Ook dat er in de aflevering erna ergens zo’n edit is met een tekstje en pijltje naar Tim met “zwart t-shirt “ ofzoiets, haha heerlijk.
Ik vind het nog steeds een beetje gek dat Lize dus reclame maakte voor soortgelijke bloedtest-oplichterij op haar insta, terwijl Tim tegelijkertijd hiermee bezig was…
Ja dat snap ik ook niet helemaal
Ik weet dat er verschillende influencers ook niet te spreken zijn over Annic en haar manier van werken. Maar die gaan zich niet uitspreken gok ik, lekker achter haar rug lullen.
Maar dat is toch ook enkel met een paar drupjes ipv zoals bij een “echte” bloedtest met buisjes? Dat was toch ook een van de redenen waarom die test van Annic geen realistische/echte resultaten kon laten zien? Of heb ik het verkeerd begrepen (oprechte vraag, ik weet heel weinig van medische wetenschap)?
Dankjewelvoor de uitleg! Ook fijn, ik vind Lize namelijk wel heel leuk, dus was al ernstig teleurgesteld, maar dat is hierdoor wel wat minder ernstig geworden (nog steeds is het geldklopperij, maar iig geen complete oplichterij)
Whahaha, toxische belasting ook echt.
Volgens mij lig je dan ook dood te gaan of met een leeggepompte maag in een ZH.
(eigenlijk alles van dat lijstje natuurlijk, maar wow, ik kan nog steeds niet begrijpen dat er mensen zijn die er in trappen)
Het is dus om 16 u op youtube te zien?? Of heb ik het mis??
Ja morgen om 16:00 uur!
Ohhh cant wait echt.
Ze zijn er gewoon geweest hoor!
Ik ook niet door die hele bloed test gate heb ik mij hier ook aangemeld
Beetje alsof we allemaal morgen jarig zijn en zo blij als een kind van 5
Maar met veel dingen is het toch wel heel simpel? En ik reageer meer op de of-of in jouw bericht, of tenminste… zo vatte ik het op. Je hoeft niet alleen voor de hoofdprijs te kiezen, zeg maar.
Ik dacht dus dat dat misschien voor onderzoek voor Boos was.
Wat was er met Rumag? Ik zie dat vaker voorbij komen, ben heel benieuwd.
Ja dat inderdaad @Paardenmeisje EN ze hebben vaak nogal pijnlijke ‘grappen’ gemaakt over gevoelige onderwerpen als psychische aandoeningen en mensen met een beperking EN die oprichter had allemaal rare dingen gezegd in een interview (hij had een gek mutsje op, zal vast ergens op youtube staan)