Mommybloggerstopic #4

Maar even, denken jullie serieus dat Annick (haha) de tea gaat spillen morgen op haar insta, of waar dan ook? Zij staat er toch om bekend om alles stil te houden als het niet lekker gaat en het VOORAL te negeren, en VOORAL heel hard te roepen hoe dankbaar ze wel niet is en hoeveel FIJNE EN LIEVE reacties ze van iedereen krijgt.

Sterker nog, ik denk dat ze gewoon met een afleidingsmanoeuvre komt morgen en het over iets heel anders gaat hebben dan dit met Boos.

14 likes

Je zou er een bingokaart van kunnen maken. Die uitspraken komen standaard elke aflevering voorbij :joy:

2 likes

Ik denk dat ze het stil houdt of er zo een draai aan geeft dat het een heel zielig verhaal wordt dat de hele wereld tegen haar is.

Ik ben ook zooooo benieuwd wat de allerliefste tegen haar heeft gezegd toen ze dit bedrijf starte, toen ze negatief commentaar kreeg tot aan Tim op de stoep.

Als ik dit tegen mijn ex had gezegd nou schat zo een goed idee ik ga shady bloedtesten verkopen had hij gezegd ben je wel helemaal lekker. Maar ook is dit verhaal wel legaal

7 likes

Ik heb er toch zoveel zin in. Zie al helemaal voor me hoe ze vraagt om te stoppen met filmen, de auto instapt en wegrijd. Of dat ze haar advocaat erbij haalt. Kan nu al niet wachten op de orkonde die ze overhandigd gaat krijgen met sowieso een geweldige tekst.

11 likes

hahahah echt een geniale aflevering die. ‘Jouw t-shirt is zwart, ja toch??’

1 like

Ik denk dat jij een homo bent

6 likes

Dit.
Dat negatieve mensen negatieve energie brengen. Dat dat juist niet is wat ze wil.
En dan gaan mensen reageren van: wat goed dat je daar boven staat enzo… en de andere influenza gaan “:yellow_heart:” en “:heart:“ posten

8 likes

Ja alleen voor die zet ze dan haar comments open. In haar stories nog een paar keer delen dat mensen zoooo veel positiviteit sturen en dan gaat ze weer vrolijk door alsof er niks is gebeurd.

1 winst is er sowieso dat zij met het bedrijf is gestopt nu die linda nog en alle andere bloedtest bedrijven

Hahahaha zelfs mijn vriend is benieuwd naar de boos aflevering

3 likes

Ook dat er in de aflevering erna ergens zo’n edit is met een tekstje en pijltje naar Tim met “zwart t-shirt :arrow_right:“ ofzoiets, haha heerlijk.

2 likes

Ik vind het nog steeds een beetje gek dat Lize dus reclame maakte voor soortgelijke bloedtest-oplichterij op haar insta, terwijl Tim tegelijkertijd hiermee bezig was…

11 likes

Ja dat snap ik ook niet helemaal

Haha, tim, kom hier chillen. Wordt lachen

50 likes

Ik weet dat er verschillende influencers ook niet te spreken zijn over Annic en haar manier van werken. Maar die gaan zich niet uitspreken gok ik, lekker achter haar rug lullen.

6 likes

:male_detective:t3:

1 like

Maar dat is toch ook enkel met een paar drupjes ipv zoals bij een “echte” bloedtest met buisjes? Dat was toch ook een van de redenen waarom die test van Annic geen realistische/echte resultaten kon laten zien? Of heb ik het verkeerd begrepen (oprechte vraag, ik weet heel weinig van medische wetenschap)?

Dankjewelvoor de uitleg! Ook fijn, ik vind Lize namelijk wel heel leuk, dus was al ernstig teleurgesteld, maar dat is hierdoor wel wat minder ernstig geworden (nog steeds is het geldklopperij, maar iig geen complete oplichterij)

2 likes

Whahaha, toxische belasting ook echt.

Volgens mij lig je dan ook dood te gaan of met een leeggepompte maag in een ZH.

(eigenlijk alles van dat lijstje natuurlijk, maar wow, ik kan nog steeds niet begrijpen dat er mensen zijn die er in trappen)

1 like

Kom maar binnen
Joe!

32 likes

Het is dus om 16 u op youtube te zien?? Of heb ik het mis??