Mommybloggerstopic #4

Allerliefste was ook thuis, maar die had natuurlijk zijn handen vol.

6 likes

Ja dit! Er is niks keer gebeurd dat we niet al wisten ofzo. Die meid doet gewoon alsof ze niet thuis is (letterlijk en figuurlijk).

Maar ze staat er wel heel slecht op en die manager is ook om om te janken.

7 likes

Oké je hebt de hele tijd best wel een geïrriteerde toon, en ik snap heus wel dat jij er ook niks aan kan doen, maar wij doen ook niks fout hoor?

11 likes

Lukt mij ook niet op telefoon

1 like

Je moet me echt even laten uitpraten Tim!
Terwijl ze zelf constant door hem heen praat.

8 likes

Als ik Annic google staat de Boos er al dus dat is top

7 likes

Lukt mij inderdaad ook niet op mijn telefoon :pensive:

Yuyan Vuurmans. Ben benieuwd of zij er wel wat over gaat zeggen online.

Nee, er verschijnt dus helemaal niks. Ik probeerde dus te zoeken door het in te typen, en een keer werkte dat, maar nu dus niet omdat ik geband ben. Maar goed laat maar hah

Maar blijven klagen helpt ook niet. Ik doe mijn best om alles op gang te houden. Dat was hopelijk toch wel duidelijk. Want ik heb helemaal geen interesse in dat Boos maar probeer het voor jullie in goede banen te leiden.

15 likes

Mooi dit :popcorn:

37 likes

‘Je moet jezelf niet belangrijker maken dan je bent’

:face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting:

54 likes

annic had dit ook zelf zo makkelijk kunnen de-escaleren door gewoon een keer goed te reageren en een statement te geven. Ze komt echt als een heks naar voren nu

10 likes

nee maar ik kan wel intern in de chat links naar network, dan naar kanalen, dan moet ik refreshen en dĂĄn het goede netwerk aanklikken

1 like

Linda Reinhardt woont schijnbaar vlakbij me?

Ja sorry maar je gooit ook de helft van gewone leden met eigen naam eruit, mag dat dan benoemd worden? Je kan ook zeggen shit, sorry jongens, ipv de hele tijd chagrijnen omdat mensen een manier van praten proberen te zoeken. Maargoed.

24 likes

Het ‘joinen’ lukt mij niet. Staat ook nog steeds dat ik/Vara gebanned ben. Hoop niet dat ik veel mis in de chat :confused:

Ja precies, alleen niet meer als je geband was.

Je deed het echt onwijs goed!

10 likes

Annic: iK bEn MeT mIJn KiNd

ook Annic: Jij zegt iets over mij wat mij niet bevalt. Ik stuur mijn advocaat op je af die je vervolgens via je werkemail gaat bedreigen.

Vuil secreet dat het is.

69 likes