Ze zit nu op 90k rond, niet meer erboven
Ik hoop echt dat als ik morgen ochtend wakker word Annic zelf sowieso onder de 90.000 zit en mamaworden onder de 7500.
Ik ga even heel hard mindmappen / mediteren/ aantrekken/ LOA-en.
Dat Annic ook niemand in haar omgeving heeft die even tegen haar zegt van joh, moet je niet doen.
Zal ik annic dan maar ff ontvolgen hahah
Had je al eerder moeten doen meit.
Elise Joanne heeft ook gepost erover op stories
Ja snap ik ook niet. Sowieso al niet met de bloedtesten maar al helemaal niet met de reactie er nu via boos. Dan heb je een manager én een advocaat en geen van beide zegt maak gewoon even een statement. Ik heb de afgelopen week best veel boos afleveringen gekeken, en de mensen die gewoon op camera hun verhaal kwamen doen kwamen veel sympathieker over.
Ik vind het echt nice dat dit nu eindelijk de publieke aandacht krijgt die het verdient. En dan niet in positieve zin. Mwuhaha
Wow forum weer overbelast staat er? Ineens duizenden meelezers of wat ?!
Jazeker!! Goed bezig
Hoe langer ik er over nadenk hoe erger ik het ga vinden dat je hier dus blijkbaar mee weg kan komen. Niet het hele mamaworden business model maar ook dus dat je geen verantwoording hoedft af te leggen als je er op aangesproken word. Gewoon geen reactie geven, een paar honderd volgers verliezen (op 90K is dat ook peanuts) en verder met je leven
Heb dr gister pas gevolgd, voor de tea maar ja die blijft uit.
We kunnen het morgen zien aan de cijfers.
Is met al die influencers.
Ben benieuwd!!
Ik ging er stiekem vanuit dat er hier in dat geval wel screenshots gepost zouden worden.
Nee klopt, ik denk dat ze van dit alles niet wakker liggen. Oké, boeiend, en weer door met het volgende volle-maan-business-model. Echt een soort onschendbaarheid heeft zo iemand, een handjevol mensen dat nu denkt wtf valt in het niet bij hoeveel aanbidders ze hebben die ze blind volgen en in wier ogen ze niks fout kunnen doen.
Zouden er niet heel veel nepaccounts tussen zitten bij mamaworden.nl? De engagement daar is zo laag, dat aantal volgers zal dan wss niet zo hard dalen.
Dus enkel annic verliest een handje vol volgers?!
Bizar.
Precies, daarom hoop ik op mommybloggers die het gaan delen