Mommybloggerstopic #4

Haha ja die vergelijking met rimpelcrème inderdaad ! Soort redenering a la “We weten allemaal dat dat onzin is, en dat is OK, dus wij moeten ook gewoon onzin kunnen verkopen” ?

23 likes

Het was in ieder geval wel baanbrekend voor haar reputatie :sweat_smile:

4 likes

Staan de comments open? Zo ja, Let’s go!

2 likes

Echt fucking frustrerend eigenlijk dat ze het gewoon negeren en elke vorm van dialoog totaal uit de weg gaan, losers die het zijn.

6 likes

Hahahah trouwens de manager van Annic is ook de manager van de familie Meiland. Wat voor drama statement was dat ook met die Aliexpress kledinglijn en toen ze op dezelfde dag 20 spon foto’s achter elkaar hadden.

23 likes

Eigenlijk erkende ze er inderdaad mee dat het pure onzin is! Meuiii

4 likes

Ik ben trots op ons :heart: Trots op de massale verontwaardiging van het forum die meteen ontstond toen de site online kwam. Tots op de forummers die ondanks het gezeik met de advocaten gewoon zijn doorgegaan of zijn teruggekomen. Trots op @Luzarl die een podium opzocht en haar standpunt zo duidelijk haar standpunt kon neerzetten. En trots op het resultaat: Annic die haar bereik niet meer inzet voor kwakzalverpraktijken, waardoor hun bereik minimaal is geworden.

124 likes

Baal echt dat ik ooit schoenen uit haar Manfield collectie heb gekocht :face_vomiting:

2 likes

Nee nog niet van de likers, maar wel van wat bedrijven die mamaworden volgen haha

2 likes

Haha ja echt bizar, zal dat nou automatisch gedaan worden of is er echt iemand uit dat team van mamaworden die dit een goed idee vindt

Wat fijn voor de dokters die een dreigbrief kregen om het naleven van hun eed (‘ ik zal de geneeskundige kennis van mijzelf en anderen bevorderen’) dat dit nu is recht gezet!!
Geen enkele medelijden met Annic maar ik heb wel te doen met de vrouwen die met hun kwetsbare verhaal op YouTube staan onder mamaworden

28 likes

Wat zou Annic het kutst vinden aan deze situatie?

• Dat haar allerliefste haar in slecht daglicht ziet
  • Dat haar huis en straat in beeld op youtube staan
  • Dat haar reputatie is geschaad

0 stemmers

Jaaa hier viel ze zo door de mand… die manager heeft alleen maar meer schade aangericht. Benieuwd hoe lang die samenwerking nog blijft.

@Falafel hier ook! Heb haar bericht gestuurd met nehh bedankt en linkje naar filmpje van boos.

2 likes

@Luzarl je hebt het echt fantastisch gedaan, trots op jou! ik had trouwens in mijn hoofd dat jij Limburgs bent, geen idee hoe ik daar bij kom. Dus ik dacht hey waar is de zachte G :sweat_smile:

4 likes

Op de site van haar management. Vind dit zo grappig zo naast elkaar staan

39 likes

Hier voorlopig nog geen baby plannen, ik vermijd de volle maan en slaap voortaan met de lampen aan :pray:

16 likes

D. Dat ze is betrapt en ergens een keer niet ongezien mee wegkomt.

14 likes

Jaaaaa hoor. Net de aflevering gekeken. Wat een laf wijf is die Annic ( en die Linda overigens net zo). Die manager is ook wel om te huilen. @Luzarl je deed het geweldig en de reacties onder de video zijn ook echt positief en leuk over jou!

Ik ben zo benieuwd over het vervolg ( reacties overige influencers, opheffen account mamaworden etc.)
Iemand had screenshots gemaakt van het aantal volgers van de diverse insta accounts toch? Kan die even niet meer terug vinden maar ben zo benieuwd hoe hard het nu daalt met de volgers!

5 likes

Spraakmakend

1 like

Ik snap ook echt die vergelijking niet.