Mommybloggerstopic #4

Ja ik vind dat ook raar… alsof zij de baas is van alle media bureaus en alle samenwerkingen verdeeld. Zelfs al zouden ze haar training ehm excuse me coaching hebben gedaan dan nog kunnen ze gewoon hun mond open trekken.

Ik denk dat zij dat wel degelijk kan door haar bereik.
Denk dan nog altijd aan YOUP en Buckler.

De allerliefste zijn profiel staat nu op privé

8 likes

Vind het gewoon apart dat alles maar bij elkaar tot in de hemel wordt geprezen (gezegde vergeten), maar (bijna) nooit ‘rectificeren’.
Misschien meer een petpeeve dingetje. Weet heus wel dat influencers zich niet thuis geven.

Nee maar wil&tien zijn ook niet groot als Heineken. Maar in de verhouding wel…

Dus ik denk dat zij wel degelijk angst hebben om in een vlog te komen van Annic die dan huilend verteld hoe erg die meiden haar bedrogen hebben blablabla

Ik denk dat we helaas niet meer kunnen verwachten van de concullega’s. Ze zijn alleen maar bezig met hun eigen hachje en smullen allemaal stiekem mee van wat hier besproken wordt. Wat schieten ze er ook mee op om zich nu uit te spreken?

3 likes

Maar heeft ze niet ‘macht’ omdat ze de coach/adviseur/strateeg/businessbabe is van bepaalde influencers zoals Wil en Tien? Het lijkt dat die wel moeite hebben om zich dan negatief uit te laten over haar.

1 like

Ik denk dat Mascha een beter bereik heeft dan Annic, Annic zou bang moeten zijn voor Mascha.

3 likes

Ah ja, ik dacht dat zij echt voor haar werkten. Maar alsnog helemaal mee eens hoor, het betekent niet dat je het dan niet zou kunnen afkeuren. Zou het juist vanuit mensen die met haar hebben gewerkt alleen maar toffer vinden als ze zich juist wel zouden durven uitspreken.

1 like

Nee, dat zeg ik ook niet! Ik hoop wel dat ze eens kritisch durven te zijn.

@Lula kunnen jullie al zien of het forum opeens veel meer lezers heeft? Want het forum is weer overbelast :joy:

2 likes

Niet zo onpopulair want dat zei ik een halfuur geleden ook alleen dat een beetje anders. :joy:

2 likes

Dit kan alsnog twee dingen betekenen toch? Jammer dat ze niet naar buiten kwam, laffe meid die ze is of jammer dat ze niet naar buiten kwam om ‘haar kant’ van het verhaal te doen.

@grace Ik heb altijd het idee dat zij invloed heeft omdat niemand uit de vloggerswereld zich negatief lijkt uit te spreken, behalve BOOS dan. (Ja en nu durven er ineens een paar.) Maar goed misschien betekent het gewoon dat ze totaal oninteressant is voor iedereen, dat kan ook.

1 like

Alleen lopen al die anderen wel steeds te kirren over wat een inspirerende dingen ze van haar leren, maar dat is ook wel gewoon influenza-eigen, dat overdrijven over alles hoe énig alles is en hoe inspirérend en dat ze er zó blíj van worden :’)

6 likes

Moet je je eens voorstellen dat je dit continue bij je eigen collega’s zou doen. Op alle mails en ideeën reageren met hartjes, glitter en unicorn emojis :joy:

20 likes

Elise joanne was in een dm naar mij niet positief over Annic :rofl::clap:t2:

11 likes

Ja dit denk ik ook. Je weet nooit wanneer je elkaar nodig hebt en laten we eerlijk zijn; eigen hachje en moneys staan bij ze allemaal voorop. En ze willen natuurlijk ook wel straks allemaal gratis haar nieuwe Manfieldschoenen he :wink:

5 likes

Ik denk ook dat dat het is, en ook dat de meeste influencers weten dat als ze die ‘code’ breken, ze zelf wel eens als volgende aan de beurt kunnen zijn.
Niet dat het allemaal topcriminelen zijn :stuck_out_tongue: maar afhankelijk van hoe je het bekijkt zijn ze allemaal wel ergens op te pakken zoals nu bij Annic gebeurt, mocht het tij zich tegen hen keren.

De manier waarop ze reclame maken, hoe eerlijk ze zijn, of ze hun kinderen inzetten om reclame/content te maken en hun privacy niet beschermen, schimmige coachingconstructies, onzinproducten op de markt brengen en voor veel geld verkopen, cursussen geven over zaken waar je amper verstand van hebt, boeken schrijven over zaken waar je amper verstand van hebt, dropshipping, omgaan met kritiek, onzinverklaringen zoals LOA verkondigen over hoe ze aan hun succes komen en jij ook zo succesvol kunt worden…

Dat van Annic is misschien erger dan sommige voorbeelden hierboven, maar als een platform als BOOS zo’n onderwerp oppikt kan dat heel vervelend worden. Je er niet over uiten is een stukje bescherming van de community en daarmee jezelf.

12 likes

Maw ze hebben geen van allen principes waar ze voor durven te staan. Slappe zakken hooi zijn het wat dat betreft ook.

En inderdaad, stel dat je een sponreisje naar oekoeboekoe mist… So what? Dat zou je dan toch niet eens moeten willen?

Influencen is volgens mij ook een piramidespel

8 likes