Mommybloggerstopic #4

Godverdomme. Dat komt omdat ik 1 iemand wil bannen en dat lukt dus niet. Ik maak een nieuwe kanaal.

Ohhh nou weet niet wat ik had verwacht maar jezus wat een laffe is die Annic gatverdamme slappe piemel dat ze is.

26 likes

Wel jammer dat ons Royke niet wordt genamed en geshamed.

15 likes

Heel laf. Jammer dat ze allebei niet in beeld zijn geweest. En wat toevallig dat de manager wel plots daar aanwezig kon zijn. Had graag gezien dat ze het dialoog aan zouden gaan.

3 likes

Hoe vind ik het nieuwe kanaal?

2 likes

76 likes

@Luzarl echt goed gedaan!

7 likes

Zo dan.

Zo wat een laffe, laffe slang is die Annic zeg.

9 likes

Ik ga 'm nog een keer kijken :smiley:

1 like

@Luzarl
Echt goed gedaan, hoor!
Je legde het heel vlot en duidelijk uit in het begin.

18 likes

Wat een naar mens. Wens haar sterkte met dit karakter

13 likes

Dit werkt dus niet

2 likes

Wie was dat meisje die steeds bij hem stond?

5,2K weergaven al in 20 minuten online, nice.

Vond het eerlijk gezegd een beetje een deceptie, Annic kwam er goed vanaf door niet in beeld te komen. Wel top dat ze alles nog een keer zo benadrukten.

Kunnen we iets doen om deze video lekker hoog te laten komen ook in de googlezoekresultaten? Dat als mensen op mamaworden of annic zoeken hij hoog komt te staan?

18 likes

Anders zou ik het niet vragen

Dat is marije aka kutmarije (zo noemt tim haar)

1 like

Ahhh zo jammer dat Annic niet door het stof ging. Hoop dat ze er toch een keer op gaat reageren allemaal. En dat dit hele platform gewoon stopt.

4 likes

Het forum werd nog genoemd maar niet bij naaaam heuy.

Vet lekker ook dat er door het management geroepen wordt dat Annic het gratis deed om een goed doel te helpen en later in die brief van de advocaat staat dat het om smaad en laster met negatieve uitwerkingen op haar inkomsten ging.

SO MUCH BULLSHIT

38 likes

Ja Ella, ik probeer oprecht te helpen. Maar als het forum bijna crasht omdat iedereen maar blijft posten in dit topic, krijg ik daar de kans niet echt voor.