Zit de aflevering nog eens terug te krijgen.
Die dokter krijgt niet genoeg credits hoor. Hij is echt savage
Zit de aflevering nog eens terug te krijgen.
Die dokter krijgt niet genoeg credits hoor. Hij is echt savage
Wat mij nog het meest verbaast is dat ze met zoveel geld en zoveel business experience, zo een slechte manager/woordvoerder heeftt !! Wat zij heeft gedaan is in ieder geval alles behalve damage control zo petty ook met die teksten âja er is een forum dat het er niet mee eens isâ (well boohoo cry me a river) en âje moet je zelf niet belangrijker maken dan je bentâ
Goed verhaal van die dokter ook, die gewoon heel straight uitlegt waarom je beter af bent bij het ziekenhuis, enne @Luzarl ik vond het een duidelijk verhaal, en je praatte ook met weinig âehâ tussendoor, heel knap is dat !
Wel echt zĂł jammer dat Annic en Linda niet in beeld zijn geweest. Not a good look tho. Dus dat is dan wel weer goed. Ik had 't gewoon leuk gevonden haar te zien squirmen.
Jaa en vond het ook zo typisch dat de manager aan de telefoon zo verongelijkt deed en zei âmaar het verhaal is dus dat het voor een goeie doel [sic] is!!!â
Haha, âhet verhaal isâ, dat is precies wat je zegt als je een leugen inluidt.
Wat een laf wijf is het toch. Ik heb ooit (denk wel bijna 10 jaar geleden) een keer (zakelijk) met haar aan de stok gehad, zoân ontzettend naar en gemeen mens was het toen. Toen dacht ik een paar jaar geleden na het zien van wat vlogs dat ze misschien wel verandert was, maar niets is minder waar blijkbaar. Zij gebruikt mensen om er zelf beter van te worden, gevalletje âgaat over lijkenâ, zo blijkt nog steeds. Bah. Ben normaal geen misgunner, maar ik hoop dat veel mensen haar ontvolgen en ze veel samenwerkingen verliest.
Die manager praat in het telefoongesprek over âonsâ platform⊠?
Eerder zei ze nog dat zij als manager niets te maken heeft met mama worden
Ik ga bijna geloven dat het annic zelf was aan de telefoon, zeker gezien hoe fel ze wasâŠ
Ja en het ergste vond ik nog om alles op linda af te schuiven. Ik verzoek je dringend om contact op te nemen met Linda, je moet echt contact opnemen met Linda.
Ja lekker makkelijk om zo te doen! Hup onder de bus Linda en Annic weet van niks en was uit de goedheid van haar hart.
Ja dat viel mij ook op, eerst helemaal ik ben niet van mamaworden hĂš dus ik kan er niks over zeggen maar ik vind persoonlijk dat je gewoon een afspraak moet maken
Lol en daarna idd over ons platform praten. Okee dan hahha
@Foefjeisthuis haha ze sméékte zelfs
Elise Joanne heeft er ook over gepost op insta!
Heeft iemand een URL om de aflevering terug te kijken?
Edit: gevonden https://www.youtube.com/watch?v=zrsx-aFMcj4
voor degenen die hem ook wilden
Hier kwam ik net ook achter, haha. Herkende de buurt meteen
Verder goed dat hier aandacht voor is, dit soort praktijken moeten stoppen! En laf van die twee dat ze niet in beeld willenđ€ą
Racheltjuh en love2bemama ook
In haar vlog zal ze wel doen alsof er geen vuiltje aan de lucht is. Ze heeft een fantastische zomer met haar liefste en dochter gehad en een prachtig project (Mamaworden) neergezet.
Een manager van niks. Zoân indruk krijg ik van haar.
Mama worden post ondertussen gewoon door op insta
Ja ze kwam echt niet lekker uit haar woorden in dat telefoongesprek. Ook die vergelijking met rimpelcreme⊠come on
Ik zit de mensen die dat bericht liken de link door te sturen
In april keek haar manager nog uit naar HAAR NIEUWSTE PROJECT, want dat zou baanbrekend en life changing worden. hahhahaha
Hahaha baanbrekend is het zeker geworden