Maar ook geld
Nee maar zonder grappen, ik denk dat je gelijk hebt. Maar dat punt is ze nu al ver voorbij
Maar ook geld
Nee maar zonder grappen, ik denk dat je gelijk hebt. Maar dat punt is ze nu al ver voorbij
Misschien kan ze wel mensen helpen die een buiten baarmoederlijke zwangerschap hebben gehad.
Samme (@Koffiekopje) net even in incognitobrowser gekeken en ze zullen wel op moderen staan want ze verschijnen niet als ik niet meer ben ingelogd. Grmbl.
Ik zie die comment met forumlink bij boosvideo niet meer trouwens, dus denk dat het rapporteren heeft geholpen!
Als je hebt gerapporteerd zie je zelf de link niet meer maar hij kan er dan wel nog staan
Ben er ook bang voor, maar dream big!
Ik heb hem nog niet gerapporteerd, wilde dat gaan doen maar kan hem niet meer vinden ook niet als ik alle comments laad.
Oh top!
Elise.Milou die een tijd terug ook een samenwerking of spon had met Annic heeft nu in haar story een: stel mij vragen ding gezet. Meteen gevraagd wat ze nou van de nieuwste boos aflevering vond.
Gratis tip voor alle influencers die zo laaiend waren over mamaworden en Annic: trek je handen er vanaf, want alleen zo laat je zien dat je er echt in gelooft!
Liever niet alleen er af trekken maar er ook iets van zeggen. Want dan bereiken ze echt mensen!!
Ik hoop zooo dat er nu influencers hun mond gaan open trekken, maar ik acht de kans heel klein
Ik vind deze opmerking best heel erg heftig.
En dan wil ze weer beginnen met haar adviestrajecten. Wat een giller. Als ondernemer zou ik haar nu nooit meer inschakelen.
Mee eens, Annic verdient alles wat er nu gebeurd, maar dit oprakelen voelt aan als kwetsen om te kwetsen.
Ook al heeft ze veel fout gedaan, zoiets gun je niemand. Ik zou je berichtje verwijderen omdat het heel veel anderen ook kan kwetsen.
Edit: ik ben aan het bij lezen. Had de verdere reacties niet gelezen.
Vond de aflevering eigenlijk een beetje flauwtjes. Snap dat je niks kan als ze niet willen praten, maar normaal bedenkt tim dan wel iets of probeert ie nog. Nu was het vooral afgelopen omdat ze niet wilde meewerken. Jammer. Voelt toch alsof ze er mee weg komt.
Nog niet, maar mn DM staat open roy!!!