In het állerbeste geval verwacht ik “nou ík vind het een heel mooi en oprecht initiatief! … ik ben natuurlijk geen arts, dus inhoudelijk heb ik er geen verstand van”
Waarschijnlijk vrij weinig.
Die gaan allemaal zwijgen als het graf. Al heb ik van een paar toch de hoop dat ze zich wel gaan uitspreken.
“We verplichten niemand…” blabla
Maar wel benieuwd wat er precies bedoeld wordt met “het loop het goed af voor hun zaak”.
Zo veel nieuwsgierigheid hahaha
Nooooo ik kan niet kijken morgen. Please bespreek het in dit topic. Dan kan ik alvast genieten van de voorpret!
De insta van mama.worden heeft 7901 volgers. Benieuwd hoeveel het er morgen zijn.
Dat is volgens mij al minder dan tijdens de “hoogtijdagen” ()
Ik twijfel dus ernstig of ik er iets over ga delen op social media haha, uit angst dat ze me blocked en ik de juicy’ness moet missen op haar account
Maar anderzijds vind ik dat zoveel mogelijk mensen het moeten zien
Gaat al een poos niet goed zo te zien
Ik heb annic wel ff gevolgd I need the
Hahha huh wat is dat plaatje. Moet een kopje thee zijn.
Ik heb nog een keer die tweet van Tim gelezen. Mooi dat hij schrijft Annic en haar compagnon ipv Annic en de persoon die ze even hielp. Hoop dat ze ook dat uitlichten: hoe Annic nu opeens doet dat haar ingenieuze idee dat bij volle maan ontstond eigenlijk in opdracht van was.
Ik vind het ook zo typisch dat ze ineens terug krabbelde uit het hele verhaal en het in Linda haar schoenen schoof. Daarom inderdaad goed dat Tim haar benoemd en niet alleen Linda. Want anders had ze Linda lekker onder de bus gegooid en haar handen er sneaky vanaf getrokken.
Ben benieuwd of het verhaal begint met de parasieten van Annic.
Denk dat ze dat wel uitlichten want dit is de verdedigingstactiek die bijna elke BOOS-aflevering voorbij komt: “ik sta er eigenlijk los van”, “ik ga daar niet over”, “ik was alleen bij de opstart betrokken”.
Dat vind ik ook heel bijzonder! Maar kan natuurlijk ook een contract aan hun partnerschap hangen waar Linda moeilijker onder uit kwam. Of Linda heeft echt schijt en denkt ik ga wel gewoon door
Mensen willen mij kapot maken
Hahaha, dat dus. (Ik schrok ff en dacht dat mensen jou kapot wilden maken!)
Ik denk omdat Linda dit al jaren doet en Annic net om het hoekje kwam kijken. Linda doet niets anders dan die onzin testen. Annic heeft / had andere dingen ernaast.
"Het komt door al die kritische reacties! "
Geïnspireerd door/op Paul L. van Just Wellness. (die een miljoen had doorgesluisd oid)
Ff bingokaartje maken /s
Ja en die man van hella tatts