Mommybloggerstopic #4

Wie had die vraag aan Elise gesteld? Tof dat ze m beantwoord - alleen al omdat mensen die aflevering nu wellicht opzoeken haha

1 like

Maar steeds meer mamabloggers posten erover, zo wordt hopelijk ook die doelgroep steeds meer bereikt.

3 likes

Ik vind het boos item niet zo heel sterk… wel goed dat ze het hebben gemaakt! Enkel die manager zorgt ervoor dat het verhaal van mamaworden echt shady en twijfelachtig wordt. Echt top dus van annic dat ze haar heeft gestuurd.
Anders zou je gewoon kunnen denken dat twee mensen het niet eens zijn en de ene er een filmpje over wil maken en de ander niet.

Ik heb nog nooit een andere boos gekeken dus misschien gaat het wel altijd ongeveer zo. Het zou super interessant zijn geweest als je Linda en bijvoorbeeld die gynaecoloog aan tafel zou zetten om vruchtbaarheid, bloedonderzoek en testen te bespreken. Staat Linda natuurlijk niet voor open maar daar zou ik wel echt in geĆÆnteresseerd zijn. Iemand die gewoon zonder belang uitlegt waarom dat niet klopt wat zij doen.

3 likes

jij STOPT waar anderen BEGINNEN??!?!?!?!?!

waar slaat dit op

en ps: ik denk ook dat het tweede gesprek met annic zelf was ipv haar manager, omdat ze ineens over ā€œonsā€ platform sprak.

als ik haar manager was zou ik ook denken:

35 likes

Ja dit was echt smullen geweest maarja, linda was niet thuis en annic stond met d’r kind snap je.

9 likes

Dat heeft die arts letterlijk gedaan in de aflevering…

3 likes

nice, zoveel views heeft annic op geen enkele video. zelfs niet op ONS sprookjes HUWELIJK robert & annic GETROUWD
WEDDING VIDEO

32 likes

Misschien ook nog even met z’n allen stemmen op BOOS voor de gouden Televisier. Krijgt programma en dus hopelijk de video ook meer aandacht. Met beetje geluk wat kleine stukjes uit filmpjes tijdens de uitreiking enzo :smiley:

1 like

Ohhhh! De volgers zijn aan het dalen. Mooi zeg.

Ook wel bizar trouwens dat ze vanuit boos zelf die test hebben gedaan en geen uitslag hebben ontvangen? Zouden ze aan het adres oid hebben gezien en daarom geen uitslag hebben gegeven?

10 likes

Op Viva is altijd alles mega open. Ook honderden vrouwen die hun hele hebben en houwen delen, zonder dat ze echt door lijken te hebben hoeveel meelezers ze hebben :woman_shrugging:

3 likes

Ah ik zat steeds te kijken maar dacht dat het vandaag wel niet meer zo ver komen. Toch wel dus. Voorzichtige :partying_face:, want ik ben vooral benieuwd wat dit de komende dagen/weken voor al dan niet blijvend effect gaat krijgen.

Dat vond ik ook heel raar! Ik neem aan dat ze niet het adres van bnn hebben gebruikt maar van een redactie lid. Maar ook het doosje waar het in kwam gewoon hup wat dingetjes er in gegooid. Zoek het uit hoe je het doet en geef ons je bloed :joy:

2 likes

DesirƩe van Curvacious heeft zich ook negatief uitgesproken over mama worden :+1::+1::+1:

6 likes

Ze zit nu onder de 90.000

4 likes

Nee vind ik niet. Ik heb de aflevering net gekeken anders zou ik dat toch niet zeggen. Ik bedoel echt inhoudelijk bespreken en dan bekijken wat er nou uit zo’n EMB bloedtest komt, is dat een plaatje, zijn dat getallen? Wat denkt dhr Wiersma daarin te zien? En waarom denkt hij dat? En dan vergelijken met het laboratorium onderzoek wat in het ziekenhuis plaatsvindt en wat je daar ziet en wat dat betekent.
Nu was het het aloude reguliere geneeskunde zegt dat alternatieve geneeskunde onzin is.

1 like

Nou, Diana Gabriels is wel echt keihard aangepakt eigenlijk, maar haar advocaat adviseerde dan ook om toch maar in gesprek te gaan…

En bij heel veel andere staan ze gewoon op de stoep voor hun bedrijfspand, dus 9 van de 10 keer is er wel een ā€˜confrontatie’, al klinkt dat ook overdreven want het zijn gewoon gesprekken.

2 likes

Huh? Die gynaecoloog zegt toch duidelijk je kan niet zoveel verschillende waarde bepalen uit een druppel bloed en als het wel zou kunnen is het nog niet van belang voor je vruchtbaarheid. Vind dat heel helder voor een item dat nog geen 20 min duurt.

15 likes

Oeh juicy, maar heb het idee dat dat topic niet lang zal blijven aangezien het Viva is

Ik zou het voornamelijk mooi vinden als een ander tv-programma het oppikt en er dieper in duikt, of het NRC ofzo.

Dit was een mooi voorzetje. Ben alleen bang dat alle ā€˜kwakzalvers’ niet mee willen werken en dat het sowieso een eenzijdig verhaal blijft.

3 likes