Je hebt het super gedaan vind ik! En respect dat jij het durfde.
Michelle Bollen heeft ook iets in haar story gezet over Mamaworden, o.a. die quote die iemand hier ook al deelde m.b.t. miskramen voorkomen.
Top!
Ik ben reuze benieuwd 
Ja! Hier heb ik nog wel eens aan gedacht: Annic en Rachel gingen samen videoâs maken en opeens was er 0 contact.
Ja ik ben ook benieuwd. Maar zelfde manager kan wel, want je zit niet bij elkaar bij meetings etc dat is gescheiden van elkaar. Tenzij de manager ook bij dat gedeelte betrokken was, maar dat lijkt mij sterk dat je haar dan houdt als manager.
Luzarl dit is het enige niet duidelijk positieve commentaar wat er op je geleverd wordt en zelfs deze kun je opvatten hoe je wilt. Valt allemaal.gelukkig dus heel erg mee. Top!
hahaha ik was ook wel flink aan het ratelen
Goede story"s
Hopelijk gaan meer influencers dit doen.
Loopt er al een wedje hoe lang de social media break van annic deze keer gaat duren?
Volgers op mamaworden gaan langzaam omlaag!
Ja zag em ook en wou em ook al hier posten!
Shirley van mommytobe heeft ook al story gewijd aan deze BOOS aflevering.
Hey meiden, ik wil jullie even een veer in de reet steken voor het feit dat jullie je zo in het onderwerp van mamaworden hebben vastgebeten. Niet zonder slag of stoot, ik las mee. Maar de aanhouder wint (hoop ik). En BOOS heeft mooi werk geleverd en gaat daar nu uiteraard met de eer vandoor maar jullie verdienen ook zeker credits. Dus. Well done.
Vind dit trouwens ook echt iets voor Mascha om te delen, hopelijk doet ze dat!
Ik hoop het ook! Wordt echt tijd dat er een beetje weerstand komt vanuit âhet wereldjeâ zelf.
Tot noch toe was het enkel Mascha met een semi kritische vraag
Iemand heeft alweer een linkje naar het forum geplaatst
Ik snap echt niet waarom er per se naar de buitenbaarmoederlijke zwangerschap moet worden gelinkt. Heeft niets te maken met de onzin die ze verkopen.
Nee joh. Je deed het top 
Vrouw ook echtđ„°
Heb hem ff verwijderd want mân foto was zichtbaar haha maar een andere comment was ook
âWa teen fijn mens de boze vrouw van deze week! Dat ze zich gewoon aanmeldt ter bescherming van kwetsbare vrouwen die mogelijk gedupeerd kunnen worden. Top! :Dâ