Als je de chat ingaat kan je ook zelf het kanaal invoeren, misschien werkt dat?
dan moet je naar een ander kanaal!
Pardon? Ik heb niet eens de kans gekregen om sorry te zeggen omdat ik hier met twee laptops zit om te kijken of alles goed gaat. Natuurlijk baal ik daarvan en ben ik niet te beroerd om sorry te zeggen dat ik een fout maak Maar goed, ik weet wat jouw mening over mij is. Dus ik denk niet dat we hierover hoeven te discussieren.
Lol welke dan
Een kat in 't nauw verschuilt zich blijkbaar achter haar kind. Superchique.
Maar ze stond ermee hĂš dat is ook wel super ingewikkeld
#mamaworden
Tip: Je kunt op het beginscherm waar je je forumnaam invult en waar kanaal #covid staat ook zelf al het juiste kanaal intypen, dan hoef je niet allemaal lastig te doen met switchen op die covid ben ik idd ook nog per ongeluk geblokt maar die andere kom ik gewoon in.
Misschien handig om hier idd verder nu even te stoppen met slowchatten voor her hele forum eruit ligt? (Sorry doe er nu ook aan mee maar wilde de tip evne delen)
Top dat ze al zo naar boven komt op google
Als ik nu Annic intyp op google is de boodafleverong de 2e gesuggereerde video, lekker haha. (En ik heb de aflevering op mn laptop gekeken en typ dit op mn telefoon).
Waar slaat dit nou weer op??
Weet niet wat je denkt maar je hebt het mis, ik heb helemaal geen mening over jou.
Nu even alle leuke comments liken onder de video, heerlijk!
dat is niet het goede kanaal
#mommyblogger doet het wel, zonder topic erachter
Wat vinden we van de manager van Annic?
- A-relaxed
- Variabel
- Gerimpeld
0 stemmers
Ik kwam er pas net achter dat Annic haar handen van Mamaworden heeft getrokken. Ze ruikt onraad. Dit was volgens mij niet de bedoeling, want Mamaworden was toch haar kindje, haar levensproject? Lekker schijnheilig van haar
Wauw, wat kwam ze hier makkelijk mee weg. Jammer dat het niet iets meer op zân Tims is gegaan en hij gewoon heeft gewacht tot zij of de allerliefste in hun Range Rover of bakfiets naar buiten kwamen.
Maar hopelijk zien genoeg mensen dit om toch voor eens en altijd duidelijk te maken hoe Annic in elkaar zit.
De comments onder de video zijn ook smullen
ze zijn hier twee maanden mee bezig geweest hé, als het niet lukt dan lukt het niet, geloof me hahah
IVVJ heeft mamaworden.nl net ontvolgd op intsa, 10 minuten geleden volgden ze het account nog!