Mommybloggerstopic #4

Ik moet nu denken aan Dudley/Dirk (van Harry Potter).
Laten we hopen dat het zo niet zal eindigen.

Harry Potter quote voor de liefhebber

‘Thirty-six,’ he said, looking up at his mother and father. ‘That’s two less than last year.’
‘Darling, you haven’t counted Auntie Marge’s present, see, it’s here under this big one from Mummy and Daddy.’

Aunt Petunia obviously scented danger too, because she said quickly, ‘And we’ll buy you another two presents while we’re out today. How’s that popkin?’ Two more presents. Is that all right?’
Dudley thought for a moment. It looked like hard work. Finally he said slowly, ‘So I’ll have thirty… thirty…’
‘Thirty-nine, sweetums,’ said Aunt Petunia.
‘Oh.’ Dudley sat down heavily and grabbed the nearest parcel.

27 likes

Dit maakt Mascha haar punt van laatst wel weer even sterker he (die gesponsorde post van baby met hand wat om ring ging)

Het zal vast #gekregen zijn en niet #ad aka ik wordt betaald voor deze post, maar zij weet dondersgoed dat ze zonder baby in de foto geen engagement heeft hoor (alle reacties gaan ook alleen over baby).

@Fishing psst heb je gezien dat H&M nu een Hp-collectie voor de kleintjes heeft?

5 likes

Ach, #gekregen is ook #spon. :sweat_smile:

Die tekst is wel om te kotsen, die baby is nog maar 1 maand oud?

1 like

Ik doe alsof ik dat niet weet want ik mag niet shoppen tot de baby geboren is van mezelf :joy::joy::joy::joy:

1 like

De baby is veel te vroeg geboren en is nu 8 maanden.

1 like

Hahah omg jaaaa die had ik ook gezien. Wth. Dat heeft een naam: vagina. Of nouja eigenlijk zien ze schaamlippen op de echo (wat ik overigens ook een stom woord vindt, alsof je je ervoor moet schamen, maar goed zo heet het nou eenmaal). Leer ze vooral nu al dat je niet mag benoemen hoe het heet :expressionless:

@Koekoek tsjah je moet wat om het onderwerp tijd en horloge er in te verwerken? :stuck_out_tongue_winking_eye:

@Fishing beter komt die baby snel :wink:

2 likes

Hahahaha wat belachelijk

Ik ken gleuf eigenlijk alleen als een scheldwoord. Zoiets als deuggleuf

4 likes

@FISSA Als ik mijn dochter was (en haar lichaamsdelen benoem) noem ik het meestal vulva. Schaamlippen vind ik een stom woord inderdaad. Vagina klinkt me net iets te medisch / te volwassen, en vulva vind ik wel redelijk vriendelijk klinken.

4 likes

Ohja goede :raised_hands:t3:

en @FrauHelga maar het gaat hier toch helemaal niet om hoe ze het geslachtsdeel noemt. Ze noemt haar KINDEREN ‘gleufjes’. "we wisten al rond de 16 weken dat het gleufjes waren’. Dat is toch bizar

16 likes

Labia, klinkt beter dan schaamlippen! (Vind ik dan)

4 likes

Ik vind gleufjes sowieso raar, maar refereert ze nou aan ‘meisjes’ als ze zegt gleufjes of de geslachtsdelen?
Ik vind als je een meisje een gleufje noemt je echt klinkt als een vieze oude vent die op straat een ‘lekker wijf’ ziet lopen en haar zodanig betiteld ofzo.

5 likes

Hoe zou ze jongetjes noemen…“We zagen polsstokken”

7 likes

Mijn man noemt het trotslippen haha, niks om je voor te schamen!!

28 likes

Voorbips :smile:

Ik gebruik het woord schaamlippen ook gewoon als de gangbare term zonder er zelf associaties mee te hebben maar zou het helemaal een goede zaak vinden als we het idd gewoon labia gaan noemen.

5 likes

Dat is niet heel veel beter :sweat_smile:

Vulva & Labia vind ik als een van de weinige termen ook vrouwelijk klinken, al is het eerder medisch taalgebruik natuurlijk.

1 like

Nee maar LOF deze samenvatting hahaha

2 likes
7 likes

Muizenvreugd :rofl:

3 likes