Serena, laat maar weten of ik je betty88 account weer nieuw leven in moet blazen! We kunnen wel wat tea gebruiken.
Edit: i.v.m. herkenbaarheid kunnen we er ook prima Ans69 of Ingrid71 van maken. No problem.
Serena, laat maar weten of ik je betty88 account weer nieuw leven in moet blazen! We kunnen wel wat tea gebruiken.
Edit: i.v.m. herkenbaarheid kunnen we er ook prima Ans69 of Ingrid71 van maken. No problem.
Haha wauw, je kan veel zeggen van Serena maar ze durft wel.
Ben nu wel heel benieuwd in ieder geval, heerlijk zo’n ouderwetse vete
Heb ff zitten zoeken en misschien gaat het hierover ?
Edit ik krijg de voorliggende tweets niet gelinkt ? Kennelijk heeft I love fashion news foto’s aangeleverd en kreeg Sereen daarna een auteursrechtclaim aan haar broek gekregen, en moest ze meer betalen dan Cynthia
Ja ik denk het wel! Maar zo te lezen heeft ze dus foto’s opgestuurd gekregen van I love fashion news (Annic dus), die geplaatst (wat niet mocht maar zij niet wist) en is daar een advocaat (Royke) achteraan gegaan? Lekker dan
Annic is toen niet achter Serena aangegaan maar Brunopress. Daar zal de advocaat van Annic niks mee te maken hebben gehad.
aahahah vooral dat ‘lekker voor je’ is zoo heerlijk
Dat vind ik niet echt karma, ongelukkige communicatie maar fout van sjereentje toch
Ja ligt er ook wel een beetje aan wat er gebeurd is, kan me voorstellen dat als elk bedrijf/PR bureau je foto’s toestuurt die je kunt gebruiken en er eentje tussenzit die foto’s stuurt die niet rechtenvrij zijn dat iedereen die fout had kunnen maken. Maar goed geen idee hoe het gegaan is natuurlijk.
(En of dit überhaupt is waar ze naar refereert)
Onder de nieuwe vlog van de Huismuts probeert iemand in de comments ook al de tea los te weken van de beef tussen Rachel en Annie
Sereen schreef inderdaad een artikel voor ILFN en kreeg toen vervolgens een dikke claim van ILFN.
Super sereen dat je er zo voor uit komt!
Ook onder de laatste video van Tiger Elise gaat het er over. Wouter zegt in de video dat hij havermelk drinkt omdat uit een test bleek dat hij lactose- en glutenintolerant is en iemand reageert dit:
Maar wat ik niet begrijp / opvallend vind is dat nu ‘ineens’ mensen zich wel negatief of kritisch over haar uitlaten. Durfden ze dat eerst niet? Omdat ze altijd dreigt met Royke? Wat is dat toch dat er eerst zoiets als dit moest gebeuren alvorens er andere zaken naar boven komen…
Oh man wat zou ik nu graag een weekvlog van de afgelopen dagen willen zien.
Annic die mega agressief In haar baarmoederwarmende groentesoepje roert, de blender op standje 100 zet om even lekker hard te krijsen zonder dat iemand je hoort, de allerliefste die maar wijntjes bijschenkt om de gemoederen te sussen. Sjuliette die maar buiten bij het kippenhok gaat spelen omdat binnen de sfeer te snijden is. Annic die nét iets te hard glutenvrije broodkorsten naar de Larense hertjes smijt.
Ja ik zie het voor mij.
Ik denk omdat niemand de eerst wilt zijn die daar mee begint en nu ze toch al zoveel kritiek over zich heen krijgt is het makkelijk om ook je zegje te doen.
Die comments onder die Boos video snap ik wel. Als je dat op één van haar eigen kanalen doet, worden ze gedeleted.
Hahahah om je vlog voorstelling moest ik hard op lachen
Ja wie weet hebben veel mensen al eens geprobeerd kritiek te uiten en vervolgens: pooooof delete & block
Ja zo moeilijk vind ik het niet om me dat voor te stellen.
Kun je jarenlang volhouden hoor.
Ahh joh daar is het personeel toch voor? Om het weer op te ruimen? Hebben toch niks anders te doen de hele dag