Ik heb te doen met vrouwen die niet (makkelijk) zwanger raken en eerst haar slechte tips gaan proberen voordat ze een arts inschakelen
Wat een vreselijke misbaksels, dat je zoiets durft te beweren!!! Brb, even kijken hoe ik mijn youtubegebruikersnaam aan kan passen (is nu nml mn voor en achternaam) en dan weet ik waar ik de laatste 10 minuten van me werkdag aan besteed 

@Fishing ik offer me wel op, maar wil dan wel uitgebreid verslag als ze smeuige shit post op YT (volg haar niet op insta dus kan daar niet reageren).
Ik vind ergens jammer dat je nu bij geen van de 3 accounts kunt reageren, omdat ik heel benieuwd ben naar reacties van andere mensen buiten het forum en zo (ok die kan ik op YT lezen maar ik wil meer lezen)
Annic heeft heel bewust bij artsen en andere medici op hun werk brieven verstuurd vanuit een advocaat. Dat is pas niet chill!
Wel jammer dat ze niets zeggen over haar eerdere insta posts waarin ze schrijft dat dit HAAR idee en DROOM wasâŠ
En nasty dat ze nu alles op Linda afschuiven. Makkelijk verweer ook
Dat is ook echt bizar. Ik heb dat allemaal half meegekregen maar ook best shocking hoe ze dus blijkbaar aan je adres komen?
Dont get me wrong, dit item is 100% terecht hoor. Dat platform is gewoon fout en de informatie die er staat klopt gewoon niet en daar mag je geen geld aan verdienen (ohnee liefdadigheid was het). Ik voel dan alleen een klein beetje compassie met het nare gevoel dat je krijgt als mensen boos op je zijn als je iets verkeerd gedaan heb.
Zullen we alle volgers van mamaworden de link van boos en kwakzalverij doorsturen lol
Oeh wat een uitmuntend idee hahaha
Helaas zijn het veel te veel volgers dus de âgrotereâ accounts kiezen kan wel 
Nahhh echt een anti-climax dat Annic en/of Linda niet in de uitzending kwamen. 
Al 5 minuten en ik ben nog niet geblokt haha. Denk dat ze toch niet zo bovenop haar eigen YT-kanaal zit als gedacht.
(Oh en annic voor je het woord boos standaard gaat bannen uit je comments, be our guest. Dat woord heb ik niet nodig om je verhaal te delen).
De volgende keer in Boos: âik ben boos op de chat van FFâ
Ik vond het einde wel wat onbevredigend hoor, maar ze zullen vast alles gedaan hebben wat mogelijk is
Haha daar moest ik ook om lachen. Alsof er een enorme operatie achter het forum zit en er wekelijks een vergadering is: wie gaan we deze week online kapot maken. Inclusief spreadsheets en tactiek besprekingen waar de FBI en CIA jaloers op zullen zijn.
Ik hoop dat ze vannacht jankend in bed ligt.
Sorry, maar het stadium van âiets verkeerd gedaanâ is ze echt al 3000 kilometer gepasseerd. Ze is na de eerste kritieken doelbewust met een advocaat in de arm naar mensen gestapt om ze de mond te snoeren en vervolgens vrolijk verder gegaan met het verspreiden van deze onzin. Ze zet doelbewust alle comments op haar instapaginaâs uit en laat alleen maar heppie de peppie positieve comments toe. Ze liegt, bedriegt en verdient geld over de rug van wanhopige vrouwen en als ze daar op aangesproken wordt, geeft ze niet thuis en verschuilt ze zich laf achter haar manager, die ook merkbaar op een gegeven moment niet meer weet hoe ze de kritiek kan pareren. Ze gooit haar compagnon vervolgens onder de bus en doet verder lekker alsof er niks aan de hand is, want âoh het was een goed doel en ik wil geen geld verdienenâ. Mân reet.
Dus ja, ik hoop eigenlijk niet alleen dat ze vannacht huilend in bed ligt. Ik hoop dat ze over 50 jaar nog steeds af en toe zwetend wakker wordt van het idee dat ze een narcistisch eng mokkel is.
Onder welke videoâs? Heb net even gekeken maar zie niks staan
Iemand heeft onder het filmpje van Boos de link van het forum gezet⊠ben benieuwd
Neeee waarom nou 
Het forum heeft wel wat los gemaakt bij ze, dat vind ik wel mooi 
Ik heb die link geraporteerd als spam 
Goed idee!