Mommybloggerstopic #4

Ik volg die hele lizet niet maar wist meteen wie je bedoelde. Ook mooi dat ze de ochtend al begint met “en dan straks nog een driftbui eroverheen”. Echt rot op

4 likes

Heb ook een berichtje gestuurd. Heel bizar dit.

7 likes

Like voor al jullie reacties. Die story gaat echt veels te ver. Ipv het kind in bescherming nemen in kwetsbare situatie op het internet knallen en dan ook nog eens met zo een onderschrift. Ik wil geen felle/foute dingen hier schrijven maar ooooh echt hoe ik over haar denk :nauseated_face:

5 likes

Die vergen met warm weer zoals afgelopen week iedere dag onderhoud :shushing_face: tenzij ze graag wil dat alles droog en dor wordt. :joy::joy::joy::joy::joy:

Ik blijf erbij dat ik 100x liever onkruid uit mn border trek dan tussen die pieptegels uit.

12 likes

ik snap ook niet dat die partners (Lizet’s man bijv )niet ingrijpen bij dit soort dingen

4 likes

1x per jaar een vlinderstruik en rozenstruik snoeien kost natuurlijk ook wel 2 hele uurtjes in maart. Echt uuuuuuuren werk.

Waarom moeilijk doen (zie haar ook nog wel liters gif spuiten tegen onkruid), als het makkelijk kan.

@vanjie ik ben eigenlijk van mening dat alle kleine beetjes helpen. En om bepaalde keuzes te maken heb je natuurlijk niet de overheid nodig. Iedereen kan minder vlees eten, minder vliegen etc. Als je maar wilt en het dus belangrijk vindt.

8 likes

Please plaats die tweede link in een reactie op haar vlog iemand :joy:

3 likes

Oooooh ik heb me ook ZO geërgerd aan dat gezeik van Martine over het commentaar op de tuin. Eén idioot die haar kennelijk heeft uitgescholden en daarmee doet ze dan al het andere commentaar af. Ze was er toch zelf bij toen ze dat huis kocht?! Daar hoort gewoon onderhoud bij. Als je het onder geen beding zelf gaat doen huur je toch een hovenier of een student in. Buitenschilder is ook niet leuk om je geld aan uit te geven maar hé dan had je moeten blijven huren. #ADULTLIFE

8 likes

Waar zijn de tuinen? :stuck_out_tongue:

Goede tip idd.

1 like

Hahahahaha vooral die onderhoudsarme hond

@anon50301661 de nieuwste weekvlog op wil&tien “112 gebeld + de tip tegen fruitvliegjes “ (maar dan met HOOFDLETTERS want echte infleuncer)

28 likes

Ik heb maar een reactie achter gelaten op haar vlog. Ben benieuwd hoe lang hij blijft staan. :slight_smile:

4 likes

van Wilvantien

Hadden onze woorden maar tuinen kunnen aanleggen!

24 likes

Helemaal eens. @Vanjie Je kunt toch ook gewoon vanalles doen. Waarom eerst kijken wat de meeste invloed heeft? Het is niet zo dat je maar één of twee goede dingen kunt doen (en dat die per se het beste moeten zijn).

1 like

Vind ik ook echt. Heb haar al lang ontvolgd. Ik heb het gevoel dat ze ook niet echt groeit qua volgers.

Omg josh laat op der insta zien hoeveel cadeaus ze hebben voor haar dochter die nu 2 wordt… ik vind dat echt overdreven veel.

11 likes

Ik kwam hier speciaal heen om dit te posten ja. Je 2 jarig kind; een keukentje, een velloretti fiets en nog tig andere cadeaus zo te zien?

5 likes

Ik vind alexis nu al heel verwend en onbeheersbaar overkomen, dat wordt alleen maar erger…

8 likes

Ik vind sowieso vrijwel alles wat josé doet overdreven.
Zelfs het pochen over hoe duurzaam ze is met haar verzenddozen van gerecycled materiaal vind ik overdreven, aangezien alles andere niet erger kan (90% van de collectie is polyester, wordt in china geproduceerd, etc)

24 likes

Ik kwam net op de insta van de man van el.ise jo.anne en de laatste foto is ‘8 jaar getrouwd, mooi man!’ Is zij toch wel een ander uiterste qua schrijven :joy:

8 likes

Jezus en die verpakkingen ook, ga je toch niet aan een kind geven. Als het maar esthetisch verantwoord is :’)

2 likes