Huh. Wat eh… bijzonder…
Beetje sneu idd
Hoe heet die groep?
Business babes!
Oh wacht even daar ben ik ook nog lid van (heb die groep alleen op stil enzo staan). Even meegenieten hoor, brb
Edit: zoveel reacties ook in korte tijd, bizar.
Ik keek erg uit naar de nieuwe vlog van Annic maar helaas staat er niks online. Ben zo benieuwd hoe het ‘achter de schermen’ met haar en Linda gaat nu.
Alsof ze dat zou vertellen hahaha, hooguit dat ze zúlke lieve reacties heeft gekregen, níet normaal!
Iemand die Liza Chloe volgt op Instagram? Ze is zwanger en plaatste gister haar ‘gender reveal’ op stories en die reactie van die vader vraag me overigens wel af of hij dan dit had gehoopt of dat de reactie bij het andere geslacht ook zo was geweest haha
Ik vind haar stijl zo leuk !
En ja ik denk dat ie met een meisje ook zo blij was hahaha.
Hahaha dat idee heb ik ook wel, heerlijk uitbundig wel!
Als t enkel deze story was niet nee. Maar ik krijg dat gevoel in vlogs wel vaker.
Is er eigenlijk iets op de insta van ivvj gezegd over dat er geen vlog online staat?
Ik heb dit gevoel ook. Scarlet geeft superveel kritiek op Joyce en afentoe is ze zooo onaardig.
Sorry! Verwijderd.
Michelle Bollen plaatst op stories dat ze het geslacht van hun derde voorlopig niet bekend gaan maken, onder meer omdat mensen misplaatste dingen sturen erover. Verbaas me echt over wat mensen andere mensen sturen. Dat het wel móet dat ze een voorkeur zou hebben voor een meisje nu. Alsof drie kerngezonde jongens of nee, kinderen, geen doel an sich kan zijn. Vind het goed van haar dat ze zich uitspreekt op deze manier!
Dit is toch ook gewoon te triest voor woorden. Echt mensen doe normaal. Ze hebben nooit onder stoelen of banken gestoken graag 3 of 4 kinderen te willen. Ze heeft notabene 3 miskramen gehad voor deze zwangerschap en dan durven mensen nog ongevraagd zo’n soort berichten te reageren? Echt te bizar voor woorden vind ik dat.
Geloof dat zij een tijd terug ook berichten heeft gehad van mensen die hoopte dat ze weer een miskraam oid zou krijgen. Doe normaal.
Vind het idd ook heel goed dat ze het zo deelt en zich uitspreekt ipv negeert. Wie weet zorgt het voor wat bewustzijn bij sommige van dit soort mensen.
Oh als je die kindjes van Michelle ziet🥰, 2 zulke leuke jongens … Daar zou je er toch nog 5 van willen hebben? En heel goed dat ze het aankaart, belachelijk dat mensen zo brutaal zijn om zulke dingen continu te zeggen. Vind haar heel sterk overkomen, knap dat ze nog zo netjes kan blijven. Wat maakt het uit? Snap niet zo die drang van mensen om vaak te hammeren op het geslacht, je krijgt een baby en dat is al bijzonder genoeg. Naar mijn mening zijn veel mensen doorgeslagen en komt dat vooral door van die hysterische gender reveal party’s.
Ja dit laatste idd!
Nu ik weer zwanger ben is ook echt de eerste en ook enige vraag die ik krijg; “ wat hoop je dat het wordt?”
Ik zeg nu steeds: een Franse Bulldog, die hebben zulke leuke oren. Dan kijken mensen mij aan ?!?!
Ik hoop verdorie dat het gezond is en net zo leuk/ lief en gelukkig als zijn/haar grote zus/broer, verder niks.
Ik heb een collega die er echt moeite mee heeft dat ze haar tweede zoon krijgt, ik kan mij wel voorstellen dat je een dochter wenst ( lijkt mij ook leuk) maar dat je dat zelfs 8 weken na de bevestiging van de echo nog naar andere mensen loopt te verkondigen ( ik krijg wéér een jongen…tja), vind ik ( met ook meerdere miskramen in de voorgeschiedenis) echt storend.
Heerst best wel wat taboe op het hebben van een voorkeur van het geslacht van je kind. Ik zie niet echt wat het probleem is.
Ik vind persoonlijk de vraag of men een voorkeur heeft voor een bepaald geslacht niet zo misplaatst. Er heerst best wel een taboe op het hebben van een voorkeur. Natuurlijk hoopt iedereen het allermeest op een gezond kind, maar kan me best voorstellen dat je daarnaast ook een voorkeur hebt voor een geslacht. Betekent echter niet dat je niet ook heel blij en gelukkig kan zijn als je baby uiteindelijk het andere geslacht heeft.
Ik vind het echter wel een hele persoonlijke vraag. Aan mijn beste vriendin durf ik gerust te vragen van goh, je hebt al een meisje, zou je voor je tweede een voorkeur hebben? Ik vind het echter niet iets dat je zomaar aan iedere zwangere vrouw vraagt. En ik vind het niet kunnen als mensen out of the blue aannemen dat je een voorkeur hebt en daarop hameren, zoals in Michelles voorbeeld van ‘het is te hopen dat het dit keer een meid wordt’. Vind het ook ronduit onbeschoft om aan te nemen dat men na twee jongens ‘wel door zal gaan voor een meisje’.