Mommybloggerstopic #4

Tuurlijk slapen zij altijd goed, want geen parasieten. Daarnaast eten ze volgens het advies van Linda, dat helpt overal bij, ook bij een goede nachtrust.

7 likes

Trouwens zag ik dat Linda Tim volgt op insta :tipping_hand_woman:t3:

Ik durf niet meer

18 likes

Ik werk in het ziekenhuis en mijn leidinggevende , die weet dat ik in een fertilliteits traject zit, tipte mij op mamaworden :woman_facepalming:t5:

25 likes

:arrow_up:

10 likes

We got your back!!!

1 like

Ben zo benieuwd! Helaas werk ik tot 17:00. Daarna meteen de aflevering kijken.

Ik ben benieuwd of dat ook bij Tim terecht is gekomen dat Annic ons Royke op het forum heeft afgestuurd

3 likes

Ze volgen elkaar al een tijdje :sweat_smile:

2 likes

Ik hoop vooral dat ze aan hem vragen wat hij er van vindt dat hij structureel Ons Royke wordt genoemd :rofl:

16 likes

Ik hoop vooral dat Tim hem Royke noemt

34 likes

Het komt om 16u online toch? Ik dacht dat eerdere afleveringen om 14 waren maar ik kan me ook vergissen.

Heb er zin in iig

ohhh ik moet zo werken tot 22u ongeveer maar heb rond 18u even pauze dus hopelijk kan ik dan snel bijlezen haha

3 likes

hoop ook echt dat het op boulevard komt en dat ons petertje er dan weer iets te zeggen heeft, here for the dramaaaa

9 likes

Haha zal waarschijnlijk Roytjie of kutRoytjie worden :joy:

4 likes

Maar krijgt kind dit van alleen ouders en broers/zussen of ook van opa’s, oma’s, tantes etc?

2 likes

Oke dat vind ik echt wel een beetje bizar veel te veel. En gewoon vrij verwend.

She’s our lobster

28 likes

Ik kwam daar dus achter door een post in dit topic, ik dacht dat een zwemluier juist waterdicht zou zijn. Als het alles doorlaat kun je toch net zo goed geen luier of een gewone zwembroek aandoen?
En voor in een zwembad is dat toch vies :flushed:

1 like

Hij is enkel voor het tegenhouden van poepjes. Harde poepjes dan.

1 like