee goede dingen kunt doen (en dat die per se het beste moeten zijn).

1 like

Vind ik ook echt. Heb haar al lang ontvolgd. Ik heb het gevoel dat ze ook niet echt groeit qua volgers.

Omg josh laat op der insta zien hoeveel cadeaus ze hebben voor haar dochter die nu 2 wordt… ik vind dat echt overdreven veel.

11 likes

Ik kwam hier speciaal heen om dit te posten ja. Je 2 jarig kind; een keukentje, een velloretti fiets en nog tig andere cadeaus zo te zien?

5 likes

Ik vind alexis nu al heel verwend en onbeheersbaar overkomen, dat wordt alleen maar erger…

8 likes

Ik vind sowieso vrijwel alles wat josé doet overdreven.
Zelfs het pochen over hoe duurzaam ze is met haar verzenddozen van gerecycled materiaal vind ik overdreven, aangezien alles andere niet erger kan (90% van de collectie is polyester, wordt in china geproduceerd, etc)

24 likes

Ik kwam net op de insta van de man van el.ise jo.anne en de laatste foto is ‘8 jaar getrouwd, mooi man!’ Is zij toch wel een ander uiterste qua schrijven :joy:

8 likes

Jezus en die verpakkingen ook, ga je toch niet aan een kind geven. Als het maar esthetisch verantwoord is :’)

2 likes

Ik moet nu denken aan Dudley/Dirk (van Harry Potter).
Laten we hopen dat het zo niet zal eindigen.

Harry Potter quote voor de liefhebber

‘Thirty-six,’ he said, looking up at his mother and father. ‘That’s two less than last year.’
‘Darling, you haven’t counted Auntie Marge’s present, see, it’s here under this big one from Mummy and Daddy.’

Aunt Petunia obviously scented danger too, because she said quickly, ‘And we’ll buy you another two presents while we’re out today. How’s that popkin?’ Two more presents. Is that all right?’
Dudley thought for a moment. It looked like hard work. Finally he said slowly, ‘So I’ll have thirty… thirty…’
‘Thirty-nine, sweetums,’ said Aunt Petunia.
‘Oh.’ Dudley sat down heavily and grabbed the nearest parcel.

27 likes

Dit maakt Mascha haar punt van laatst wel weer even sterker he (die gesponsorde post van baby met hand wat om ring ging)

Het zal vast #gekregen zijn en niet #ad aka ik wordt betaald voor deze post, maar zij weet dondersgoed dat ze zonder baby in de foto geen engagement heeft hoor (alle reacties gaan ook alleen over baby).

@Fishing psst heb je gezien dat H&M nu een Hp-collectie voor de kleintjes heeft?

5 likes

Ach, #gekregen is ook #spon. :sweat_smile:

Die tekst is wel om te kotsen, die baby is nog maar 1 maand oud?

1 like

Ik doe alsof ik dat niet weet want ik mag niet shoppen tot de baby geboren is van mezelf :joy::joy::joy::joy:

1 like

De baby is veel te vroeg geboren en is nu 8 maanden.

1 like

Hahah omg jaaaa die had ik ook gezien. Wth. Dat heeft een naam: vagina. Of nouja eigenlijk zien ze schaamlippen op de echo (wat ik overigens ook een stom woord vindt, alsof je je ervoor moet schamen, maar goed zo heet het nou eenmaal). Leer ze vooral nu al dat je niet mag benoemen hoe het heet :expressionless:

@Koekoek tsjah je moet wat om het onderwerp tijd en horloge er in te verwerken? :stuck_out_tongue_winking_eye:

@Fishing beter komt die baby snel :wink:

2 likes

Hahahaha wat belachelijk

Ik ken gleuf eigenlijk alleen als een scheldwoord. Zoiets als deuggleuf

4 likes

@FISSA Als ik mijn dochter was (en haar lichaamsdelen benoem) noem ik het meestal vulva. Schaamlippen vind ik een stom woord inderdaad. Vagina klinkt me net iets te medisch / te volwassen, en vulva vind ik wel redelijk vriendelijk klinken.

4 likes

Ohja goede :raised_hands:t3: