Mommybloggerstopic #4

Linda gaat wel weer gezellig een nieuwe “adviesdag” houden 28 aug in Amsterdam. Ze promoot 't in d’r insta bio. Toch ook weer totaal tone deaf he.

Maar goed, voor de geinteresseerden: Je kunt je bloed laten afnemen en krijgt een persoonlijk consult met Linda. Dat voor het zachte prijsje van 175 euro. Incl. gratis e-book. Nou wie wil dat nou niet?

4 likes

Die onderste lijkt een beetje op een reptiel

21 likes

Ik dacht dat de ballerina hype inmiddels wel was overgewaaid

3 likes

Wow haha thanks! Ik had echt duidelijk iets gemist! Heerlijk om bij te lezen. Kruip ik daarna weer onder mn steen.

1 like

Voor de volledigheid kun je mommyblogger 3 ook nog even bijlezen hahah

1 like

Sjezus dit komt echt regelrecht uit 2004 ofzo.

7 likes

Ik heb Annic ook ontvolgd, ze gaat niet reageren gok ik en de rest van de tea lees ik wel hier

Ik zou echt zo graag nu een kijkje nemen in de onderlinge mommybloggers appgroep

7 likes

Lois heeft dit in haar story’s :partying_face:

96 likes

Dit kan toch een reden zijn om hun schoenen dan niet meer te kopen als je dat anders wel zou doen?

Volgens mij zegt niemand dat ze er mee moet stoppen.

1 like

Haha, ik zat meer te denken aan de kleinere mamabloggers maar dit scenario is nu de waarheid in mijn hoofd :clap:

1 like

@Slakkie heeft gemaild met manfield, hopende dat er geen nieuwe samenwerking komt.

Kan met zelfde intentie zijn, maar dat is inderdaad ietwat anders dan een open vraag stellen over wat ze van deze situatie vinden.

Mijn beeld van de meeste influencers is dat ze zich nooit zo zullen uitspreken over iets (iemand) als ze er niet direct zelf beter van worden. (Al zouden ze dat in mijn ogen wel worden :stuck_out_tongue_winking_eye:)

3 likes

Mascha reageert onder haar vlog dat ze het gezien heeft en het jammer vindt dat ze niet naar buiten komt.

14 likes

Jammer dat ze het alleen onder een vlog doet dan. En niet gewoon openbaar op insta

4 likes

Heb er zeker geen belang bij dat Annic straks haar imperium ziet afbrokkelen. Echter, de immense groep volgers die Annic met haar meebrengt via haar insta account, zijn mogelijk wel de potentiële kopers van de schoenenlijn. Dat Annic op andere werkgebieden niet zo ethisch en professioneel te werk gaat houdt zeker verband met de samenwerking met Manfield. Annic IS nu eenmaal het handelsmerk en dat betekent dat zij en de samenwerkende partijen aangesproken mogen worden wanneer het eens niet goed gaat. Wat ze ermee zullen doen dat is aan hun maar ik zou het als opdrachtgever toch graag willen weten hoe een grote groep kritische vrouwen (lees: potentiële kopers van Manfield schoenen) hierover denkt.

6 likes

Ja klopt

Top! Ik ga iedereen volgen die haar durft te noemen

2 likes

Ik zie dat Wil en Tien en alle genoemde mommybloggers hierboven haar niet volgen!

1 like