Mommybloggerstopic #4

Oeh wat een uitmuntend idee hahaha

2 likes

Helaas zijn het veel te veel volgers dus de ‘grotere’ accounts kiezen kan wel :joy:

2 likes

Nahhh echt een anti-climax dat Annic en/of Linda niet in de uitzending kwamen. :frowning_face:

6 likes

Al 5 minuten en ik ben nog niet geblokt haha. Denk dat ze toch niet zo bovenop haar eigen YT-kanaal zit als gedacht.

(Oh en annic voor je het woord boos standaard gaat bannen uit je comments, be our guest. Dat woord heb ik niet nodig om je verhaal te delen).

3 likes

De volgende keer in Boos: “ik ben boos op de chat van FF”
Ik vond het einde wel wat onbevredigend hoor, maar ze zullen vast alles gedaan hebben wat mogelijk is

5 likes

Haha daar moest ik ook om lachen. Alsof er een enorme operatie achter het forum zit en er wekelijks een vergadering is: wie gaan we deze week online kapot maken. Inclusief spreadsheets en tactiek besprekingen waar de FBI en CIA jaloers op zullen zijn.

18 likes

Ik hoop dat ze vannacht jankend in bed ligt.

Sorry, maar het stadium van ‘iets verkeerd gedaan’ is ze echt al 3000 kilometer gepasseerd. Ze is na de eerste kritieken doelbewust met een advocaat in de arm naar mensen gestapt om ze de mond te snoeren en vervolgens vrolijk verder gegaan met het verspreiden van deze onzin. Ze zet doelbewust alle comments op haar instapagina’s uit en laat alleen maar heppie de peppie positieve comments toe. Ze liegt, bedriegt en verdient geld over de rug van wanhopige vrouwen en als ze daar op aangesproken wordt, geeft ze niet thuis en verschuilt ze zich laf achter haar manager, die ook merkbaar op een gegeven moment niet meer weet hoe ze de kritiek kan pareren. Ze gooit haar compagnon vervolgens onder de bus en doet verder lekker alsof er niks aan de hand is, want “oh het was een goed doel en ik wil geen geld verdienen”. M’n reet.

Dus ja, ik hoop eigenlijk niet alleen dat ze vannacht huilend in bed ligt. Ik hoop dat ze over 50 jaar nog steeds af en toe zwetend wakker wordt van het idee dat ze een narcistisch eng mokkel is.

115 likes

Onder welke video’s? Heb net even gekeken maar zie niks staan

Iemand heeft onder het filmpje van Boos de link van het forum gezet
 ben benieuwd

1 like

Neeee waarom nou :woman_facepalming:

8 likes

Het forum heeft wel wat los gemaakt bij ze, dat vind ik wel mooi :ok_hand:

4 likes

Ik heb die link geraporteerd als spam :see_no_evil:

19 likes

Goed idee!

Het account dat het gepost heeft begint ook nog eens met een R? Wie zal het zijn :face_with_monocle:

19 likes

Ik heb op haar kanaalgezocht op mamaworden en op die videos gereageerd. Oa onder die met mamaworden.nl in de titel en iets over nieuwe kantoormeubels.

2 likes

ik denk dat als ze nav alle ophef (in het allerbegin dan he nog voor royke) gewoon had gezegd ‘goh, wij hebben er zelf positieve ervaringen mee maar de reacties hebben ons doen inzien dat het misschien niet het beste idee ooit was en bij nader inzien stoppen we met de testen’ dat het haar heel veel ellende had gescheeld ipv dit grote zwijgen in alle toonaarden.

13 likes

Ohja tuurlijk.

28 likes

Omg die reacties bij boos
 serieus.

" Het punt over ontstoken tandvlees is discutabel. Ontstoken tandvlees klinkt namelijk vrij onschuldig, maar wanneer dit niet goed wordt behandeld en je een chronische ontsteking (parodontitis) krijgt is dit slecht voor je algehele gezondheid (heeft impact op diabetes, hart- en vaatziekten etc). Dus wellicht ook iets met vruchtbaarheid?"

3 likes

Hahah ja precies :joy: Ze zal haar vakantie ook strategisch hebben gepland
 bang dat wij met fakkels en hooivorken voor de deur komen. Aangezien Tim ook al haar kind wilde ontvoeren en niet gewoon even relaxt een gesprek wilde aangaan :roll_eyes:

14 likes

Wel wetenschappelijker bewezen dan een wandeling bij maanlicht

2 likes