Mommybloggerstopic #4

Annic die nét iets te hard glutenvrije broodkorsten naar de Larense hertjes smijt.

:joy: :joy: :joy: :joy: :joy:

29 likes

TienvanWil hier:
Het gekke is dat ik die Annic vroeger ook wel heel sporadisch in vlogs van Mascha voorbij zag komen met persreizen en toen kreeg ik al een naar gevoel van haar. Haar ogen stralen gewoon al iets gemeens uit, je voelt gewoon dat ze zich verheven voelt boven de rest.
Einde bericht TienvanWil.

11 likes

Huh wat. Is ze zo snel van mening verandert? :joy:

2 likes

Waar lees je dit?

Btw hahah haar ogen stralen iets gemeens uit, wth

1 like

Huh waar lees je dit?

Ik keek op martine haar IG en daar vroegen mensen er naar en haar reactie was dat ze de aflevering niet had gezien en een verhaal 2 kanten had.

1 like

Volgens mij hebben ze zelfs een coachingstraject bij haar gedaan toch?

Tienvanwil vond vooral dat Boos het wel heel eenzijdig laat zien.

Ze heeft de video overigens nog niet gekeken toen ze dat zei. Ook begreep ze niet dat Annic en Linda zelf weigerden uitleg te geven.

Hoop verloren, wat dat betreft.

3 likes

Ja klopt! Toen gooide ze ineens hun hele blog om waar heel veel commentaar op kwam.

1 like

Geloof er geen fuck van dat ze dat filmpje nog niet heeft gezien. Gewoon een manier om niet echt te hoeven antwoorden op de vraag en dan duimen dat het overwaait.

46 likes

Haha ja twee kanten van de euro!

14 likes

Is wel 2 dagen geleden, dus dat was toen best plausibel.

Maar Tien is ook niet zo van de reguliere geneeskunde/psychologie wat dat betreft, met haar psychosynthese.

5 likes

Mensen!!! Gullible much? :stuck_out_tongue:
Ik bedoel dat TienvanWIl zoiets zou kunnen zeggen, van “Oh ik had het altijd al door, ik voelde het aan”.

12 likes

Oh ja… Dat zegt al genoeg dat ik bij haar al niet meer weet welke onzin ze serieus zou kunnen zeggen :sob:

1 like

Hahaha ik dacht dat je het zo bedoelde maar door alle serieuze reacties begon ik echt aan mezelf te twijfelen en ben ik net op zoek gegaan naar die reactie

7 likes

Maar verdedigt Tien Annic nou gewoon keihard? Not surprised.
Ik vraag me meer af hoe Wil erover denkt…volgens mij is die toch een stuk mee gegrond.

8 likes

Hahaha, ik had het ook wel handiger kunnen framen.

Maar zonder de TienvanWil context, ik meende wel wat ik zei hoor.
Ik had altijd al een naar gevoel bij dat mens. Ze klopt gewoon voor geen kanten.

2 likes

Same, hoorde pas van haar door mw maar die paar vlogs, gewoon kippenvel tot over mn scheenbenen (love die uitspraak).

Doet me denken aan die psychopaat van theranos :joy:

4 likes

Ik ben ook zo benieuwd idd naar de beef tussen Annic en Rachel en Sanny (zag ergens een comment op youtube van een bekende van rachel ofzo?)

5 likes

Een verhaal heeft inderdaad altijd twee kanten, maar in het geval van gebakken lucht verkopen ligt dat toch anders.

4 likes

Maar waar komt die hele Annic eigenlijk vandaan dan als al die influenza’s zo tegen haar op kijken? Ik had eigenlijk nog nooit van haar gehoord tot voor dit gedoe. Waarom is ze zo “groot” oid dat de influenza’s zich nog niet zo uit durven spreken?

4 likes