Mommybloggerstopic #4

Ik heb annic wel ff gevolgd I need the :coffee:

Hahha huh wat is dat plaatje. Moet een kopje thee zijn.

10 likes

Ik heb nog een keer die tweet van Tim gelezen. Mooi dat hij schrijft Annic en haar compagnon ipv Annic en de persoon die ze even hielp. Hoop dat ze ook dat uitlichten: hoe Annic nu opeens doet dat haar ingenieuze idee dat bij volle maan ontstond eigenlijk in opdracht van was.

5 likes

Ik vind het ook zo typisch dat ze ineens terug krabbelde uit het hele verhaal en het in Linda haar schoenen schoof. Daarom inderdaad goed dat Tim haar benoemd en niet alleen Linda. Want anders had ze Linda lekker onder de bus gegooid en haar handen er sneaky vanaf getrokken.

3 likes

Ben benieuwd of het verhaal begint met de parasieten van Annic.

5 likes

Denk dat ze dat wel uitlichten want dit is de verdedigingstactiek die bijna elke BOOS-aflevering voorbij komt: “ik sta er eigenlijk los van”, “ik ga daar niet over”, “ik was alleen bij de opstart betrokken”.

16 likes

Dat vind ik ook heel bijzonder! Maar kan natuurlijk ook een contract aan hun partnerschap hangen waar Linda moeilijker onder uit kwam. Of Linda heeft echt schijt en denkt ik ga wel gewoon door

2 likes

Mensen willen mij kapot maken

30 likes

Hahaha, dat dus. (Ik schrok ff en dacht dat mensen jou kapot wilden maken!)

18 likes

Ik denk omdat Linda dit al jaren doet en Annic net om het hoekje kwam kijken. Linda doet niets anders dan die onzin testen. Annic heeft / had andere dingen ernaast.

2 likes

"Het komt door al die kritische reacties! "

Geïnspireerd door/op Paul L. van Just Wellness. (die een miljoen had doorgesluisd oid)

Ff bingokaartje maken /s

7 likes

Ja en die man van hella tatts

4 likes

Maar even, denken jullie serieus dat Annick (haha) de tea gaat spillen morgen op haar insta, of waar dan ook? Zij staat er toch om bekend om alles stil te houden als het niet lekker gaat en het VOORAL te negeren, en VOORAL heel hard te roepen hoe dankbaar ze wel niet is en hoeveel FIJNE EN LIEVE reacties ze van iedereen krijgt.

Sterker nog, ik denk dat ze gewoon met een afleidingsmanoeuvre komt morgen en het over iets heel anders gaat hebben dan dit met Boos.

14 likes

Je zou er een bingokaart van kunnen maken. Die uitspraken komen standaard elke aflevering voorbij :joy:

2 likes

Ik denk dat ze het stil houdt of er zo een draai aan geeft dat het een heel zielig verhaal wordt dat de hele wereld tegen haar is.

Ik ben ook zooooo benieuwd wat de allerliefste tegen haar heeft gezegd toen ze dit bedrijf starte, toen ze negatief commentaar kreeg tot aan Tim op de stoep.

Als ik dit tegen mijn ex had gezegd nou schat zo een goed idee ik ga shady bloedtesten verkopen had hij gezegd ben je wel helemaal lekker. Maar ook is dit verhaal wel legaal

7 likes

Ik heb er toch zoveel zin in. Zie al helemaal voor me hoe ze vraagt om te stoppen met filmen, de auto instapt en wegrijd. Of dat ze haar advocaat erbij haalt. Kan nu al niet wachten op de orkonde die ze overhandigd gaat krijgen met sowieso een geweldige tekst.

11 likes

hahahah echt een geniale aflevering die. ‘Jouw t-shirt is zwart, ja toch??’

1 like

Ik denk dat jij een homo bent

6 likes

Dit.
Dat negatieve mensen negatieve energie brengen. Dat dat juist niet is wat ze wil.
En dan gaan mensen reageren van: wat goed dat je daar boven staat enzo… en de andere influenza gaan “:yellow_heart:” en “:heart:“ posten

8 likes

Ja alleen voor die zet ze dan haar comments open. In haar stories nog een paar keer delen dat mensen zoooo veel positiviteit sturen en dan gaat ze weer vrolijk door alsof er niks is gebeurd.

1 winst is er sowieso dat zij met het bedrijf is gestopt nu die linda nog en alle andere bloedtest bedrijven

Hahahaha zelfs mijn vriend is benieuwd naar de boos aflevering

3 likes