Mommybloggerstopic #4

Nee nog niet van de likers, maar wel van wat bedrijven die mamaworden volgen haha

2 likes

Haha ja echt bizar, zal dat nou automatisch gedaan worden of is er echt iemand uit dat team van mamaworden die dit een goed idee vindt

Wat fijn voor de dokters die een dreigbrief kregen om het naleven van hun eed (ā€˜ ik zal de geneeskundige kennis van mijzelf en anderen bevorderen’) dat dit nu is recht gezet!!
Geen enkele medelijden met Annic maar ik heb wel te doen met de vrouwen die met hun kwetsbare verhaal op YouTube staan onder mamaworden

28 likes

Wat zou Annic het kutst vinden aan deze situatie?

• Dat haar allerliefste haar in slecht daglicht ziet
  • Dat haar huis en straat in beeld op youtube staan
  • Dat haar reputatie is geschaad

0 stemmers

Jaaa hier viel ze zo door de mand… die manager heeft alleen maar meer schade aangericht. Benieuwd hoe lang die samenwerking nog blijft.

@Falafel hier ook! Heb haar bericht gestuurd met nehh bedankt en linkje naar filmpje van boos.

2 likes

@Luzarl je hebt het echt fantastisch gedaan, trots op jou! ik had trouwens in mijn hoofd dat jij Limburgs bent, geen idee hoe ik daar bij kom. Dus ik dacht hey waar is de zachte G :sweat_smile:

4 likes

Op de site van haar management. Vind dit zo grappig zo naast elkaar staan

39 likes

Hier voorlopig nog geen baby plannen, ik vermijd de volle maan en slaap voortaan met de lampen aan :pray:

16 likes

D. Dat ze is betrapt en ergens een keer niet ongezien mee wegkomt.

14 likes

Jaaaaa hoor. Net de aflevering gekeken. Wat een laf wijf is die Annic ( en die Linda overigens net zo). Die manager is ook wel om te huilen. @Luzarl je deed het geweldig en de reacties onder de video zijn ook echt positief en leuk over jou!

Ik ben zo benieuwd over het vervolg ( reacties overige influencers, opheffen account mamaworden etc.)
Iemand had screenshots gemaakt van het aantal volgers van de diverse insta accounts toch? Kan die even niet meer terug vinden maar ben zo benieuwd hoe hard het nu daalt met de volgers!

5 likes

Spraakmakend

1 like

Ik snap ook echt die vergelijking niet.

C - dat ze haar ā€˜zakelijke’ naam nu weer terug moet veranderen naar van Wonderen

5 likes

Ik ben dus op de instagram van De Liefste beland en kom tot de conclusie dat hij haar zijn eigen ā€˜g-unit’ noemt. Das nogal een contrast met de liefstešŸ˜‚

8 likes

Huppakee, weer 200 volgers minder.

6 likes

Duurde even, maar dehuismuts heeft weer een vlog geupload.
Comment van de dag:

7 likes

Erg lief!!!

4 likes

Ben het hier helemaal mee eens @Luzarl! Complimenten!

3 likes

Hier werd door anderen nog geschreven dat Shirley Visser, Elise Joanne, Racheltjuh en Love2bemama er iets over gedeeld hebben. Toch al beter dan niets!

Edit: van Racheltjuh kan ik niets zien/vinden trouwens?

2 likes

Hadden Willemijn en Martine de hele boel omgegooid naar Wil en Tien via een advies traject van Annic? Zullen wel niks laten horen, zoals de meeste ā€˜grotere’ namen.

16 likes