Het ergste vind ik dat ze nog BIG geregistreerd staat, al zal dat hopelijk ook snel opgelost zijn. Maar inderdaad, het is gewoon frustrerend dat ze geen verantwoordelijkheid nemen.
Nog steeds veel te duur voor zulke afzichtelijke dingen.
Ze had toch een lekkende darm ? Net zoals het grootste gros van de influencers die een bloedtest hadden gedaanš¬
Volgens deze post was het een parasiet!
https://www.instagram.com/p/CBBVFrWlY2t/?igshid=e0itxtjlahak .
Mascha heeft Annie nu ook ontvolgd. Ben benieuwd of ze er iets over gaat zeggen in een vlog!
Wil en Tien hebben haar ook ontvolgd.
Nee hoor⦠Ik zie dat ze haar nog steeds volgenā¦
Update
Status IG nu: 89.200 volgers
Status Youtube nu: 53K
En mamaworden is ook sinds gister met 260 omlaag gegaan.
Ben ik de enige die wie wie nog volgt op insta echt een futiliteit vind?
Welke tool gebruik jij Kaasvlinder?
Vind jij dat Annic āermee weg komtā? Ik totaal niet! Ik denk dat het niet lang meer zal duren voordat het bedrijf niet meer bestaat of dat iemand anders de eigenaar is van de naam. Het verbaast me dat zoveel mensen hier zeggen dat ze ermee weg komt door haar mediastilte. Even een polletje.
- Nee, natuurlijk niet, het bedrijf is mega hard geflopt en ze trekken beide hun handen van mamaworden.nl af. Dit is wat je niet voorspelt als je een onderneming opstart en investeert. Hier is veel verlies gedraaid.
- Ja, door te zwijgen hoeven ze niet te dealen met de consequenties en kunnen ze gewoon doorgaan met hun leventje.
0 stemmers
Ik denk dat de gevolgen hiervan voor Annic minimaal zijn. Mensen volgen Annic echt niet omdat ze zoān leuke sympathieke vrouw is, dit project sluit naadloos aan op het type dat ze in vlogs ook is en ik denk dat de harde core van haar volgers dit helemaal niet zo erg vindt als dat wij dit vinden omdat ze zelf ook zo zijn. En financieel: Annic is rijk, die 10-20.000 euro die dit project gekost heeft is echt kleingeld.
Beide, bedrijf flopt ja, en dat is top want het is moreel hartstikke verwerpelijk. Is Annic er zelf door gekrenkt? Nee, denk niet dat zij er erg mee zit verder.
Vraag uit interesse, denken jullie dat er door Linda of Annic al (veel) geld is verdiend aan de site / samenwerking? Of juist een verlies? Vergeleken met de investeringen dus. En wat zouden de grootste investeringen zijn geweest (behalve tijd)? Weet niet super veel af van ondernemen dus ben benieuwd naar jullie inschattingen
Ik denk overigens dat dit bedrijf flopt, maar dat Annicās leven gewoon doorgaat. Je rekent er niet op dat een bedrijf flopt, maar dat is wel ondernemersrisico.
De schade aan haar reputatie is veel erger. Jammer dat grotere media het niet oppikken, want die berichten blijven veel langer bestaan en kun je niet zo maar negeren.
Fanpagina Karma
We gebruiken het voornamelijk voor het management van de social kanalen, maar je kan er ook bijv concurrentie mee in de gaten houden
Ze gaat er ook mee door, dat is wel duidelijkā¦
Ik ken iemand die recentelijk nog de test heeft besteld en heeft teruggestuurd. Zij gaat haar geld terug eisen.
Hopelijk doen meer vrouwen dat.