Mommybloggerstopic #4

Ik hoop vooral dat ze aan hem vragen wat hij er van vindt dat hij structureel Ons Royke wordt genoemd :rofl:

16 likes

Ik hoop vooral dat Tim hem Royke noemt

34 likes

Het komt om 16u online toch? Ik dacht dat eerdere afleveringen om 14 waren maar ik kan me ook vergissen.

Heb er zin in iig

ohhh ik moet zo werken tot 22u ongeveer maar heb rond 18u even pauze dus hopelijk kan ik dan snel bijlezen haha

3 likes

hoop ook echt dat het op boulevard komt en dat ons petertje er dan weer iets te zeggen heeft, here for the dramaaaa

9 likes

Haha zal waarschijnlijk Roytjie of kutRoytjie worden :joy:

4 likes

Maar krijgt kind dit van alleen ouders en broers/zussen of ook van opa’s, oma’s, tantes etc?

2 likes

Oke dat vind ik echt wel een beetje bizar veel te veel. En gewoon vrij verwend.

She’s our lobster

28 likes

Ik kwam daar dus achter door een post in dit topic, ik dacht dat een zwemluier juist waterdicht zou zijn. Als het alles doorlaat kun je toch net zo goed geen luier of een gewone zwembroek aandoen?
En voor in een zwembad is dat toch vies :flushed:

1 like

Hij is enkel voor het tegenhouden van poepjes. Harde poepjes dan.

1 like

Hahaha SAME! Ik was echt veel te oud eer ik begreep wat men bedoelde met doorslikken van de pil (‘doen ze dat dan niet altijd?!?!’) :grin:

3 likes

Een gewone luier absorbeert als het ware de plas, als een zwemluier dit ook zou doen zou hij zich meteen volzuigen met water. Een zwemluier houdt idd alleen ontlasting tegen. En zal misschien de urine enigszins filteren? Dat maak ik mijzelf maar wijs want het idee is inderdaad super goor😝 maar zwembaden zijn eigenlijk ook gewoon goor

Edit: ik zie dat @Suikerklontje eigenlijk al precies hetzelfde zei haha

1 like

@Zaadjes kan me voorstellen als je er zelf geen ervaring mee hebt dat je dat denkt hoor, alleen zij hebben een kindje van bijna 2.

Een zwemluier houdt poep tegen (dat doet een zwembroek zeker bij die dunnebabypoep niet), maar laat vocht juist door. Als je een kindje met een gewone luier in een zwembad zet, zuigt die zich in notime helemaal met vocht en gaatie daarna ook doorlekken, ook poep houdt hij dan niet meer binnen. De luier wordt dan zwaar, dus kan voor kleine kindjes ook weer een risico zijn maar het zit ook gewoon niet fijn & als je pech hebt en je doet hem daarna niet voorzichtig uit ontploft de luier ook nog (mijn man had K. laatst ff met der gewone luier in het zwembad gezet, 5 minuten, deed daarna die luier iets te lomp uit en heel de tuin onder de kleine witte dingetjes vd luier). Maar die zwemluier is dus vooral om poep tegen te houden :wink:

En ja als je erover nadenkt is het ook smerig, zit niet voor niets veel chloor in zwembaden (geloof echt niet trouwens dat het alleen niet zindelijke kindjes zijn die erin plassen. Edit wat Mhysa hieronder ook zegt dus ;)).

Dit dacht ik ook altijd. Was echt in de war daardoor lol.

1 like

Hier laatst ook een gewone luier ontploffing in het zwembadje. Er komt dan super raar spul uit: een soort slijmerige zanderige substantie ( ik denk dat dat bedoeld is om te absorberen ). Vervolgens wilde peuter dit ‘opeten’ en sloeg ik doodsangsten uit want het zag er zo chemisch uit dat dat mij niet de bedoeling leek. Dus gewoon zwemluier aangedaan.

1 like

Dat het een goor is wil niet zeggen dat het ander niet ook goor is toch.
En wie zijn die mensen die in zwembaden plassen? Ik weet dat vaak gezegd wordt dat iedereen dat doet, maar serieus, waarom.
Nu ga ik sowieso eigenlijk nooit in wen zwembad ivm ovegevoeligheid voor chloor maar toch

Haha ja, “ík wilde heel graag iemand helpen een platform op te zetten!” Bekt toch niet zo lekker

Top dit soort receipts. Echt walgelijk hoe ze nu probeert mooi weer te spelen
Zij is echt de meest neppe persoon die ik “ken”

4 likes

Ik zie het al. Ze gaat de volle maan de schuld geven.

7 likes