Ik vind het ergens wel typisch dat andere mommyfluencers er niks over zeggen.
Is dat misschien een mommy ding of heeft Annic zoveel invloed.
Want qua andere dingen (coaches en blm bijv) wijzen ze wel snel met vingertjes als een ander iets niet goed doet.
Er zijn wel een aantal die Annic gewoon taggen. Zag het net onder andere bij D.aily.lin (niet echt influencer, wel 9000 volgers).
Ik vraag me heel erg af hoe dat allemaal op diepere lagen zit. Want Annic zal veel geld / klanten in het laatje brengen voor menig bedrijf.
Als je als influencer iets zegt over een collega, wat vind jouw mediabureau daarvan? Dat media bureau, heeft profijt bij zoveel mogelijk trouwe volgers bij Annic. Dus geen profijt als jij hun āpareltjeā door t slijk haalt.
Dus kan dat zo maar? Zonder consequenties? Of is dat bijv een reden waarom ze er 3x over nadenken�
Heb ik ook met zoān moeder en schattig meisje waarbij de moeder dingen doet die dat kind normaal doet en dan filmt ze de reactie. Ik vind het zooo schattig, maar eigenlijk is het niet okĆ©.
Ik ga toch een partij goed op Harry Potter achtige referenties 
We zouden onder post van Tim natuurlijk iedereen kunnen gaan taggen. Er zijn namelijk anderen die vrienden taggen om ze te waarschuwen.
Ben niet thuis in welke influencers nou bij annic hebben geslijmd in april / mei, maar ik wil ze met het grootste genoegen taggen 
Ik vind het vooral typisch dat er een aantal waren die hun ongenoegen na de aflevering al snel deelden op insta maar Annick Duis (
) al die tijd wel braaf hebben gevolgd en dat nog steeds doen. Wel klaar zitten voor die aflevering maar al die weken daarvoor doen alsof je van niks weet. Dat vind ik vooral hypocriet.
dat is vreemd, ik weet honderd procent zeker dat ik vroeger (als in: 15 jaar geleden ofzo) schoenen van manfield had die PRECIES hetzelfde uitzagen als die bovenste schoenen
(dont judge me, dit kan mss beter in het biechttopic)
zouden ze gewoon oude ontwerpen hergebruiken?
Ik weet niet of jij dat bent die dit heeft gepost. Maar mensen zouden er alsnog makkelijk achter kunnen komen. Dit topic is vgm niet members only
Ja ben ik! Maakt niet zoveel uit, ik tag alleen maar mensen!
Eeeh goede, ja! Toch maar weggehaald, hierzo.
Niet dat iemand wat met mn lege insta kan, maar toch
Zal het even weghalen, maar hoop dat meer mensen nu gaan taggen!
Denken jullie dat andere mommyinfluencers haar alleen maar blijven volgen omdat ze bang zijn voor nadelige schade voor hunzelf? Want wat ik ook zat te denken is dat dit platform ook wel past bij de trend van edelstenen en de stand van de maan etc. die nu mega gaande is. Dus dat sommige influencers ook echt āgelovenā in sommige bullshit die op die website staat, of in ieder geval denken ābaat het niet dan schaadt het nietā terwijl er voor al die dingen geen enkel wetenschappelijk bewijs is. Het valt me namelijk echt op hoe veel influencers je hoort over de werking van edelstenen, LAO, stand van de maan etc. Mascha, Romy Boomsma, Elise van de tweeling, Esmee Noelle en echt nog veel meer. Denk dat ik dat nog erger vind (in de zin van schadelijker als steeds meer mensen in alternatieve shit gaan geloven) dan dat ze haar blijven volgen omdat ze bang zijn dat ze anders boze Annic op hun dag krijgen.
Edit: bedoel btw niet zo zeer de bloedtesten, maar meer al die andere onzin tips die erop staan
Vooral als je al kinderen hebt mogen krijgen op een ānatuurlijkeā manier (waarmee ik bedoel dat het je gegund is dat er geen medische bemoeienis nodig was om zwanger te worden en te blijven), zou het best kunnen ja dat ze er in gelovenā¦
Je hoort ze ook als het allemaal geweldig en prachtig en heel mooi is. Waarom nu dan niet? Ik wil vooral weten wat ze er nu van vinden.