Effect op Youtube is een stuk minder… tot nu toe iets van 300 volgers omlaag
Eigenlijk moet dan niemand die schoenen kopen, zodat de hele collectie in de uitverkoop belandt.
Dat gebeurt volgens mij al
Dat we het uiteindelijk bij de tre.kpleister in de grabbelbakken vinden 
Nou dat gaat wel lukken want het zijn echt de meest saaie schoenen ooit en door covid hebben wij kantoortrutten toch geen nieuwe schoenen nodig.
Ik zie dat mijn toekomstige woning in de buurt van Linda Reinhart staat. 
Ik kan je zeggen dat je het bedrijf achter Manfield sowieso kan cancelen. En dat is dus Sascha en Sissy-Boy ook. Als je eens wist hoe zij met personeel omgaan…
Kwam ik sws al niet 
Haha top!
Ze zit inmiddels op de 89,6!
Edit: volgens mij heeft Romy Boomsma haar nu ook ontvolgd.
Eigen ervaring?
Linda gaat wel weer gezellig een nieuwe “adviesdag” houden 28 aug in Amsterdam. Ze promoot 't in d’r insta bio. Toch ook weer totaal tone deaf he.
Maar goed, voor de geinteresseerden: Je kunt je bloed laten afnemen en krijgt een persoonlijk consult met Linda. Dat voor het zachte prijsje van 175 euro. Incl. gratis e-book. Nou wie wil dat nou niet?
Die onderste lijkt een beetje op een reptiel
Ik dacht dat de ballerina hype inmiddels wel was overgewaaid
Wow haha thanks! Ik had echt duidelijk iets gemist! Heerlijk om bij te lezen. Kruip ik daarna weer onder mn steen.
Voor de volledigheid kun je mommyblogger 3 ook nog even bijlezen hahah
Sjezus dit komt echt regelrecht uit 2004 ofzo.
Ik heb Annic ook ontvolgd, ze gaat niet reageren gok ik en de rest van de tea lees ik wel hier
Ik zou echt zo graag nu een kijkje nemen in de onderlinge mommybloggers appgroep