Mommybloggerstopic #4

Maar kan dat wel dan? Wettelijk gezien heb je volgens mij 14 dagen de tijd maar dan lijkt me dat je de test ongebruikt moet terugsturen.

Waarschijnlijk wettelijk niet, maar ik geloof dat er echt vrouwen zijn die zich opgelicht voelen.
Misschien kan Alberto Stegeman ermee verder gaan
 :smirk:

1 like

Wiersma is wel een bekende in het orthomoleculaire wereldje. Spreekt ook op congressen enzo. Die wordt al jaren af en toe “aangepakt” door mensen die er anders over denken. Is niet “piramideachtig” verder

Het maakt mij niet eens zo uit of ze er “mee weg komt”, iets wat ik veel belangrijker vind dan die ene persoon, en een doel waarvan ik zeker weet dat het bereikt is : dat influencers hierna wel twee keer nadenken voordat ze geld proberen te verdienen aan kwakzalverij. Want ik weet zeker dat als dit concept geslaagd was, er meer mensen uit haar kringetje dit soort shit waren gaan aanbieden.

Wat dat betreft is er in ieder geval een heel belangrijk signaal afgegeven :partying_face:

8 likes

Zeg dan gewoon ff wat precies :stuck_out_tongue:

13 likes

Echt he. Ik zit hier te googelen maar kan niks vinden.

Amber de Vreng is de illustrator, toch?

Iets met die stroopwafels toch?

Weet niet wat die vader deed, maar vies ondernemen zit toch overduidelijk in hun bloed.

• rondom haar vader liep iniedergeval een onderzoek naar het aanbieden van steekpenningen.
  • beide zussen hebben mode bedrijven die van de een op andere dag weer beĂ«indigt worden (is vrij asociaal als je personeel hebt), waarvan het succes (denk bijv aan dat festival) twijfelachtig is.
  • broertje heeft dat stroopwafelbedrijf, ging tegen bestemmingsplan in, stopte met betalen, ging failliet.
  • zusje heeft een “hotel” en de reviews zijn echt belachelijk.
  • mamaworden.nl

Dit is overigens allemaal gewoon openbare info reviews, artikelen in de krant etc.

54 likes

Mooiste vond ik bij dat stroopwafel bedrijf dat het online veel filmpjes had omdat de muizen door de etalage liepen.

29 likes

Haha dat moet je de reviews van het hotel van haar zusje adam the 1st eens lezen.

Ja precies en als het niet werkt treedt je uit het bedrijf, laat je het failliet gaan of verander je de naam en begin je opnieuw. Geld hebben maakt geld.

5 likes

Ik denk wel dat bedrijven die met Annic wouden samen werken als influencer nu wel 2x nadenken of ze zich wel met haar willen associeren. Niet alle bedrijven zullen goed onderzoek doen naar de reputaties van influences, maar het bedrijf waar ik werk doen we wel altijd wat achtergrond onderzoek zodat we zeker zijn dat ze niet ook reclame voor dieetpillen oid hebben gemaakt.

6 likes

Ooh ik zit de reviews te lezen :scream::scream::scream: WTF!

Het hotel heeft nu ook weer andere eigenaren las ik?

1 like

Dat veenlijkenfilter zal ook niet geholpen hebben.

50 likes

Tim meldt dat de verkoop van de tests weer gestaakt wordt.

14 likes

Is de webshop op mamaworden.nl nou in zijn geheel verdwenen?

Ha wow, dat verhaal van Joshua Camera is ook bizar. :exploding_head:

Voor de zekerheid heb ik ff gereageerd met dat Linda de webshop heeft overgeheveld naar haar eigen site :stuck_out_tongue:

Aldus A.nnic haar Linkedin.

11 likes

Die stroopwafeltoko is ook tegen het bestemmingsplan in. Maar goed, regels zijn natuurlijk ook alleen maar voor de plebs

2 likes