Mommybloggerstopic #4

Jammer dat Annic geen reactie heeft gegeven, de reden is ook echt slap. Als je je product kunt verdedigen ga je dit niet uit de weg.
Hoe dan ook zal dit haar geen goed doen, dit item was heel erg op de man af en ze komt er echt niet lekker vanaf. En daar heb ik stiekem ook een beetje met haar te doen. Het moet echt niet tof voelen als je ineens zo op internet staat en zo veel kritiek krijgt.

1 like

Ik heb daar ook heel veel zin in.
Maar ik denk dat het nuttiger is omdat 's nachts te doen als ik wakker lig.

4 likes

Top gedaan! Jammer dat Annic en Linda niet in beeld zijn geweest. De manager van Annic was ook niet bepaald de slimste. Ik ben benieuwd hoe de andere YouTubers hierover denken.

3 likes

Echt super goed gedaan!

5 likes

Die zitten er nu bovenop joh haha

Hahahaa nice!
Is ook al 11.500 keer bekeken

4 likes

Ik heb vandaag geleerd dat als je ergens in gelooft, dat je je handen er vanaf trekt. :pray:

70 likes

De enige reden waarom ik dat niet doe is vanwege de angst smeuĂŻge shit te missen dan :joy:

3 likes

Ik heb te doen met vrouwen die niet (makkelijk) zwanger raken en eerst haar slechte tips gaan proberen voordat ze een arts inschakelen

3 likes

Wat een vreselijke misbaksels, dat je zoiets durft te beweren!!! Brb, even kijken hoe ik mijn youtubegebruikersnaam aan kan passen (is nu nml mn voor en achternaam) en dan weet ik waar ik de laatste 10 minuten van me werkdag aan besteed :rage::rage::rage::rage:

@Fishing ik offer me wel op, maar wil dan wel uitgebreid verslag als ze smeuige shit post op YT (volg haar niet op insta dus kan daar niet reageren).

6 likes

Ik vind ergens jammer dat je nu bij geen van de 3 accounts kunt reageren, omdat ik heel benieuwd ben naar reacties van andere mensen buiten het forum en zo (ok die kan ik op YT lezen maar ik wil meer lezen)

1 like

Annic heeft heel bewust bij artsen en andere medici op hun werk brieven verstuurd vanuit een advocaat. Dat is pas niet chill!

45 likes

Wel jammer dat ze niets zeggen over haar eerdere insta posts waarin ze schrijft dat dit HAAR idee en DROOM was

En nasty dat ze nu alles op Linda afschuiven. Makkelijk verweer ook

11 likes

Dat is ook echt bizar. Ik heb dat allemaal half meegekregen maar ook best shocking hoe ze dus blijkbaar aan je adres komen?

Dont get me wrong, dit item is 100% terecht hoor. Dat platform is gewoon fout en de informatie die er staat klopt gewoon niet en daar mag je geen geld aan verdienen (ohnee liefdadigheid was het). Ik voel dan alleen een klein beetje compassie met het nare gevoel dat je krijgt als mensen boos op je zijn als je iets verkeerd gedaan heb.

4 likes

Zullen we alle volgers van mamaworden de link van boos en kwakzalverij doorsturen lol

14 likes

Oeh wat een uitmuntend idee hahaha

2 likes

Helaas zijn het veel te veel volgers dus de ‘grotere’ accounts kiezen kan wel :joy:

2 likes

Nahhh echt een anti-climax dat Annic en/of Linda niet in de uitzending kwamen. :frowning_face:

6 likes

Al 5 minuten en ik ben nog niet geblokt haha. Denk dat ze toch niet zo bovenop haar eigen YT-kanaal zit als gedacht.

(Oh en annic voor je het woord boos standaard gaat bannen uit je comments, be our guest. Dat woord heb ik niet nodig om je verhaal te delen).

3 likes

De volgende keer in Boos: “ik ben boos op de chat van FF”
Ik vond het einde wel wat onbevredigend hoor, maar ze zullen vast alles gedaan hebben wat mogelijk is

5 likes