Mommybloggerstopic #4

@Nachtburgemeester niet aangeklaagd toch, wel gedreigd daarmee.

1 like

Het probleem is: dit is zonde van iedereens tijd. De kwakzalver zegt dan: ik zie dingen die jullie niet zien omdat ik anders kijk. Terwijl de realiteit is dat diegene het ziet omdat het gelogen is. In het ergste geval doe je dit en vinden de echte arts en de kwakzalver iets dat hetzelfde is, waarmee je de kwakzalver munitie heeft om zijn methode te onderbouwen. Terwijl de realiteit is dat het simpelweg niet kan.

7 likes

Haha, voor het eerst dat ik mijn werk kan combineren met mijn prive-sensatie :sunglasses: Ik werk met een tool die heel veel dingen van Social Media accounts bij kan houden. Eeeeeven Annie ingeladen, hihi.

Mooi om te zien dat de daling al een hele tijd gaande is, vlak voor BOO.S even een piek van ramptoeristen en dan nu een deep dive de afgrond in :japanese_ogre:

P.S. van Lin.da en mam.awor.den kan ik nog geen duidelijk grafiekje krijgen. Ik zal updaten als ik die toch in beeld krijg.

94 likes

Gisteren de link met de BOOS aflevering gedeeld met Manfield. Hopende dat er geen nieuwe samenwerking meer zal volgen met mevrouw Ten Duis.

Reactie Manfield:
Hallo, dankjewel voor je bericht! Onze samenwerking staat hier in zijn geheel buiten. Wij betreuren deze situatie en nemen dit mee in ons besluit voor eventuele verdere samenwerkingen. Groet Manfield

Klinkt niet veelbelovend … :thinking:

30 likes

Of te wel Manfield verdient er genoeg aan. En willen deze inkomsten niet mis lopen.

8 likes

Ja tuurlijk, wat had je verwacht, is commercie, ethiek staat daar volledig buiten.

7 likes

Je naam verbinden aan iemand die onzin verkoopt, boeit hun dus blijkbaar niet. Als er in de toekomst dus weer een samenwerking komt, weten we dat we Manfield ook kunnen cancelen :x:

1 like

Zitten zij niet ook aan een wederzijds contract vast? En is dit wellicht niet voldoende om dat te mogen ontbinden?

(Los van als je echt wilt en er maar genoeg geld tegen aan gooit je het heus kan ontbinden haha)

1 like

Effect op Youtube is een stuk minder… tot nu toe iets van 300 volgers omlaag

4 likes

@Sam.so.niet Hier gaat het al dagen over die aflevering

1 like

Eigenlijk moet dan niemand die schoenen kopen, zodat de hele collectie in de uitverkoop belandt.

3 likes

Dat gebeurt volgens mij al

5 likes

Dat we het uiteindelijk bij de tre.kpleister in de grabbelbakken vinden :japanese_ogre:

10 likes

Nou dat gaat wel lukken want het zijn echt de meest saaie schoenen ooit en door covid hebben wij kantoortrutten toch geen nieuwe schoenen nodig.

22 likes

Ik zie dat mijn toekomstige woning in de buurt van Linda Reinhart staat. :neutral_face:

1 like

Ik kan je zeggen dat je het bedrijf achter Manfield sowieso kan cancelen. En dat is dus Sascha en Sissy-Boy ook. Als je eens wist hoe zij met personeel omgaan…

2 likes

Kwam ik sws al niet :see_no_evil:

Haha top!

Ze zit inmiddels op de 89,6!

Edit: volgens mij heeft Romy Boomsma haar nu ook ontvolgd.

16 likes

Eigen ervaring?