Ja morgen om 16:00 uur!
Ohhh cant wait echt.
Ze zijn er gewoon geweest hoor!
Ik ook niet door die hele bloed test gate heb ik mij hier ook aangemeld
Beetje alsof we allemaal morgen jarig zijn en zo blij als een kind van 5
Maar met veel dingen is het toch wel heel simpel? En ik reageer meer op de of-of in jouw bericht, of tenminste⦠zo vatte ik het op. Je hoeft niet alleen voor de hoofdprijs te kiezen, zeg maar.
Ik dacht dus dat dat misschien voor onderzoek voor Boos was.
Wat was er met Rumag? Ik zie dat vaker voorbij komen, ben heel benieuwd.
Ja dat inderdaad @Paardenmeisje EN ze hebben vaak nogal pijnlijke āgrappenā gemaakt over gevoelige onderwerpen als psychische aandoeningen en mensen met een beperking EN die oprichter had allemaal rare dingen gezegd in een interview (hij had een gek mutsje op, zal vast ergens op youtube staan)
En naast de teksten jatten hadden ze ook een paar foute corona grappen + geld verdienen aan de verkoop van corona items (zou een deel worden gedoneerd maar ze maakte er alsnog dikke winst op). Alles bij elkaar werd in Lubach verteld en je zag de volgers dalen en de ceo met het gekke mutsje is opgestapt
Ons Royke bemoeit
Ook zo super dat heel FF hem consequent Royke blijft noemen
Please post hier vanmiddag en niet in de chat! Kan niet kijken maar wil jullie commentaar niet missen
Annic is in ieder geval al gevlucht naar het buitenland.
Ik ga echt stuk om hoe Tim consequent Annick Duis schrijft. Zal mevrouw ten Duis niet leuk vinden.
Deze die-hard lurker komt ook even meedoen. Ben heel benieuwd naar de uitzending en vooral de reactie van Annic. Het zou haar goed doen als ze gewoon zou zeggen āIk heb een fout gemaakt, dit businessmodel is inderdaad niet okĆ© en daarom heb ik me teruggetrokkenā maar kwetsbaar opstellen bestaat niet in de wereld van Ten Duis denk ik
Ik ben ook heel benieuwd of influencers die bij haar kwamen/komen nog gaan reageren of ādat is niet onze zaakā gaan blaten
Ik vind het juist een domme zet want het maakt haar minder goed te vinden op Google. Misschien moet Tim dit doen van Royke?
Met Annic Duis kom je alsnog gelijk bij haar uit. En het lijkt mij heel sterk dat een advocaat zegt ja je moet een verkeerde naam gebruiken, hij zou dan eerder proberen tegen te houden dat die aflevering online komt. Ik denk eerded dat Tim niet door heeft dat ie de verkeerde naam gebruikt of dat ie denkt dat ie grappig is maar vind het niet zo professioneel overkomen.
Ze is nog steeds de eerste hit als je dat googled.
Insta van allerliefste