16:00 uur op YouTube!
Een chat lijkt me een goed idee!
16:00 uur op YouTube!
Een chat lijkt me een goed idee!
Een zelfbenoemde opper coach die haar klanten financieel uitkleedt.
Oh man, eindelijk.
Oooh ik zit morgen stipt om 16:00 uur klaar! Nog steeds zo blij met hoe goed dit door iedereen is opgepakt om te reageren en actie te ondernemen. Dat ze maar veel meer van dit soort shady praktijken gaan aanpakken
Aaaaah zin in.
er zijn helaas altijd goedgelovige mensen bij.
Ah natuurlijk, snel de aandacht van Annic afhalen!
Loop niet meer op blote voeten!!! Hahahahhahahahahahahahahha
Nee in een hittegolf kun je niet zwanger raken. En hou in vredesnaam je sokken aan als je naar de badkamer loopt om te douchen!!
Ik vind chat idd ook minder leuk
Zin in!!!
Jaaa eindelijk! Kan niet wachten
Werkt blote voeten dan ook als anticonceptie? Who knew dat van de hormonen af zó simpel kon zijn! Ben daarvoor zelfs bereid salades als lunch te eten.
Omg geweldig! Jammer dat ik avonddienst heb op de SEH, maar misschien kunnen de patiënten even wachten
Vast wel! Zolang je hun baarmoeder maar warm houdt, dan houden ze het wel ff 20 min vol
Ik ging ff kijken maar…
Oké oké meit.
Wat is dit
Ik zal mn uitkering ook ff in mn insta bio gaan zetten.
@DonnieDarko haha ja iedereen zijn salaris in hun insta bio. Sommige van die coaches draaien echt door
———————
Ik ben ook zo benieuwd of er een reactie/statement van A…nnic morgen komt en hoe ze zich hier uit wilt gaan praten aangezien er nu bewijs is dat het niet allemaal regenbogen en zonnestralen was.
Waarom heeft die mieke op zooo veel fotos haar mond open?!
Jammer dat de comments beperkt zijn. Ik wilde haar net een coachtraject in mediatraining aanbieden voor de STUNTPRIJS van 15.000 euro per kwartaal.
Her loss!
Ik zou gaan voor bouillion, voor een warme baarmoeder. Want alles wat je eet gaat via je baarmoeder. Je baarmoeder regelt ook de eigen temperatuur he, het is het enige lichaamsdeel dat niet 37 graden is.