Mommybloggerstopic #4

Haha ik ben zo hyped en benieuwd dat het alleen nog maar kan tegenvallen. Echt tof dat dit door boos is opgepakt.

3 likes

Ik voel me net een kind op kerstochtend. Heb er echt zin in :sweat_smile:

21 likes

wanneer zou boos zijn opgenomen? In Annic’s laatste insta post van 11 augustus staat namelijk al dat het ‘Linda haar platform’ is en haar (Annic’s) taak nu erop zit. toch wel vreemd zo, lijkt al op een soort van indekken

Het eerste gedeelte al in juni

14 likes

Hahaha ik dacht omg waarom zeg je dit maar ik heb verkeerd geklikt!! Sorry mensen

14 likes

Ooooh ik vraag me zo erg af hoe Annic en Linda er nu bij zitten. Denk niet dat ze goed hebben geslapen vannacht.

1 like

Ik vraag me heel erg af of boos ook een boze brief van Royke heeft gekregen :joy:

A la, ik verbied jullie dit om uit te zenden oid.

16 likes

Ik had eerlijk gezegd een kort geding verwacht om uitzending te verbieden (is in her verleden vaker gewesf maar nog nooit succesvol gelukt)

3 likes

Komt door de positive vibes die ze in hun leven hebben.

3 likes

LOA voor alles

1 like

Ik heb Ons Royke niet bepaald hoog zitten, maar ik denk dat zelfs hij wel begrijpt dat ze geen poot hebben om op te staan.

9 likes

Tuurlijk slapen zij altijd goed, want geen parasieten. Daarnaast eten ze volgens het advies van Linda, dat helpt overal bij, ook bij een goede nachtrust.

7 likes

Trouwens zag ik dat Linda Tim volgt op insta :tipping_hand_woman:t3:

Ik durf niet meer

18 likes

Ik werk in het ziekenhuis en mijn leidinggevende , die weet dat ik in een fertilliteits traject zit, tipte mij op mamaworden :woman_facepalming:t5:

25 likes

:arrow_up:

10 likes

We got your back!!!

1 like

Ben zo benieuwd! Helaas werk ik tot 17:00. Daarna meteen de aflevering kijken.

Ik ben benieuwd of dat ook bij Tim terecht is gekomen dat Annic ons Royke op het forum heeft afgestuurd

3 likes

Ze volgen elkaar al een tijdje :sweat_smile:

2 likes