Ja maar ik wil juist een koude baarmoeder
Dus ik moet op een ijsjesdieet!!
Ze heeft deze tweet alweer verwijderdâŠ
Alles is een afweging, ik shop nu bij de lidl met de fiets, ik zou verpakkingsloos kunnen shoppen maar daarvoor moet ik met de auto naar de winkel - wat is dan beter? Dat wil ik uitzoeken. Dat is maar een voorbeeld natuurlijk, maar het is vaak niet zo zwart-wit. En dan heb je ook nog andere afwegingen zoals comfort, kosten, tijd, etc.
Haha Wil en Tien hebben mijn comment (met links die Bergamot postte) en reacties daar op volgens mij verwijderd.
Maar goed, de tactiek van Influenzas is natuurlijk ook om elke kritische reactie weg te zetten als âhaat-commentâ.
Haha âheeft alleen geholpenâ aka âheeft zich snel als bestuurder laten uitschrijven toen het geen succes bleekâ.
ah kut gemist, wat had je gecomment?
Heel erg zuur hoor, dus ergens snap ik op wel dat het weg is gehaald. Ik kon me niet inhoudenâŠ
ââ https://www.trouw.nl/nieuws/biodiversiteit-begint-al-bij-de-tuintegel~b31b8772/ https://irisgardenecologyblog.com/2015/11/30/tegeltuinen-onderhoudsvrij/amp/ https://www.samenvoorbiodiversiteit.nl/in-de-praktijk/wateroverlast-hitte-insectensterfte-tuintegel-eruit-wrikken-helpt/ Zeuren mensen nou op mensen die het beste met de natuur en het milieu voor hebben? En ja, het gaat iedereen wat aan als mensen hun hele âtuinâ betegelen, overigens geven die veel meer onderhoud, want iedereen heeft last van straten die blank staan of dat het steeds slechter gaat met de biodiversiteit. Het is wel simpel om andere meningen (schelden niet okay, natuurlijk) af te doen als ââmaffiaââ terwijl je zelf eigenlijk schijt aan de natuur lijkt te hebben. Je had ook kunnen vragen welke planten geschikt zijn/weinig onderhoud vergen voor iemand die niet van tuinieren houdt. Noem mij (en vele anderen die zich wel om de natuur bekommeren) maar een tuinnazi, maar fuck egoistische mensen die geen rekening houden met de natuur.ââ
Dat denk ik ook. Zo van als ik niks zeg is het er ook niet, net als de negatieve comments verwijderen of nu amper comments toe staan. Of ze gaat een huilie huilie story doen en dan alle complimenten delen.
Ik ben heel benieuwd wat de rest van de influenzaâs morgen te zeggen hebben na de aflevering van Boos met Annic.
Ben ook benieuwd wat IVVJ te zeggen heeft/hebben na hun verhaal op mwâs youtubeâŠ
In het ĂĄllerbeste geval verwacht ik ânou Ăk vind het een heel mooi en oprecht initiatief! ⊠ik ben natuurlijk geen arts, dus inhoudelijk heb ik er geen verstand vanâ
Waarschijnlijk vrij weinig.
Die gaan allemaal zwijgen als het graf. Al heb ik van een paar toch de hoop dat ze zich wel gaan uitspreken.
âWe verplichten niemandâŠâ blabla
Maar wel benieuwd wat er precies bedoeld wordt met âhet loop het goed af voor hun zaakâ.
Zo veel nieuwsgierigheid hahaha
Nooooo ik kan niet kijken morgen. Please bespreek het in dit topic. Dan kan ik alvast genieten van de voorpret!
De insta van mama.worden heeft 7901 volgers. Benieuwd hoeveel het er morgen zijn.
Dat is volgens mij al minder dan tijdens de âhoogtijdagenâ ()
Ik twijfel dus ernstig of ik er iets over ga delen op social media haha, uit angst dat ze me blocked en ik de juicyâness moet missen op haar account
Maar anderzijds vind ik dat zoveel mogelijk mensen het moeten zien
Gaat al een poos niet goed zo te zien